Project Description

Ο κος Τσενεκίδης είναι κατασκευαστής επίπλων με εμπειρία μεγαλύτερη των 20 ετών. Κατασκευάζει έπιπλα κατόπιν παραγγελίας και υλοποιεί ότι σχέδιο επιθυμούν οι πελάτες του. Ο πελάτης μας είχε ήδη έναν ιστότοπο από το 2014 ο οποίος όμως χρειαζόταν ολοκληρωτική αλλαγή. Χρειάστηκε πολύ μελέτη για να βρούμε τον τρόπο να προωθήσουμε αυτή την δραστηριότητα. Επρεπε να βρούμε τρόπους να το παρουσιάσουμε την δραστηριότητα αυτή με πολύ επαγγελματικό τρόπο, ώστε να οι επισκέπτες της ιστοσελίδας να μπορούν να κατανοήσουν όλο το φάσμα των υπηρεσιών του αλλά και την ποιότητα της δουλειάς του και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρει. Και τα καταφέραμε με εκπληκτικό και άμεσο αποτέλεσμα όπως φαίνεται στην συνέχεια.

Εδρα επιχείρησης: Θεσσαλονίκη

Δραστηριότητα: Κατασκευή & Εμπόριο Επίπλων

Γλώσσα Ιστοσελίδας: Ελληνικά

Ανάθεση Εργου: Φεβρουάριος 2018

Δυσκολίες

  • Μικρός προϋπολογισμός

  • Εντονος ανταγωνισμός από άλλες επιχειρήσεις που παράγουν έπιπλα κατόπιν παραγγελίας

  • Πολύ ισχυρός ανταγωνισμός από τους εισαγωγείς έτοιμων επίπλων
  • Καταναλωτικό κοινό που στρέφεται σε φθηνά έτοιμα έπιπλα

  • Ισχυρός ανταγωνισμός SEO σε λέξεις που σχετίζονται με έπιπλα

Δυνατά Σημεία

  • Έμπειρος κατασκευαστής επίπλων που γνωρίζει το αντικείμενο του πολύ καλά

  • Καλή επικοινωνία

  • Εμπιστοσύνη στις προτάσεις μας

Τι Κάναμε – Πρώτα Βήματα

  • Αλλαγή του domain name
  • Δημιουργία μια εντελώς νέας ιστοσελίδας βασισμένης στα αποτελέσματα μιας SEO μάρκετινγκ έρευνας
  • Συγγραφή όλων των κειμένων του ιστότοπου
  • Καταχώρηση της επιχείρησης στον χάρτη της Google
  • Δημιουργία facebook σελίδας
  • Εντονη SEO ανάλυση

Πως Συνεχίζουμε

Τα Αποτελέσματα

Πολύ σύντομα ο πελάτης μας πήρε την θέση 1 στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google για την λέξη ‘επιπλοποιός θεσσαλονικη‘ και όχι μόνο για αυτή τη λέξη!!

Το Αποτέλεσμα

Το αποτέλεσμα για τον πελάτη μας ήταν εντυπωσιακό και τα πρώτα δείγματα φάνηκαν από τον πρώτο μήνα που ανεβάσαμε την νέα του ιστοσελίδα. Με το που ανεβάσαμε την ιστοσελίδα τρέξαμε διαφημίσεις μέσω Google για να ενισχύσουμε την κυκλοφορία στο site και αμέσως ξεκίνησαν τα τηλέφωνα και οι καταχωρήσεις φόρμων από υποψήφιους πελάτες που ζητούσαν προσφορές. Τα πρώτα μικρά project ήρθαν τον πρώτο μήνα και η απόδοση των διαφημίσεων της Google σε σχέση με κόστος διαφημίσεων και κέρδος είχε λόγο 1 προς 6 που είναι πραγματικά άριστος λόγος. Ενα χρόνο και επτά μήνες από την στιγμή που ανεβάσαμε την ιστοσελίδα η επιχείρηση του πελάτη μας κινείται με πολύ γρήγορους ρυθμούς και τα project έρχονται το ένα πίσω από το άλλο. Η οργανική κίνηση στο site (μη πληρωμένη κίνηση από την μηχανή αναζήτησης της Google) έχει φτάσει τους 210 χρήστες την ημέρα και ανεβαίνει καθημερινά. Εχουμε σταματήσει τις διαφημίσεις μέσω Google γιατί δεν προλαβαίνει χρονικά να καλύψει τα project αλλά σύντομα θα τις ξεκινήσουμε και πάλι γιατί είμαστε έτοιμοι να προωθήσουμε ένα eshop για έπιπλα που ανεβάσαμε στον ίδιο ιστότοπο. Έχουμε πολλά πλάνα για επέκταση της δραστηριότητάς του και προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς. Ο πελάτης μας είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος και αυτό φαίνεται από τα παρακάτω στατιστικά στοιχεία.

Τα Αποτελέσματα με Στατιστικά Στοιχεία

Δείτε στην συνέχεια τα αποτελέσματα που επιτύχαμε για τον πελάτη μας μέσα από στατιστικά στοιχεία

Μέσα σε 19 μήνες

Πετύχαμε για τον πελάτη μας τα ακόλουθα. Να σημειωθεί ότι τα % του conversion δεν συμπεριλαμβάνει τα τηλέφωνα που είναι 5 φορές περισσότερα από ότι δείχνει γράφημα πιο πάνω.

32.6Κ

ΧΡΗΣΤΕΣ

128.2K

PAGEVIEWS

1.83%

CONVERSION RATE

Παρούσα Κατάσταση – Αυγουστο 2019

Τον Αύγουστο του 2019 την ιστοσελίδα του πελάτη την επισκέφτηκαν 4205 μοναδικοί χρήστες εκ των οποίων το 96% ήρθε από την μηχανή αναζήτησης της Google. Η σπουδαιότητα του SEO για τον πελάτη με βάση αυτά τα στοιχεία είναι πολύ μεγάλη. Αυτή τη στιγμή το μέσο κόστος του κλικ για τις λέξεις που ενδιαφέρουν τον πελάτη μας έχει περίπου 0.45ευρώ. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία οι 4036 οργανικοί χρήστες θα είχαν κόστος για τον πελάτη 1816ευρώ/μήνα μόνο σε budget για την Google. Σε ετήσιο πλαίσιο αυτό σημαίνει 1816*12=21792 ευρώ. Ενα τέτοιο νούμερο σε budget διαφήμισης είναι πολύ μεγάλο για μια μικρομεσαία επιχείρηση στην Ελλάδα.

Ο πελάτης με βάση τα στοιχεία του Αύγουστο του 2019 δέχεται ημερήσια 5-6 ζητήσεις για προσφορές.

Το site του πελάτη με βάση τα στατιστικά του Αυγούστου εμφανιστηκε στα αποτελέσματα της Google σε αναζητήσεις 1891 διαφορετικών λέξεων κλειδιών. Για 105 λέξεις από αυτές είναι σε θέσεις από το Νο1 μέχρι και το Νο4.

Η συνεργασία μας συνεχίζεται σε μηνιαία βάση και αποτελούμε ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας του πελάτη. Εχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη του και για εμας είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα έργα της δουλειάς μας σε ένα αδιαμφισβήτητα πολύ ανταγωνιστικό χώρο και σε επίπεδο εταιρειών που υπάρχουν στην ελληνική αγορά αλλά και σε επίπεδο SEO και Digital marketing.

Σχόλια Πελάτη

Η συνεργασία μου με την tryseo.gr άλλαξε εντελώς την ιδέα που είχα για το αντικείμενο μου και την ανάγκη του στις μέρες μας. Υπάρχουν ακόμη ιδιώτες και εταιρείες που χρειάζονται τις εξειδικευμένες υπηρεσίες ενός κατασκευαστή επίπλων και αυτό μου δίνει κίνητρο να αναπτύξω την επιχείρησή μου. Οι πελάτες που με πλησιάζουν καθημερινά μέσα από το site, μου αναφέρουν πολλές φορές ότι αμέσως καταλαβαίνουν ότι οι υπηρεσίες που προσφέρω έχουν υψηλή ποιότητα λόγω του τρόπου που παρουσιάζεται η δουλειά μου μέσα στην ιστοσελίδα. Είμαι 200% ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες της tryseo.gr σε κάθε τομέα που με βοήθησαν και με βοηθούν να αναπτύξω την επιχείρησή μου και εννοείται ότι η συνεργασία μας συνεχίζεται σε μηνιαία βάση γιατί για μένα η tryseo δεν είναι μια απλή εταιρεία πληροφορικής αλλά μια εταιρία που νοιάζεται για το αποτέλεσμα της δουλειάς της και για την ανάπτυξη των πελατών της.

Εργα μας: Case study από άλλα έργα μας