Διαφήμιση Google – Google Ads – Google Adwords

Η διαφήμιση Google στις μέρες μας (γνωστή και με τα ονόματα Google Adwords / Google Ads) αποτελεί μια απαραίτητη επένδυση για τις επιχειρήσεις. Καθώς το διαδίκτυο εισέρχεται ολοένα και περισσότερο στη ζωή μας, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν όλο και ισχυρότερο ανταγωνισμό. Η ύπαρξη ενός αποδοτικού ιστότοπου για κάθε επιχείρηση είναι αναγκαία. Δεν μπορεί όμως από μόνος του ένας ιστότοπος να εγγυηθεί την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Επιπλέον, εάν μια εταιρεία είναι αποφασισμένη να επενδύσει σε υπηρεσίες SEO, θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να φτάσει το επιθυμητό αποτέλεσμα – την απόκτηση σημαντικής οργανικής κίνησης που θα φέρει πωλήσεις. Για ταχύτερα αποτελέσματα, είναι σημαντικό κάθε επιχείρηση να επενδύσει σε online στρατηγική διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις Google Ads είναι ένα εργαλείο που προσφέρει η Google σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο. Πολλές διαφημιστικές εταιρείες προσφέρουν αυτή την υπηρεσία αλλά δεν την παρέχουν πάντα με στόχο το ποιοτικό αποτέλεσμα.

Η δυναμική της διαφήμισης Google

Προκειμένου να γίνει κατανοητό πόσο ισχυρή είναι η δύναμη των διαφημίσεων της Google και πόσο απαραίτητες είναι για κάθε εταιρεία. Η εμβέλεια της Google είναι τεράστια. Αυτό σημαίνει ότι οι δυνατότητες προσέγγισης του κοινού-στόχου είναι επίσης τεράστιες. Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για τις διαφημίσεις της Google για το έτος 2017 με βάση το statstica.com:

Κύκλος εργασιών Google 2002-2018
  • Ο κύκλος εργασιών της Google αυξάνεται κάθε χρόνο και το 2017 η αύξηση ήταν 22,67% σε σύγκριση με το 2016 (από 89,98 δισ. Ευρώ σε 110,38 δισ. Δολάρια ΗΠΑ / έτος) και 23.41% το 2018 σε σύγκριση με το 2017.

  • Το 86% (95,4 δισ. Δολάρια) των εσόδων της Google το 2017 προήλθε από τις διαφημίσεις Google.

  • Τα καθαρά έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση της Google ως ποσοστό των συνολικών εσόδων από ψηφιακές διαφημίσεις παγκοσμίως το 2017 ήταν 33%.
  • Η Google είναι η δεύτερη πιο σημαντική μάρκα στον κόσμο μετά την Apple.

Η σημασία του δικτύου της Google ανά κανάλι

  • Στην Ευρώπη και την Αμερική το μερίδιο αγοράς της Google είναι μεγαλύτερο από το 80% ανά χώρα.

  • Με βάση τα στοιχεία του Δεκεμβρίου 2016, το δίκτυο της Google είναι το κορυφαίο δίκτυο διαφημίσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες με μερίδιο αγοράς 77,8%.

  • Το 81% των παγκόσμιων χρηστών του διαδικτύου επισκέφθηκε την πύλη βίντεο YouTube της Google τον τελευταίο μήνα κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του 2015.

  • Οι ενεργοί χρήστες του Gmail το 2016 ήταν 1 δισεκατομμύριο παγκοσμίως.
  • Η Google είναι η Νο1 μηχανή αναζήτησης για την εύρεση online τοπικών / μικρών επιχειρήσεων μέσω του Google My Business (Χάρτες Google).
  • Η Google είναι η No1 εταιρεία στον κόσμο στις προτιμήσεις των χρηστών για την επιλογή μιας ποικιλίας εφαρμογών που προσφέρει (Youtube, Αναζήτηση Google, Χάρτες Google, Gmail, Ημερολόγιο Google).
Τα κορυφαία brand στον κόσμο 2018
Μερίδιο αγοράς μηχανών αναζήτησης

Η επιρροή της Google στην οικονομική δραστηριότητα των ΗΠΑ

Το 2018 τα εργαλεία έρευνας και διαφήμισης της Google βοήθησαν στην παροχή οικονομικής δραστηριότητας ύψους 335 δισεκατομμυρίων δολαρίων για 1,3 εκατομμύρια αμερικανικές επιχειρήσεις, εκδότες ιστότοπων και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Καμία επιχείρηση δεν είναι διατεθειμένη να επενδύει σε κάτι που δεν φέρνει κέρδος. Αργά ή γρήγορα αν οι διαφημίσεις της Google δεν ενίσχυαν τα κέρδη των επιχειρήσεων, οι επιχειρήσεις θα σταματούσαν να επενδύουν σε αυτές. Στην πραγματικότητα οι διαφημίσεις της Google φέρνουν τόσο επιτυχημένο αποτέλεσμα που καταφέρνουν και διατηρούν κερδοφόρα μια εταιρεία όπως η Google. Και την διατηρούν όχι απλά κερδοφόρα αλλά επιπλέον σε ραγδαία ανάπτυξη.

Πώς λειτουργεί η διαφήμιση Google

Οι διαφημίσεις της Google και οι βασικοί τύποι διαφήμισης.

Που μπορώ να παρουσιάσω τις διαφημίσεις μου μέσα από το δίκτυο Google Ads

Στην συνέχεια παρουσιάζονται τα κανάλια marketing στα οποία που μπορούμε να εμφανίσουμε τις διαφημίσεις Google Ads με στόχο να προσεγγίσουμε υποψήφιους πελάτες.

Μηχανή αναζήτησης Google

Μηχανη αναζητησης Google

Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι διαφημίσεις με κείμενο. Εμφανίζονται στο πάνω και στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων.

Δίκτυο προβολής Google

Δικτυο Google Display

Οι διαφημίσεις δικτύου προβολής είναι κυρίως διαφημίσεις banner (εικόνες με κείμενο) και μπορούν να εμφανιστούν σχεδόν σε κάθε ενημερωτικό ιστότοπο (σχεδόν στο 77,8% των ιστότοπων στις ΗΠΑ).

Το κανάλι Youtube

Το καναλι Youtube

Οι διαφημίσεις στο YouTube μπορούν να είναι στη μορφή banner ή διαφημιστικών βίντεο ή και σε κείμενο. Το 81% του παγκόσμιου πληθυσμού επισκέπτεται το Youtube τουλάχιστον μία φορά κάθε 30 ημέρες.

Χάρτες Google

Χαρτες Google

Οι χάρτες Google επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προβάλλουν πληροφορίες για την εταιρεία, φωτογραφίες, βίντεο, αναρτήσεις κ.α. και η χρήση των διαφημίσεων μέσα σε αυτό το κανάλι επιτρέπει στους διαφημιστές να επηρεάσουν την κατάταξή αυτών των πληροφοριών μέσα στα αποτελέσματα στο χάρτη της Google.

Google Shopping

Google Shopping

Αυτή είναι μια ειδική κατηγορία διαφημίσεων που παρουσιάζει στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google πληροφορίες προϊόντων που διατίθενται μέσα σε eshops. Αυτή η υπηρεσία έχει γίνει εξαιρετικά πολύτιμη για ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στις χώρες που έχει ενεργοποιηθεί.

Google Ads for Apps

Google Ads for Apps

Οι διαφημίσεις Google Ads μπορούν να εμφανιστούν και μέσα σε Apps. Μέσα στα apps μπορούμε να διαφημίσουμε είτε apps είτε άλλα προϊόντα / υπηρεσίες που προσφέρουμε. Αυτό το κανάλι είναι πολύ χρήσιμο όταν τρέχουμε διαφημιστικές καμπάνιες που στόχο τους έχουν να κάνουν δημοφιλή ένα brand.

Πως μπορούμε να στοχεύουμε υποψήφιους πελάτες με τις διαφημίσεις της Google

Υπάρχουν διάφορες δυνατότητες όσο αφορά τον τρόπο που μπορούμε να στοχεύσουμε τους υποψήφιους πελάτες σας. Στη συνέχεια παρουσιάζουμε επιγραμματικά κάποιες από τις δυνατότητες που παρέχουν οι διαφημίσεις της Google:

Στόχευση λέξεων-κλειδιών κατά την αναζήτηση στη μηχανή αναζήτησης της Google:
Μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση με λέξεις κλειδιά στην μηχανή αναζήτησης της Google ή συνεργατών της. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να βρούμε τους χρήστες που ψάχνουν κάποια από τις υπηρεσίες ή προϊόντα που προσφέρει μια επιχείρηση ή και ακόμα πληροφορίες που μπορεί να είναι σχετικές με αυτό που προσφέρει μια επιχείρηση.

Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε μια επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες κατασκευής επίπλων στην Θεσσαλονίκη, θα μπορούσαμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας μόνο σε άτομα που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και κάνουν αναζήτηση χρησιμοποιώντας τις λέξεις «κατασκευή επίπλων» ή« επιπλοποιός » .

Τοποθεσία:
Μπορούμε να επιλέξουμε να εμφανίσουμε μια διαφήμιση σε ένα χρήστη ανάλογα με το πού αυτός βρίσκεται όταν κάνει την αναζήτηση. Μπορούμε να στοχεύουμε χώρες, πόλεις, ακόμη και σε ακτίνα μακριά από μια διεύθυνση. Και μπορούμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την στόχευσή μας επιλέγοντας χρήστες που είτε βρίσκονται στη τοποθεσία που μας ενδιαφέρει ή ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρουμε σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.

Παράδειγμα: Θέλω να προβάλλω μια διαφήμιση για υπηρεσίες ‘ανακαίνισης σπιτιού’ σε χρήστες που βρίσκονται στην Αθήνα σε ακτίνα 4χλμ μακριά την επιχείρησή μου.

Γλώσσα:
Σύμφωνα με το Google, η στόχευση γλώσσας μας επιτρέπει να επιλέξουμε την γλώσσα που διαβάζει ένας χρήσης όταν είναι online ή την γλώσσα που πληκτρολογεί. Η Google θα προβάλλει τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που χρησιμοποιούν κανάλια της Google (όπως Μηχανή Αναζήτησης ή Gmail) ή επισκέπτονται ιστότοπους στο διαδίκτυο που εμφανίζουν το περιεχόμενο τους στην γλώσσα που επιθυμούμε. Ο συνδυασμός της τοποθεσίας και της γλώσσας είναι πολύ σημαντικός όταν πρέπει να στοχεύσουμε αλλοδαπούς σε μια τοποθεσία!

Παράδειγμα: Θέλω να προβάλλω τις διαφημίσεις μου μόνο σε χρήστες που είναι αλλοδαποί και βρίσκονται στην Αθήνα. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να με ενδιαφέρει να βρω τουρίστες που ψάχνουν για ενοικίαση airbnb στην Αθήνα κ.α..

Συσκευές:
Μπορούμε επίσης να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που σερφάρουν στο internet χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες συσκευές ή μοντέλα συσκευών. Παράδειγμα, χρήστες που χρησιμοποιούν φορητό ή σταθερό υπολογιστή, χρήστες που χρησιμοποιούν tablet, κινητό ή ακόμη και μοντέλα android ή iphone κινητών . Αυτή η δυνατότητα στόχευσης καμπάνιας είναι πολύ ενδιαφέρουσα και για τοπικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να βρουν υποψήφιους πελάτες που ψάχνουν από το κινητό τους υπηρεσίες ή καταστήματα μέσα από το Google maps.

Παράδειγμα: Παρουσίαση διαφημίσεων ακριβών αντρικών ρούχων σε άτομα που χρησιμοποιούν τις πιο ακριβές iPhone συσκευές.

Ημέρες & Ώρα:
Μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας μόνο κάποιες συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας ή σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε μια επιχείρηση που πωλεί κυρίως καφέδες και πρωινό σε πενθήμερη βάση, μπορούμε να επιλέξουμε να προβάλλουμε τις διαφημίσεις μας το μόνο πρωινές ώρες από Δευτέρα ως Παρασκευή.

Δημογραφικά στοιχεία:
Μπορούμε επίσης να επιλέξουμε να εμφανίσουμε τις διαφημίσεις μας σε ένα συγκεκριμένο κοινό στοχεύοντας σε δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, φύλο, γονική κατάσταση.

Παράδειγμα: Αν θέλουμε να προωθήσουμε μια επιχείρηση που πουλάει εσώρουχα και γυναικεία μαγιό για νεανικές ηλικίες, μπορούμε να περιορίσουμε τις διαφημίσεις μας να εμφανίζονται μόνο σε γυναίκες και να καθορίσουμε και το ελάχιστο και μέγιστο όριο ηλικίας.

Τα ενδιαφέροντα:
Μπορούμε επίσης να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε άτομα που έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Τα ενδιαφέροντα είναι κάτι που οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης της Google εντοπίζουν με βάση την online συμπεριφορά ενός χρήστη (τις ιστοσελίδες που ένας χρήστης επισκέπτεται). Τα ενδιαφέροντα κατηγοριοποιούνται μέσα στα πλαίσια γενικών κατηγοριών (affinity type) αλλά και σε in-market ενδιαφέροντα όταν πρόκειται για έναν χρήστη που κάνει έρευνα αγοράς για να αγοράσει κάτι που τον ενδιαφέρει. Μπορούμε επίσης να φτιάξουμε προσαρμοσμένα είδη κοινού (custom audiences) με την στοχεύοντας χρηστες που επισκέπτονται συγκεκριμένους ιστότοπους ή κάνουν αναζητήσεις σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε μια επιχείρηση camping, μπορούμε να επιλέξουμε να προβάλλουμε τις διαφημίσεις μας σε άτομα που τους αρέσει το κάμπινγκ ή που αναζητούν προϊόντα κάμπινγκ ή ψάχνουν για camping κλπ. Ή εάν θέλουμε να προωθήσουμε ένα γυμναστήριο και δεν είμαστε σίγουροι ποιό είναι το κοινό-στόχος, μπορούμε να στοχεύσουμε στο κοινό των ανταγωνιστών του γυμναστηρίου και να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με το προφιλ των χρηστών που επισκέπτονται τα site των ανταγωνιστών του γυμναστηρίου.

Θέματα / Λέξεις-κλειδιά:
Μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε ιστότοπους που παρουσιάζουν πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα ή σε σελίδες των οποίων το περιεχόμενο περιλαμβάνει σημαντικές λέξεις-κλειδιά που μας ενδιαφέρουν.

Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε μια διεθνή εταιρεία μεταφοράς εμπορευμάτων, μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις σε χρήστες που ενδιαφέρονται για θέματα σχετικά με εισαγωγές και εξαγωγές ή σε σελίδες που περιέχουν συγκεκριμένο λεξιλόγιο που σχετίζεται με τις εισαγωγές / εξαγωγές.

Τοποθετήσεις / Ιστότοποι:
Μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας μόνο σε συγκεκριμένους ιστότοπους.

Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε προϊόντα για νεογέννητα, μπορούμε να επιλέξουμε να προβάλλουμε τις διαφημίσεις μας μόνο σε συγκεκριμένους ιστότοπους / πύλες που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες στις μητέρες.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ / remarketing:
Μπορούμε επίσης να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη εισέλθει στον ιστότοπό μας.
Παράδειγμα: Εάν ένας χρήστης έχει επισκεφτεί τον ιστότοπο ενός δικηγόρου και διαβάζει κάποιες σελίδες που αφορούν σε εργασιακά δικαιώματα, τότε μετά την έξοδο του χρήστη από τον ιστότοπο, μπορούμε να παρουσιάσουμε σε αυτόν τον χρήστη διαφημίσεις που παρουσιάζουν την εξειδίκευση του δικηγόρου στα εργασιακά δικαιώματα.

Η μεγάλη δύναμη των διαφημίσεων της Google επιτυγχάνεται με της δυνατότητα συνδυασμού όλων των παραπάνω τρόπων segmentation/στόχευσης κοινού και η δυνατότητα εμφάνισής των διαφημίσεων σε μια τεράστια βάση ιστοσελίδων. Για αυτό τον λόγων οι Google διαφημίσεις θα πρέπει να θεωρούνται επένδυση για μια εταιρεία και όχι δαπάνη.

Γιατί οι διαφημίσεις Google είναι σημαντικές για μια επιχείρηση

Επειδή μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε άμεσα ένα τεράστιο κοινό, σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, και μας επιτρέπουν επίσης να επιλέξουμε το κοινό που είναι ο καλύτερος δυνατός υποψήφιος πελάτης για την επιχείρησή μας. Οι δυνατότητες που έχουμε σαν διαφημιστές είναι «ατελείωτες». Το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι μπορούμε να παρακολουθούμε την απόδοση των διαφημίσεών μας σε τέτοιο βαθμό ώστε να μπορούμε να αξιολογήσουμε σε κάθε στάδιο πόσο κερδοφόρες είναι. Το συμπέρασμά μας όσο αφορά την κερδοφορία των Google διαφημίσεων βασίζεται σε στατιστικά στοιχεία και με βάση αυτά τα στοιχεία μπορούμε να τροποποιούμε τις διαφημίσεις μας στοχεύοντας σε καλύτερο αποτέλεσμα.

Διαφήμιση Google από επαγγελματίες

Πολλές επιχειρήσεις έχουν δοκιμάσει την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών τους με την χρήση των διαφημίσεων της Google και δεν είδαν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν κερδοφόρες καμπάνιες γεγονός που συχνά οφείλεται στην ποιότητα των υπηρεσιών που αγόρασαν. Το Google Ads είναι ένα αρκετά σύνθετο εργαλείο. Για την μάθησή του απαιτούνται πολλές ώρες αφιερωμένες σε θεωρία αλλά και ώρες πρακτικής εξάσκησης οι οποίες όμως δεν μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς πραγματικά projects/έργα. Ενας επαγγελματίας διαφημιστής που έχει αφιερώσει πολύ χρόνο στο Google Ads έχει την εμπειρία που απαιτείται και μπορεί να δημιουργήσει επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες με τις πρώτες προσπάθειες που θα κάνει σε έναν λογαριασμό πελάτη. Είναι σημαντικό για τους πελάτες να καταλάβουν ότι το ποσό που πληρώνουν σε μια εταιρεία για την παροχή υπηρεσιών διαφήμισης μέσω Google Ads αντιστοιχεί ουσιαστικά στον χρόνο που μπορεί ένας υπάλληλος μιας εταιρείας να ασχοληθεί με τον πελάτη ανά μήνα. Οσο πιο μικρό το ποσό τόσο λιγότερο χρόνο έχει ένας διαφημιστής να ασχοληθεί με τις καμπάνιες του πελάτη και να βρει την συνταγή/συνταγές που θα φέρουν κερδοφόρο αποτέλεσμα. Τα διαφημιστικά πακέτα που ουσιαστικά περιορίζουν τις υπηρεσίες που παρέχει μια διαφημιστική σε σχέση με τις δυνατότητες του Google Ads / Google Adwords δεν μπορούν να εγγυηθούν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για μια επιχείρηση και κατά συνέπεια πολλές φορές αυτά τα πακέτα είναι και ο λόγος που οι επιχειρήσεις δεν βλέπουν αποτέλεσμα από το Google Ads.

Υπηρεσίες διαφήμισης Google σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες SEO

Το Google Ads / AdWords είναι το τέλειο εργαλείο που μπορεί να τεστάρει αμέσως μια στρατηγική SEO. Οι επιχειρήσεις μπορούν με τις διαφημίσεις της Google να ελέγξουν αν το κοινό-στόχος θα αντιδράσει με τον επιθυμητό τρόπο τη στιγμή που θα επισκεφτεί μια ιστοσελίδα. Οι διαφημίσεις της Google είναι ο τέλειος τρόπος να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητα των σελίδων προορισμού / landing pages. Επιπλέον, η χρήση του Google Ads μπορεί να εμφανίσει επιπλέον λέξεις-κλειδιά σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να είναι πολύ ενδιαφέρουσες για μια επιχείρηση γιατί μπορεί να οδηγήσουν σε πωλήσεις / conversions.

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες διαφήμισης μέσω Google Ads;

Εάν ενδιαφέρεστε να δοκιμάσετε τις υπηρεσίες διαφήμισης της Google, ακολουθήστε τον σύνδεσμο “Ζήτα την προσφορά υπηρεσιών διαφήμισης GOOGLE” , και συμπληρώστε τα στοιχεία της φόρμας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για μια προσφορά βασισμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Υπηρεσίες SEO

Δείτε στην συνέχεια πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες SEO που προσφέρουμε.

SEO Marketing

Αν κάνει κανείς online έρευνα αναφορικά με το τι είναι οι υπηρεσίες SEO marketing, τα περισσότερα από τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στην αναζήτηση της Google… μάθετε περισσότερα

Τεχνικό SEO

Υπάρχουν πολλές μεταβλητές που σχετίζονται με τεχνικό SEO και επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google… μάθετε περισσότερα

Τοπικό SEO

Το τοπικό SEO απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τοπικό επίπεδο και επιθυμούν να δυναμώσουν την παρουσία τους στα πλαίσια… Μάθετε περισσότερα

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων SEO

Οι υπηρεσίες βελτιστοποίησης SEO (γνωστές και ως on-page SEO ) αφορούν την βελτίωση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας. Στόχο έχουν να… μάθετε περισσότερα

Στρατηγική SEO

Η παροχή υπηρεσιών στρατηγικού SEO είναι ένα δύσκολο έργο που απαιτεί εκτεταμένη έρευνα και ανάλυση δεδομένων, καλή γνώση… μάθετε περισσότερα

Link Building SEO

Οι υπηρεσίες link building SEO μπορούν να βοηθήσουν τον ιστότοπό σας να βελτιώσει την κατάταξή του στα οργανικά αποτελέσματα… Μάθετε περισσότερα

SEO για μικρές επιχειρήσεις

Οι υπηρεσίες SEO για μικρές επιχειρήσεις δεν διαφέρουν από τη γενική αρχή του SEO. Αυτό που τις καθιστά ειδική κατηγορία είναι οι περιορισμοί στον προϋπολογισμό που υπάρχουν… μάθετε περισσότερα

SEO για eShops

Το SEO για eshops είναι μια ειδική κατηγορία υπηρεσιών SEO. Παρόλο που οι υπηρεσίες SEO για online καταστήματα χρησιμοποιούν τις ίδιες αρχές με το πρότυπο SEO απαιτούνται… μάθετε περισσότερα

SEO για πολύγλωσσες ιστοσελίδες

Οι υπηρεσίες SEO για ιστότοπους που παρουσιάζουν το περιεχόμενό τους σε περισσότερες από μια γλώσσες απευθύνονται σε όσους επιθυμούν να προσαρμόσουν το περιεχόμενο… μάθετε περισσότερα

Wordpress SEO

WordPress SEO

Προσφέρουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες WordPress SEO και γενικά υπηρεσίες WordPress εδώ και πολλά χρόνια και έχουμε δει και εξακολουθούμε να βλέπουμε πολύ όμορφους ιστότοπους, οι οποίοι δεν ακολουθούν όμως καμία θεμελιώδη αρχή SEO. Το WordPress είναι το πιο δημοφιλές CMS που υπάρχει στην εποχή μας. Τα περισσότερα από τα επαγγελματικά / premium WordPress θέματα… μάθετε περισσότερα

SEO Expert – Specialist Ελλάδα

SEO expert Σοφία Τσενεκίδου: Λίγα λόγια για εμας. Η Σοφία έχει πολυετή εμπειρία στο SEO καλύπτοντας όλες τις πτυχές του. Συνδυάζει υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρει η Google έτσι ώστε να προσφέρει στους πελάτες μας όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους χρησιμοποιώντας την ‘δύναμη’ που έχει η Google στα χέρια της και μας προσφέρει… μάθετε περισσότερα

SEO Expert Σοφία Τσενεκίδου

Τα έργα μας

Δείτε στην συνέχεια δείγματα της δουλειάς μας και τα αποτελέσματα που επιτυγχάνουμε.

Αναπτύξτε την επιχείρησή σας

Εμπιστευτείτε μας και θα σας βοηθήσουμε να αυξήσετε το κέρδος της επιχείρησής σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ