Διαφήμιση σε Αεροδρόμια2023-12-03T13:10:59+00:00

Διαφήμιση σε Αεροδρόμια

Σας ενδιαφέρει να διαφημίσετε την εταιρεία σας ή τα προϊόντα / υπηρεσίες σας σε κάποιο από τα αεροδρόμια της Ελλάδας; Μπορούμε να σας δώσουμε μια προσφορά.

Στην Tryseo προσφέρουμε μια σειρά υπηρεσιών σχετικές με την διαφήμιση επιχειρήσεων σε συμβατικά μέσα όπως την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το μετρό της Αθήνας, στάσεις λεωφορείων και στο  ίντερνετ.  Αν επιθυμείτε διαφήμιση σε κάποιο αεροδρόμιο της Ελλάδας ή άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς (π.χ. ταξί, πλοία) επικοινωνήστε μαζί μας για μια προσφορά.

Διαφήμιση σε αεροδρόμια

Στην Tryseo παρέχουμε υπηρεσίες διαφήμισης σε αεροδρόμια που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ένα μεγάλο κοινό με ποικίλα ενδιαφέροντα. Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αεροδρομίου περιλαμβάνουν μια σειρά επιλογών, όπως ψηφιακές διαφημίσεις, διαφήμιση σε αίθουσες αναμονής αεροδρομίου και branding σε domain αεροδρομίου.

Ψηφιακές διαφημίσεις προβολής: Με τις ψηφιακές διαφημίσεις προβολής, οι επιχειρήσεις μπορούν να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε μεγάλες ψηφιακές οθόνες που βρίσκονται σε περιοχές του αεροδρομίου με μεγάλη επισκεψιμότητα, όπως οι χώροι παραλαβής αποσκευών, οι πύλες αναχώρησης και οι χώροι αφίξεων. Με τη χρήση δυναμικών μηνυμάτων και εντυπωσιακών εικόνων, οι ψηφιακές διαφημίσεις μπορούν να προσελκύσουν αποτελεσματικά την προσοχή των πολυάσχολων ταξιδιωτών.

Διαφήμιση στο σαλόνι αεροδρομίου: Είναι υπηρεσίες διαφήμισης σε αίθουσες αναμονής αεροδρομίου, οι οποίες επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν μια αποκλειστική ομάδα ταξιδιωτών που περιμένουν τις πτήσεις τους στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου. Με την προβολή πανό ή αφισών στις αίθουσες αναμονής του αεροδρομίου, οι επιχειρήσεις μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των ταξιδιωτών που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Επωνυμία τομέα αεροδρομίου: Το Airport domain branding είναι μια άλλη υπηρεσία που έχουμε την δυνατότητα να προσφέρουμε στην Tryseo. Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει την επωνυμία ενός ονόματος τομέα αεροδρομίου και τη δημιουργία μιας σελίδας προορισμού που κατευθύνει τους επισκέπτες στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου. Αυτή η στρατηγική μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, κατευθύνοντας την κυκλοφορία στον ιστότοπό τους από επισκέπτες του αεροδρομίου που αναζητούν πληροφορίες σχετικά με το αεροδρόμιο.

Συνολικά, οι διαφημιστικές υπηρεσίες αεροδρομίου της διαφημιστικής εταιρείας Tryseo έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν την εμβέλεια και την έκθεσή τους με μοναδικό και αποτελεσματικό τρόπο. Επιλέγοντας τη σωστή στρατηγική διαφήμισης στο αεροδρόμιο, οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν αποτελεσματικά στο επιθυμητό κοινό τους και να δημιουργήσουν μια μοναδική εντύπωση.

Οποιοδήποτε συνδυασμό υπηρεσιών διαφήμισης και αν χρειάζεστε μπορούμε να συζητήσουμε μαζί σας έτσι ώστε να σας προσφέρουμε το κατάλληλο πακέτο διαφήμισης. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Εχουμε εμπειρία χρόνων στην διαφήμιση στο μετρό, λεωφορεία, μέσα μαζικής μεταφοράς, στάσεις λεωφορείων καθώς και σε άλλες μορφές συμβατικής και online διαφήμισης. Σήμερα είναι η μέρα να ξεκινήσουμε μια επιτυχημένη συνεργασία.

Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες

Λειτουργεί η διαφήμιση στη στάση λεωροφρείου και τα μέσα μαζικής μεταφοράς;2022-12-01T17:03:00+00:00

Απολύτως! Χιλιάδες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τη διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για να προωθήσουν τις μάρκες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Στην πραγματικότητα, αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι συχνά η πιο αποδοτική μορφή διαφήμισης που υπάρχει.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τη διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για να προσεγγίσετε διαφορετικά κοινά-στόχους2022-12-01T16:59:24+00:00

Ανάλογα με το κοινό-στόχο σας, υπάρχουν διάφοροι τύποι διαφημίσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Ίσως θελήσετε να δοκιμάσετε μερικούς διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων για να προσεγγίσετε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων και να ανακαλύψετε ποια προσέγγιση λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας. Ακολουθούν μερικοί τύποι διαφημιστικών εκστρατειών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε διαφορετικά κοινά:

Καμπάνια προώθησης προϊόντος: Αν θέλετε να προωθήσετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, οι τύποι διαφημίσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως οι περιτυλίξεις λεωφορείων και οι ψηφιακές διαφημίσεις, αποτελούν εξαιρετικές επιλογές. Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων σας επιτρέπουν να προβάλλετε ένα πιο οπτικό μήνυμα και να συμπεριλάβετε φωτογραφίες ή βίντεο του προϊόντος σας.

Συνεχής καμπάνια για την προώθηση ενός υπάρχοντος προϊόντος ή υπηρεσίας: Εάν προσπαθείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορους τύπους διαφημίσεων. Οι αφίσες σε στάσεις λεωφορείων και οι ψηφιακές διαφημίσεις είναι ιδανικές για την προώθηση ενός γενικού μηνύματος, ενώ τα περιτυλίγματα λεωφορείων είναι ιδανικά για την προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας.

Ειδική εκδήλωση ή καμπάνια: Εάν προωθείτε μια εκδήλωση ή μια εποχιακή καμπάνια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τύπους διαφημίσεων στις δημόσιες συγκοινωνίες, όπως αφίσες σε στάσεις λεωφορείων, για να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό.

Ποιά είναι τα οφέλη από την τη διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς2022-12-01T16:30:20+00:00

Η διαφήμιση στα μέσα σε στάσεις λεωφορείου και μαζικής μεταφοράς είναι ένας αποτελεσματικός και οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να προσεγγίσει κανείς ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων, ιδίως τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους που ταξιδεύουν. Σας επιτρέπει να προβάλλετε την επωνυμία και τα προϊόντα σας σε ένα ‘αιχμάλωτο’ κοινό, το οποίο προσέχει και είναι πιο πιθανό να ασχοληθεί με το μήνυμά σας. Είτε θέλετε να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας είτε να προωθήσετε τις πωλήσεις, η διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τους κατάλληλους ανθρώπους με μία μόνο καμπάνια. Με τη σωστή στρατηγική, μπορείτε να αυξήσετε την προβολή σας, να δημιουργήσετε leads και τελικά να αυξήσετε τις πωλήσεις και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Η διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν διαφημιστικό χώρο στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο. Οι διαφημίσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορούν να προβληθούν στην πόλη σας και στις γύρω περιοχές, καθώς και ενδεχομένως σε γειτονικές πόλεις και κωμοπόλεις. Αυτή η ευρεία εμβέλεια μπορεί να αυξήσει σημαντικά την έκθεσή σας και επομένως αποτελεί μια εξαιρετική στρατηγική για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων.

Ποιοί είναι οι πιο δημοφιλείς τύποι διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς2022-12-01T16:35:12+00:00

Υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς – αφίσες στις στάσεις λεωφορείων, περιτυλίγματα λεωφορείων και ψηφιακή διαφήμιση στο εσωτερικό και το εξωτερικό των οχημάτωντων μέσων μαζικής μεταφοράς. Μπορείτε να επιλέξετε να διαφημιστείτε σε ένα μόνο ή και στους τρεις τύπους μέσων, ανάλογα με τον προϋπολογισμό και τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει.

Αφίσες σε στάσεις λεωφορείων: Οι αφίσες σε στάσεις λεωφορείων είναι ένας χαμηλού κόστους, υψηλής απήχησης τρόπος για να προσεγγίσετε τους εργαζόμενους που περιμένουν το λεωφορείο τους ή πηγαίνουν με τα πόδια στη δουλειά τους. Οι αφίσες στερεώνονται σε μια πινακίδα στάσης λεωφορείου και παραμένουν αναρτημένες για ένα μήνα ή και περισσότερο, ανάλογα με τη σύμβαση.

Περιτυλίγματα λεωφορείων: Τα περιτυλίγματα λεωφορείων είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση ενός ευρέος φάσματος προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για μεγάλα, τυπωμένα αυτοκόλλητα βινυλίου που τυλίγονται γύρω από ολόκληρο το εξωτερικό του λεωφορείου, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε ένα μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό μήνυμα.

Ψηφιακή διαφήμιση: Η ψηφιακή διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής επιλογή που μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε τους μετακινούμενους με βάση την τοποθεσία και να σας επιτρέψει να αλλάζετε και να ενημερώνετε γρήγορα τις διαφημίσεις σας.

Συμβουλές για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού μηνύματος2022-12-01T16:58:56+00:00

Το μήνυμα πίσω από τη διαφήμισή σας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της και μπορεί να κάνει ή να καταστρέψει την καμπάνια σας. Πριν αρχίσετε να διαμορφώνετε το μήνυμά σας, θα πρέπει να έχετε κατά νου έναν ξεκάθαρο στόχο. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που να απευθύνεται στο κοινό σας και να μεταφέρει την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη δημιουργία μιας συναρπαστικής και αποτελεσματικής διαφήμισης για τις δημόσιες συγκοινωνίες:

Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας: Πριν αρχίσετε να γράφετε, πρέπει να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Απευθύνεστε γενικά στους μετακινούμενους ή έχετε κατά νου μια συγκεκριμένη ομάδα; Το να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσελκύσετε θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που να απευθύνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Να είστε άμεσοι και ουσιαστικοί: Η διαφήμισή σας θα πρέπει να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη και να τον κάνει να ανυπομονεί να μάθει περισσότερα. Αποφύγετε τις μακροσκελείς, ελικοειδείς προτάσεις και χρησιμοποιήστε σύντομες, άμεσες λέξεις για να μεταφέρετε το μήνυμά σας.

Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό: Οι εικόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν το μήνυμά σας και να δώσουν περιεχόμενο στο κοινό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οπτικά στοιχεία όπως γραφήματα και διαγράμματα, εικόνες του λογότυπου ή των προϊόντων σας ή ακόμη και μια εικόνα του αναγνώστη που χρησιμοποιεί το προϊόν σας.

Δοκιμάστε διαφορετικές προσεγγίσεις: Όταν δημιουργείτε τη διαφήμισή σας, μη φοβάστε να πειραματιστείτε και να δοκιμάσετε διαφορετικές μορφές και στυλ. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι βάζετε τον καλύτερό σας εαυτό μπροστά και ότι δίνετε στη διαφήμισή σας τις καλύτερες πιθανότητες να πετύχει.

Γιατί να επιλέξετε τις αφίσες στη στάση λεωφορείου έναντι άλλων μορφών διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς;2022-12-01T17:05:48+00:00

Παρόλο που όλες οι μορφές διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν τα πλεονεκτήματά τους, οι αφίσες στάσεων λεωφορείων είναι μια εξαιρετική επιλογή αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα γρήγορο, οπτικό αντίκτυπο. Αυτές οι μεγάλες αφίσες διαθέτουν συχνά τολμηρές, εντυπωσιακές εικόνες και μπορούν να γίνουν αντιληπτές από τους εργαζόμενους καθώς περνούν. Αυτές οι διαφημίσεις έχουν επίσης αποδειχθεί αποτελεσματικές στην αύξηση των πωλήσεων των καταστημάτων.

Συμβουλές για την διαμόρφωση ενός αποτελεσματικού διαφημιστικού σχεδίου2022-12-01T16:43:58+00:00

Ένα αποτελεσματικό διαφημιστικό σχέδιο θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που θα είναι ευθυγραμμισμένη με την επωνυμία και τους στόχους μάρκετινγκ σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη διαφήμιση για να οδηγήσετε νέους πελάτες στην επιχείρησή σας ή να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας. Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία της διαφήμισής σας, πρέπει να έχετε μια σύντομη περιγραφή που να περιγράφει τα εξής:

Οι στόχοι σας: Γιατί δημιουργείτε τη διαφήμιση; Τι ελπίζετε να αποκομίσετε από αυτήν; Οι στόχοι σας πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι και εφικτοί.

Το κοινό-στόχος σας: Πρέπει να κατανοήσετε το κοινό σας και ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Ιδανικά, θέλετε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που να απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων, αλλά μπορεί επίσης να θέλετε να στοχεύσετε συγκεκριμένα σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανάλογα με την επιχείρησή σας.

Το μήνυμά σας: Τι θέλετε να λέει η διαφήμισή σας; Ποιος είναι ο κύριος στόχος πίσω από τη διαφήμιση; Το μήνυμά σας θα πρέπει να είναι σαφές, πειστικό και με γνώμονα το όφελος.

Τα μέσα σας: Πού θέλετε να τοποθετήσετε τη διαφήμισή σας; Θέλετε να αναρτήσετε μια διαφήμιση στην πινακίδα της στάσης του λεωφορείου, να δημιουργήσετε ένα περιτύλιγμα λεωφορείου ή να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς; Ή μήπως θέλετε να αναρτήσετε κοντά σε ένα συγκεκριμένο σημείο που έχει μεγάλη επισκεψιμότητα;

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε τις πωλήσεις και το κέρδος της επιχείρησής σας! Η ανάπτυξη είναι ένα αποτέλεσμα που μπορούμε να επιτύχουμε σε συνεργασία!

Γιατί να μας επιλέξετε?

Επιλέξτε την απάντηση που σας ταιριάζει:

  • Επειδή προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες
  • Επειδή έχουμε πολλά χρόνια εμπειρίας στην δημιουργία διαφημίσεων σε αεροδρόμια, στο μετρό, λεωφορεία, στάσεις λεωφορείων και μ.μ.μεταφοράς
  • Επειδή μπορούμε να υποστηρίξουμε πλήρως την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο
  • Επειδή ακούμε τους πελάτες μας
  • Επειδή οι πελάτες μας είναι οι καλύτεροι πωλητές μας
  • Επειδή προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές

Επιτρέψτε μας να σας δώσουμε την δική μας απάντηση στο παραπάνω ερώτημα.

Γιατί νοιαζόμαστε για το αποτέλεσμα!

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι πρέπει να μας επιλέξετε. Επειδή μας ενδιαφέρει η επιχειρηματική σας ιδέα και η επιχείρησή σας και θέλουμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε. Γιατί θα σας πούμε την ειλικρινή μας γνώμη. Επειδή αναπτύσουμε την επιχείρησή μας διατηρώντας τους πελάτες μας ευχαριστημένους και βοηθώντας τους να αναπτυχθούν!

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και ζητήστε μια προσφορά

    Τα έργα μας

    Δείτε στην συνέχεια δείγματα της δουλειάς μας και τα αποτελέσματα που επιτυγχάνουμε.

    Αναπτύξτε την επιχείρησή σας

    Εμπιστευτείτε μας και θα σας βοηθήσουμε να αυξήσετε το κέρδος της επιχείρησής σας

    Τίτλος

    Go to Top