Στην Tryseo προσφέρουμε μια σειρά υπηρεσιών σχετικές με την διαφήμιση επιχειρήσεων σε συμβατικά μέσα όπως την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το μετρό της Αθήνας, σε αεροδρόμια της Ελλάδας, στάσεις λεωφορείων αλλά και στο ίντερνετ. Αν επιθυμείτε διαφήμιση σε στάση λεωφορείου ή σε άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς (π.χ. ταξί, πλοία) επικοινωνήστε μαζί μας για μια προσφορά.
Διαφήμιση σε στάση λεωφορείου / μέσα μαζικής μεταφοράς – πληροφορίες
Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποτελούν μία υπέροχη ευκαιρία για προβολή και διαφήμιση. Σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς και πόσο χρόνο περνούν καθημερινά μέσα σε ταξί, λεωφορεία, μετρό κλπ. Όλα τα μέσα μεταφοράς, καθώς και οι χώροι ή οι στάσεις αναμονής αποτελούν τον καμβά για να παρουσιάσετε το έργο σας. Εικαστικά υψηλής αισθητικής, λογοπαίγνια, σλόγκαν και διαφημιστικές ατάκες μπορούν να προωθήσουν περίφημα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε σημεία όπου υπάρχει μεγάλη και διαρκής επισκεψιμότητα και υψηλή ορατότητα. Αν θέλετε να προβάλλετε το εμπορικό σήμα σας και να μεγιστοποιήσετε τη δέσμευση, η διαφήμιση σε στάσεις λεωφορείων και μέσα μαζικής μεταφοράς μπορεί να προσφέρει ασυναγώνιστα αποτελέσματα. Είτε είστε μια μικρή επιχείρηση είτε μια μεγάλη εταιρεία, η αξιοποίηση αυτών των οικονομικά αποδοτικών διαφημιστικών ευκαιριών μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύ φάσμα δυνητικών πελατών.
Διαφήμιση σε στάσεις λεωφορείων χρήσιμές πληροφορίες αναφορικά με τις υπηρεσίες μας
Περιοχές κάλυψης
- Αττική
- Βόλος
- Πάτρα
- Ηράκλειο κρήτης
- Θεσσαλονίκη
- Δήμος Θέρμης
- Δήμος Πυλαίας
- Δήμος Χωρτιάτη
- Δήμος Θερμαικού
- Δήμος Παύλου Μελά
Τύποι Στάσεων
Υπάρχουν 4ης τύποι στάσεων
- Απλή στάση
- Στάσεις με scroll αφίσες
- Στάσεις με ψηφιακή παρουσίαση (βίντεο και ήχο)
- Στάσεις με κατασκευή κατά παραγγελία
Από τι επηρεάζεται το κόστος
- Από τον τύπο στάσης
- Από τον αριθμό του κόσμου που περνάει από την στάση
- Από το διάστημα που θα δημοσιευθεί η διαφήμιση
- Ελάχιστο διάστημα: 14ημέρες
- Η ανανέωση γίνεται ανά 14ήμερα
Ποιες πληροφορίες που χρειάζόμαστε για να σας δώσουμε μια προσφορά
- Την περιοχή της Ελλάδας ή τον δήμο της πόλης όταν πρόκειται για Αττική ή Θεσσαλονίκη.
- Στην Αττική & Θεσσαλονίκη: Την περιοχή, τον αριθμό και το όνομα της στάσης / των στάσεων σας ενδιαφέρουν. Μπορείτε να τις βρείτε εδώ για την Αττική και εδώ για την Θεσσαλονίκη
- Το διάστημα που θέλετε να εμφανιστεί η διαφήμισή σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα.
- Το όνομα της επιχείρησής σας και το αντικείμενο της καθώς και το θέμα που θα προβληθεί στην αφίσα.
Σημαντική πληροφορία:
Η διαθεσιμότητα των στάσεων αλλάζει συνεχώς. Οπότε, αν ζητήσετε να ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητα θα πρέπει να είστε έτοιμοι να κάνετε την κράτηση άμεσα αν είναι διαθέσιμη στο διάστημα που σας ενδιαφέρει.
Γενικές πληροφορίες για την διαφήμιση σε στάσεις λεωφορείου
Η διαφήμιση στις στάσεις λεωφορείων και στα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε πελάτες και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Η διαφήμιση στις στάσεις λεωφορείων και στα μέσα μαζικής μεταφοράς περιλαμβάνει την τοποθέτηση διαφημίσεων στο εξωτερικό και το εσωτερικό των λεωφορείων, καθώς και σε άλλες περιοχές, όπως στέγαστρα λεωφορείων, σιδηροδρομικούς σταθμούς και άλλες τοποθεσίες μέσων μαζικής μεταφοράς.
Οι εξωτερικές διαφημίσεις αποτελούνται συνήθως από μεγάλες αφίσες και πανό που τοποθετούνται στις πλευρές και στο πίσω μέρος των λεωφορείων καθώς και ψηφιακές εκτυπώσεις αυτοκόλλητα που τοποθετούνται στα τζάμια ή και σε όλη την εξωτερική επιφάνεια του λεωφορείου. Αυτός ο τύπος διαφήμισης προσφέρει μέγιστη ορατότητα και είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης μεγάλου κοινού. Οι εσωτερικές διαφημίσεις είναι συνήθως μικρότερες αφίσες ή ψηφιακές οθόνες που τοποθετούνται στο εσωτερικό λεωφορείων, τραμ και άλλων οχημάτων δημόσιων μεταφορών. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να προσφέρουν μια πιο στοχευμένη προσέγγιση, καθώς τις βλέπουν οι μετακινούμενοι που έχουν ήδη αποφασίσει να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Οι διαφημίσεις που τοποθετούνται σε στάσεις λεωφορείων και σιδηροδρομικούς σταθμούς είναι συνήθως μικρότερες διαφημίσεις τύπου αφίσας. Αυτές οι διαφημίσεις προσφέρουν στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να απευθύνονται σε άτομα που περιμένουν τη διαδρομή τους και έχουν χρόνο να διαβάσουν τις διαφημίσεις. Οι ψηφιακές οθόνες γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς σε αυτές τις τοποθεσίες, καθώς παρέχουν πιο δυναμικό περιεχόμενο και μπορούν να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο.
Συνολικά, η διαφήμιση σε στάσεις λεωφορείων και σε σημεία δημόσιων συγκοινωνιών παρέχει μια μεγάλη ευκαιρία στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες. Με την ποικιλία των διαθέσιμων τύπων διαφήμισης, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τις εκστρατείες τους στο κοινό-στόχο τους και να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ.
Οποιοδήποτε συνδυασμό υπηρεσιών διαφήμισης και αν χρειάζεστε μπορούμε να συζητήσουμε μαζί σας έτσι ώστε να σας προσφέρουμε το κατάλληλο πακέτο διαφήμισης. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Αλλες υπηρεσίες διαφήμισης που παρέχουμε
Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες
Απολύτως! Χιλιάδες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τη διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για να προωθήσουν τις μάρκες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Στην πραγματικότητα, αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι συχνά η πιο αποδοτική μορφή διαφήμισης που υπάρχει.
Ανάλογα με το κοινό-στόχο σας, υπάρχουν διάφοροι τύποι διαφημίσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Ίσως θελήσετε να δοκιμάσετε μερικούς διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων για να προσεγγίσετε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων και να ανακαλύψετε ποια προσέγγιση λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας. Ακολουθούν μερικοί τύποι διαφημιστικών εκστρατειών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε διαφορετικά κοινά:
Καμπάνια προώθησης προϊόντος: Αν θέλετε να προωθήσετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, οι τύποι διαφημίσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως οι περιτυλίξεις λεωφορείων και οι ψηφιακές διαφημίσεις, αποτελούν εξαιρετικές επιλογές. Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων σας επιτρέπουν να προβάλλετε ένα πιο οπτικό μήνυμα και να συμπεριλάβετε φωτογραφίες ή βίντεο του προϊόντος σας.
Συνεχής καμπάνια για την προώθηση ενός υπάρχοντος προϊόντος ή υπηρεσίας: Εάν προσπαθείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορους τύπους διαφημίσεων. Οι αφίσες σε στάσεις λεωφορείων και οι ψηφιακές διαφημίσεις είναι ιδανικές για την προώθηση ενός γενικού μηνύματος, ενώ τα περιτυλίγματα λεωφορείων είναι ιδανικά για την προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας.
Ειδική εκδήλωση ή καμπάνια: Εάν προωθείτε μια εκδήλωση ή μια εποχιακή καμπάνια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τύπους διαφημίσεων στις δημόσιες συγκοινωνίες, όπως αφίσες σε στάσεις λεωφορείων, για να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό.
Η διαφήμιση στα μέσα σε στάσεις λεωφορείου και μαζικής μεταφοράς είναι ένας αποτελεσματικός και οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να προσεγγίσει κανείς ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων, ιδίως τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους που ταξιδεύουν. Σας επιτρέπει να προβάλλετε την επωνυμία και τα προϊόντα σας σε ένα ‘αιχμάλωτο’ κοινό, το οποίο προσέχει και είναι πιο πιθανό να ασχοληθεί με το μήνυμά σας. Είτε θέλετε να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας είτε να προωθήσετε τις πωλήσεις, η διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τους κατάλληλους ανθρώπους με μία μόνο καμπάνια. Με τη σωστή στρατηγική, μπορείτε να αυξήσετε την προβολή σας, να δημιουργήσετε leads και τελικά να αυξήσετε τις πωλήσεις και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Η διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν διαφημιστικό χώρο στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο. Οι διαφημίσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορούν να προβληθούν στην πόλη σας και στις γύρω περιοχές, καθώς και ενδεχομένως σε γειτονικές πόλεις και κωμοπόλεις. Αυτή η ευρεία εμβέλεια μπορεί να αυξήσει σημαντικά την έκθεσή σας και επομένως αποτελεί μια εξαιρετική στρατηγική για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων.
Υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς – αφίσες στις στάσεις λεωφορείων, περιτυλίγματα λεωφορείων και ψηφιακή διαφήμιση στο εσωτερικό και το εξωτερικό των οχημάτωντων μέσων μαζικής μεταφοράς. Μπορείτε να επιλέξετε να διαφημιστείτε σε ένα μόνο ή και στους τρεις τύπους μέσων, ανάλογα με τον προϋπολογισμό και τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει.
Αφίσες σε στάσεις λεωφορείων: Οι αφίσες σε στάσεις λεωφορείων είναι ένας χαμηλού κόστους, υψηλής απήχησης τρόπος για να προσεγγίσετε τους εργαζόμενους που περιμένουν το λεωφορείο τους ή πηγαίνουν με τα πόδια στη δουλειά τους. Οι αφίσες στερεώνονται σε μια πινακίδα στάσης λεωφορείου και παραμένουν αναρτημένες για ένα μήνα ή και περισσότερο, ανάλογα με τη σύμβαση.
Περιτυλίγματα λεωφορείων: Τα περιτυλίγματα λεωφορείων είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση ενός ευρέος φάσματος προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για μεγάλα, τυπωμένα αυτοκόλλητα βινυλίου που τυλίγονται γύρω από ολόκληρο το εξωτερικό του λεωφορείου, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε ένα μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό μήνυμα.
Ψηφιακή διαφήμιση: Η ψηφιακή διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής επιλογή που μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε τους μετακινούμενους με βάση την τοποθεσία και να σας επιτρέψει να αλλάζετε και να ενημερώνετε γρήγορα τις διαφημίσεις σας.
Το μήνυμα πίσω από τη διαφήμισή σας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της και μπορεί να κάνει ή να καταστρέψει την καμπάνια σας. Πριν αρχίσετε να διαμορφώνετε το μήνυμά σας, θα πρέπει να έχετε κατά νου έναν ξεκάθαρο στόχο. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που να απευθύνεται στο κοινό σας και να μεταφέρει την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη δημιουργία μιας συναρπαστικής και αποτελεσματικής διαφήμισης για τις δημόσιες συγκοινωνίες:
Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας: Πριν αρχίσετε να γράφετε, πρέπει να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Απευθύνεστε γενικά στους μετακινούμενους ή έχετε κατά νου μια συγκεκριμένη ομάδα; Το να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσελκύσετε θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που να απευθύνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.
Να είστε άμεσοι και ουσιαστικοί: Η διαφήμισή σας θα πρέπει να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη και να τον κάνει να ανυπομονεί να μάθει περισσότερα. Αποφύγετε τις μακροσκελείς, ελικοειδείς προτάσεις και χρησιμοποιήστε σύντομες, άμεσες λέξεις για να μεταφέρετε το μήνυμά σας.
Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό: Οι εικόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν το μήνυμά σας και να δώσουν περιεχόμενο στο κοινό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οπτικά στοιχεία όπως γραφήματα και διαγράμματα, εικόνες του λογότυπου ή των προϊόντων σας ή ακόμη και μια εικόνα του αναγνώστη που χρησιμοποιεί το προϊόν σας.
Δοκιμάστε διαφορετικές προσεγγίσεις: Όταν δημιουργείτε τη διαφήμισή σας, μη φοβάστε να πειραματιστείτε και να δοκιμάσετε διαφορετικές μορφές και στυλ. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι βάζετε τον καλύτερό σας εαυτό μπροστά και ότι δίνετε στη διαφήμισή σας τις καλύτερες πιθανότητες να πετύχει.
Παρόλο που όλες οι μορφές διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν τα πλεονεκτήματά τους, οι αφίσες στάσεων λεωφορείων είναι μια εξαιρετική επιλογή αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα γρήγορο, οπτικό αντίκτυπο. Αυτές οι μεγάλες αφίσες διαθέτουν συχνά τολμηρές, εντυπωσιακές εικόνες και μπορούν να γίνουν αντιληπτές από τους εργαζόμενους καθώς περνούν. Αυτές οι διαφημίσεις έχουν επίσης αποδειχθεί αποτελεσματικές στην αύξηση των πωλήσεων των καταστημάτων.
Ένα αποτελεσματικό διαφημιστικό σχέδιο θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που θα είναι ευθυγραμμισμένη με την επωνυμία και τους στόχους μάρκετινγκ σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη διαφήμιση για να οδηγήσετε νέους πελάτες στην επιχείρησή σας ή να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας. Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία της διαφήμισής σας, πρέπει να έχετε μια σύντομη περιγραφή που να περιγράφει τα εξής:
Οι στόχοι σας: Γιατί δημιουργείτε τη διαφήμιση; Τι ελπίζετε να αποκομίσετε από αυτήν; Οι στόχοι σας πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι και εφικτοί.
Το κοινό-στόχος σας: Πρέπει να κατανοήσετε το κοινό σας και ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Ιδανικά, θέλετε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που να απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων, αλλά μπορεί επίσης να θέλετε να στοχεύσετε συγκεκριμένα σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανάλογα με την επιχείρησή σας.
Το μήνυμά σας: Τι θέλετε να λέει η διαφήμισή σας; Ποιος είναι ο κύριος στόχος πίσω από τη διαφήμιση; Το μήνυμά σας θα πρέπει να είναι σαφές, πειστικό και με γνώμονα το όφελος.
Τα μέσα σας: Πού θέλετε να τοποθετήσετε τη διαφήμισή σας; Θέλετε να αναρτήσετε μια διαφήμιση στην πινακίδα της στάσης του λεωφορείου, να δημιουργήσετε ένα περιτύλιγμα λεωφορείου ή να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς; Ή μήπως θέλετε να αναρτήσετε κοντά σε ένα συγκεκριμένο σημείο που έχει μεγάλη επισκεψιμότητα;
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε τις πωλήσεις και το κέρδος της επιχείρησής σας! Η ανάπτυξη είναι ένα αποτέλεσμα που μπορούμε να επιτύχουμε σε συνεργασία!
Γιατί να μας επιλέξετε?
Επιλέξτε την απάντηση που σας ταιριάζει:
- Επειδή προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες
- Επειδή έχουμε πολλά χρόνια εμπειρίας στην δημιουργία διαφημίσεων σε στάσεις λεωφορείων και μ.μ.μεταφοράς
- Επειδή μπορούμε να υποστηρίξουμε πλήρως την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο
- Επειδή ακούμε τους πελάτες μας
- Επειδή οι πελάτες μας είναι οι καλύτεροι πωλητές μας
- Επειδή προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές
Επιτρέψτε μας να σας δώσουμε την δική μας απάντηση στο παραπάνω ερώτημα.
Γιατί νοιαζόμαστε για το αποτέλεσμα!
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι πρέπει να μας επιλέξετε. Επειδή μας ενδιαφέρει η επιχειρηματική σας ιδέα και η επιχείρησή σας και θέλουμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε. Γιατί θα σας πούμε την ειλικρινή μας γνώμη. Επειδή αναπτύσουμε την επιχείρησή μας διατηρώντας τους πελάτες μας ευχαριστημένους και βοηθώντας τους να αναπτυχθούν!
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και ζητήστε μια προσφορά
Πακέτα Διαφήμισης Ιστοσελίδων
Δείτε στην συνέχεια τα πακέτα διαφήμισης ιστοσελίδων & eshop που διαθέτουμε. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις επικοινωνήστε μαζί μας.
Τα έργα μας
Δείτε στην συνέχεια δείγματα της δουλειάς μας και τα αποτελέσματα που επιτυγχάνουμε.