Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός λογότυπου είναι ο καταιγισμός ιδεών και η έρευνα οπτικών εννοιών που έχουν απήχηση στην επωνυμία μιας επιχείρησης. Μπορεί να ξεκινήσει με την ανάπτυξη μιας μοναδικής οπτικής μεταφοράς για την επωνυμία μιας επιχείρησης που δημιουργεί οπτική σύνδεση με την αγορά-στόχο σας. Αυτή η οπτική μεταφορά μπορεί να βασίζεται στο όνομα, το όραμα, την αποστολή, το προϊόν, την υπηρεσία ή ένα σημαντικό γεγονός που συνέβη στην επιχειρηματική πορεία μιας επιχείρησης. Ένας άλλος τρόπος για να βρεθούν οπτικές ιδέες για ένα λογότυπο είναι να εξεταστούν τα λογότυπα των ανταγωνιστών μιας επιχείρησης και να αναλύθούν με σκοπό να βρεθεί τι λειτουργεί και τι όχι στο σχεδιασμό του λογότυπού τους. Αναλύοντας τα λογότυπα των ανταγωνιστών μιας επιχείρησης, μπορεί να προκύψουν ιδέες για το τι λειτουργεί οπτικά και τι όχι σε ένα λογότυπο, και μπορείτε να χρησιμοποιηθούν αυτές οι πληροφορίες για την δημιουργία ενός μοναδικού σχεδίου λογότυπου που να αντιπροσωπεύει καλύτερα την επιχείρησή.