Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εξετάσετε το email marketing ως μέρος της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ σας:

1. Οικονομικά αποδοτικό: Το email marketing είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προσέγγισης των πελατών σας. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ, όπως οι έντυπες ή τηλεοπτικές διαφημίσεις, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν απαιτεί τεράστιο προϋπολογισμό για να ξεκινήσετε ειδικά αν έχετε ήδη μια λίστα πελατών με τα email τους.

2. Στοχευμένο: Με το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένα τμήματα του κοινού σας με εξατομικευμένα μηνύματα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα πελατών για να δημιουργήσετε στοχευμένες καμπάνιες που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των πελατών σας.

3. Μετρήσιμο: Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι εξαιρετικά μετρήσιμο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να παρακολουθείτε την επιτυχία των εκστρατειών σας σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε να παρακολουθείτε τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ και τις μετατροπές για να δείτε πώς ανταποκρίνεται το κοινό σας στα μηνύματά σας.

4. Χτίζει σχέσεις: Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να ενημερώνετε το κοινό σας σχετικά με νέα προϊόντα, υπηρεσίες ή προσφορές και για να παραμένετε σε επαφή με τους πελάτες σας.

5. Αυξάνει τις πωλήσεις: Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί επίσης να συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων. Στέλνοντας στοχευμένα μηνύματα στο κοινό σας, μπορείτε να το ενθαρρύνετε να πραγματοποιήσει μια αγορά, να επωφεληθεί από μια προσφορά ή να εγγραφεί για μια υπηρεσία.