Το κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως η διάρκεια της διαφήμισης, η ώρα της ημέρας που προβάλλεται, το δίκτυο ή ο σταθμός που προβάλλει τη διαφήμιση και η διάρκεια του διαφημιστικού διαλείμματος.
Ο πιο σημαντικός παράγοντας που πρέπει να έχετε κατά νου όταν υπολογίζετε τον προϋπολογισμό της τηλεοπτικής διαφήμισης είναι ο αριθμός των ατόμων στα οποία θέλετε να φτάσει η διαφήμισή σας. Όσο περισσότεροι άνθρωποι θέλετε να δουν το διαφημιστικό σας, τόσο υψηλότερο θα είναι το κόστος. Μπορεί επίσης να θέλετε να προσαρμόσετε τον προϋπολογισμό σας ανάλογα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους – αν στοχεύετε σε μια συγκεκριμένη αγορά με υψηλή προβολή, ίσως να θέλετε να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας.
Αν θέλετε το διαφημιστικό σας σποτ να προβληθεί σε ώρες αιχμής, όπως τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα, το κόστος θα είναι υψηλότερο από ό,τι αν επιλέξετε ώρες εκτός λειτουργίας, όπως νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ. Και αν θέλετε να απευθυνθείτε σε ένα συγκεκριμένο κοινό, ίσως χρειαστεί να δαπανήσετε περισσότερα για να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο κοινό.