Οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν σημαντικό μέρος να στοχεύσουμε στο κοινό-στόχο που μας ενδαφέρει για μια ιστοσελίδα. Είναι λέξεις ή φράσεις που αναζητούν οι άνθρωποι στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, κάποιος που ψάχνει να αγοράσει νέα παπούτσια μπορεί να αναζητήσει “νέα παπούτσια για τρέξιμο” ή “τα καλύτερα παπούτσια για τρέξιμο για άνδρες”. Αυτές είναι οι λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι για να βρουν προϊόντα όπως αυτά που πουλάτε. Εάν η διαφήμισή σας περιέχει αυτές τις λέξεις-κλειδιά, θα εμφανίζεται όταν κάποιος αναζητά αυτά τα προϊόντα. Αυτό μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητες κάποιος να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και να επισκεφθεί τον ιστότοπό σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρησή σας. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία λέξεων-κλειδιών που μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για τις διαφημίσεις σας.