Εκτός από την παροχή ελκυστικού και χρήσιμου περιεχομένου, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη σε σχέση με το eshop σας. Ορισμένοι από αυτούς περιλαμβάνουν:
- Διαδικασία πληρωμής: Βελτιώνοντας τη διαδικασία πληρωμής προσφέροντας εναλλακτικές επιλογές πληρωμής, παρέχοντας δωρεάν αποστολή και δημιουργώντας έναν ιστότοπο με γρήγορη φόρτωση.
- Πολιτική επιστροφών και ανταλλαγών: Δημιουργώντας μια γενναιόδωρη πολιτική επιστροφών και ανταλλαγών.
- Σχεδιασμός ιστότοπου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Δημιουργώντας έναν ιστότοπο με μελετημένο σχεδιασμό και πλάνο καθώς και συνοχή στον τρόπο που επικοινωνείτε το προφιλ της επιχείρησής σας στα social media.
- Εξυπηρέτηση πελατών: Παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών (είτε τηλεφωνική, είτε μέσα από τα email ή chat).
- Αξιοπιστία: Δημιουργώντας ένα αξιόπιστο εμπορικό σήμα.
- Εγγυήσεις: Να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη προσφέροντας εγγυήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.