Υπάρχουν μερικά κοινά λάθη που κάνουν άπειροι διαφημιστές ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν εύκολα να αποφευχθούν. Θα αναφέρουμε μερικά από αυτά. Πρώτον, θα πρέπει να αποφεύγουν τη χρήση γενικών όρων και να χρησιμοποιούν πιο συγκεκριμένους όρους που σχετίζονται με το προϊόν τους. Δεύτερον, θα πρέπει να βεβαιώνονται ότι το διαφημιστικό τους κείμενο είναι σαφές, περιεκτικό και περιεκτικό στο θέμα. Τρίτον, θα πρέπει να στοχεύουν τις διαφημίσεις τους σε ένα συγκεκριμένο κοινό και να μην προσπαθούν να προσεγγίσουν τους πάντες. Τέταρτον, θα πρέπει να παρακολουθούν τα αποτελέσματά τους και να προσαρμόζουν ανάλογα τις καμπάνιες τους. Τέλος, θα πρέπει πάντα να δοκιμάζουν νέα πράγματα για να δουν τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή τους.