Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτελούν ουσιαστικό μέρος κάθε στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI) χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση της επιτυχίας μιας εκστρατείας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι KPIs παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα της εκστρατείας και βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μερικοί από τους πιο συνηθισμένους KPIs για εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν:

1. Ποσοστό ανοίγματος: Αυτό μετρά το ποσοστό των παραληπτών που άνοιξαν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Βοηθά να προσδιοριστεί πόσο καλά η γραμμή θέματος και το όνομα του αποστολέα βρήκαν απήχηση στο κοινό. Ένα υψηλό ποσοστό ανοίγματος δείχνει ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ήταν σχετικό και πολύτιμο για τον παραλήπτη.

2. Ποσοστό κλικ (CTR): Αυτό μετρά το ποσοστό των παραληπτών που έκαναν κλικ σε έναν σύνδεσμο εντός του email. Δείχνει πόσο ελκυστικό ήταν το περιεχόμενο και πόσο καλά ήταν τοποθετημένη η κλήση προς δράση (CTA). Ένα υψηλό CTR υποδεικνύει ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ήταν αποτελεσματικό στην προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο.

3. Ποσοστό μετατροπής: Αυτό μετρά το ποσοστό των παραληπτών που ολοκλήρωσαν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας. Δείχνει πόσο αποτελεσματικό ήταν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην επίτευξη των στόχων της εκστρατείας. Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπής υποδεικνύει ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ήταν επιτυχές στην προώθηση μετατροπών.

4. Ποσοστό αναπήδησης: Αυτό μετρά το ποσοστό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν ήταν παραλήψιμα. Δείχνει την ποιότητα της λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ακρίβεια των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκαν. Ένα υψηλό ποσοστό αναπήδησης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη φήμη του αποστολέα και τη δυνατότητα παράδοσης.

5. Ποσοστό διαγραφής: Αυτό μετρά το ποσοστό των παραληπτών που επέλεξαν να διαγραφούν από τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά τη λήψη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δείχνει πόσο σχετικό και πολύτιμο ήταν το περιεχόμενο για το κοινό. Ένα υψηλό ποσοστό διαγραφής υποδηλώνει ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες του παραλήπτη.