- Προϊόν – Το προϊόν ή η υπηρεσία που διαφημίζεται πρέπει να είναι σαφώς ορατό ή να αναφέρεται στη διαφήμιση.
- Οπτικά στοιχεία – Η διαφήμιση θα πρέπει να περιλαμβάνει μια αξιομνημόνευτη εικόνα ή σκηνή που αντιπροσωπεύει το προϊόν, όπως ένα λογότυπο ή ένα σλόγκαν.
- Σλόγκαν – Ένα πιασάρικο ή ελκυστικό σλόγκαν μπορεί να κάνει τη διαφορά σε μια τηλεοπτική διαφήμιση, ειδικά αν παραδίδεται στο τέλος της διαφήμισης.
- Τόνος – Ο συνολικός τόνος της διαφήμισης θα πρέπει να μεταφέρει το μήνυμα που θέλετε να λάβει το κοινό σας, είτε είναι χαρούμενος και ευδιάθετος είτε σοβαρός και ειλικρινής.
- Μήνυμα – Το μήνυμα της διαφήμισης θα πρέπει να είναι σαφές και συνοπτικό και ιδανικά να περιλαμβάνει μια πρόσκληση για δράση, όπως “Επισκεφθείτε τον ιστότοπο”, “Καλέστε τώρα” ή “Επισκεφθείτε την πλησιέστερη τοποθεσία”.
- Φωνή – Η φωνή που χρησιμοποιείται στη διαφήμιση μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στον τρόπο με τον οποίο οι θεατές σας αντιλαμβάνονται το εμπορικό σήμα και το προϊόν σας.