Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να διαφημίστεί ένα eshop και η καλύτερη προσέγγιση εξαρτάται από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάει, τον προϋπολογισμό, και την αγορά-στόχο της επιχείρησης. Χρειάζεται πειραματισμός με διαφορετικές στρατηγικές για να βρεθεί αυτή που λειτουργεί καλύτερα για κάθε eshop. Ορισμένοι συνήθεις τρόποι διαφήμισης / προβολής ενός eshop περιλαμβάνουν:

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση οργανικής επισκεψιμότητας από άτομα που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες όπως σχετικά με αυτά που προσφέρει το eshop.

Pay-per-click (PPC) διαφήμιση: Αυτή είναι μια μορφή διαδικτυακής διαφήμισης όπου πληρώνετε ένα ποσό κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Η PPC μπορεί να είναι αποτελεσματική εάν στοχεύετε στις σωστές λέξεις-κλειδιά και δημιουργείτε διαφημίσεις που είναι σχετικές με το κοινό-στόχο σας.

Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων: Η δημιουργία και η κοινοποίηση περιεχομένου σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram, μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Η αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες και υποψήφιους πελάτες μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις και να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Μάρκετινγκ συνεργατών: Αυτό περιλαμβάνει τη συνεργασία με άλλους ιστότοπους ή φορείς επιρροής στη θέση σας για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Συνήθως πληρώνετε μια προμήθεια για κάθε πώληση που πραγματοποιείτε μέσω των συνεργατών σας.

Μάρκετινγκ περιεχομένου: Η δημιουργία και η κοινοποίηση χρήσιμου, ενημερωτικού και ελκυστικού περιεχομένου μπορεί να προσελκύσει νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σας και να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα πιστό κοινό.