Υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς – αφίσες στις στάσεις λεωφορείων, περιτυλίγματα λεωφορείων και ψηφιακή διαφήμιση στο εσωτερικό και το εξωτερικό των οχημάτωντων μέσων μαζικής μεταφοράς. Μπορείτε να επιλέξετε να διαφημιστείτε σε ένα μόνο ή και στους τρεις τύπους μέσων, ανάλογα με τον προϋπολογισμό και τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει.

Αφίσες σε στάσεις λεωφορείων: Οι αφίσες σε στάσεις λεωφορείων είναι ένας χαμηλού κόστους, υψηλής απήχησης τρόπος για να προσεγγίσετε τους εργαζόμενους που περιμένουν το λεωφορείο τους ή πηγαίνουν με τα πόδια στη δουλειά τους. Οι αφίσες στερεώνονται σε μια πινακίδα στάσης λεωφορείου και παραμένουν αναρτημένες για ένα μήνα ή και περισσότερο, ανάλογα με τη σύμβαση.

Περιτυλίγματα λεωφορείων: Τα περιτυλίγματα λεωφορείων είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος διαφήμισης στα μέσα μαζικής μεταφοράς και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση ενός ευρέος φάσματος προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για μεγάλα, τυπωμένα αυτοκόλλητα βινυλίου που τυλίγονται γύρω από ολόκληρο το εξωτερικό του λεωφορείου, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε ένα μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό μήνυμα.

Ψηφιακή διαφήμιση: Η ψηφιακή διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής επιλογή που μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε τους μετακινούμενους με βάση την τοποθεσία και να σας επιτρέψει να αλλάζετε και να ενημερώνετε γρήγορα τις διαφημίσεις σας.