Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία μιας διαφήμισης για το ραδιόφωνο, πρέπει πρώτα να αποφασίσετε για το κοινό-στόχο σας και τον σκοπό της διαφήμισής σας. Μόλις γνωρίζετε αυτά τα δύο πράγματα, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε τη ραδιοφωνική σας διαφήμιση. Υπάρχουν μερικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε όταν δημιουργείτε μια διαφήμιση για το ραδιόφωνο. Πρέπει να είστε σε θέση να προσδιορίσετε το μήνυμά σας σε 10 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Πρέπει επίσης να είστε σε θέση να προσδιορίσετε το σταθμό στον οποίο διαφημίζετε. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού ραδιοφωνικού σποτ. Επιλέξτε ένα θέμα που ενδιαφέρει το κοινό σας – Η διαφήμισή σας πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα και ελκυστική – γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι είναι κάτι που το κοινό σας θα βρει ενδιαφέρον. Κρατήστε το σύντομο – Οι σύντομες διαφημίσεις είναι καλύτερες από τις μεγάλες. Η διαφήμισή σας θα πρέπει να είναι σύντομη και περιεκτική και να έχει σαφές μήνυμα. Δημιουργήστε ένα αγκίστρι – Δημιουργήστε ένα ενδιαφέρον αγκίστρι που θα τραβήξει την προσοχή των ακροατών σας και θα τους κάνει να θέλουν να ακούσουν το μήνυμά σας. Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας είναι εύκολα αναγνωρίσιμη στο ραδιόφωνο – Η διαφήμισή σας πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη στο ραδιόφωνο. Βεβαιωθείτε ότι η ποιότητα παραγωγής της διαφήμισής σας είναι υψηλή – Μια διαφήμιση υψηλής ποιότητας ακούγεται πιο επαγγελματική. Βεβαιωθείτε ότι το σενάριο είναι φυσικό και εύκολα κατανοητό – Αποφύγετε τη χρήση πολλών τεχνικών όρων και κρατήστε το σενάριό σας εύκολα κατανοητό.