• Ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισής σας είναι να χρησιμοποιήσετε έναν συνδυασμό ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων.
  • Για να λάβετε μια ποιοτική μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισής σας, ζητήστε από φίλους και μέλη της οικογένειάς σας να παρακολουθήσουν τη διαφήμιση και να σας δώσουν τα ειλικρινή σχόλιά τους.
  • Για να λάβετε ένα ποσοτικό μέτρο της αποτελεσματικότητας της τηλεοπτικής διαφήμισής σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα διάγραμμα τηλεθέασης ή μια έκθεση ανάλυσης διαφημίσεων. Ένα διάγραμμα αξιολόγησης δείχνει το ποσοστό των νοικοκυριών που παρακολουθούν ένα συγκεκριμένο κανάλι κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου. Μια έκθεση ανάλυσης διαφημίσεων αναλύει τα δημογραφικά στοιχεία των ατόμων που είδαν τη διαφήμισή σας και εξηγεί πώς μπορεί να επηρεάστηκαν.
  • Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την τηλεοπτική διαφήμισή σας, θα πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τα δεδομένα των πωλήσεών σας και να τα συγκρίνετε όσο το δυνατόν πιο στενά με τις μετρήσεις της διαφήμισής σας.