Δεν υπάρχουν ακριβείς κανόνες για το πώς να προϋπολογίσετε την τηλεοπτική διαφήμιση, καθώς το κόστος της διαφήμισης μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με την επιχείρησή σας, το κοινό και τον τύπο του διαφημιστικού σποτ που δημιουργείτε. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να έχετε μια γενική ιδέα για το πόσο θα κοστίσει η τηλεοπτική σας διαφήμιση.
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να αποφασίσετε για τον προϋπολογισμό σας. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να εξετάσετε τους στόχους της επιχείρησής σας και να δημιουργήσετε ένα χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη αυτών των στόχων. Μόλις γνωρίζετε ποιο είναι το χρονοδιάγραμμά σας και πόσα πρέπει να δαπανήσετε για την επίτευξη αυτών των στόχων, μπορείτε να αποφασίσετε πόσα θα διαθέσετε στον προϋπολογισμό σας για την τηλεοπτική διαφήμισή σας.