Δεν υπάρχει απάντηση που να ταιριάζει σε όλους, καθώς το κόστος της διαφήμισης στο LinkedIn μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως τι είναι αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, το μέγεθος και το εύρος της διαφημιστικής σας καμπάνιας, ο προϋπολογισμός του πελάτη, το κοινό-στόχος που έχουμε και σε ποιά χώρα αυτό βρίσκεται. Ωστόσο, το LinkedIn προσφέρει μια αυτοεξυπηρετούμενη πλατφόρμα διαφήμισης που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ορίζουν τους δικούς τους προϋπολογισμούς και να στοχεύουν τις διαφημίσεις τους σε συγκεκριμένους χρήστες του LinkedIn. Με βάση την εμπειρία μας, το κόστος της διαφήμισης στο LinkedIn όσο αφορά το διαφημιστικό του προυπολογισμό είναι υψηλότερο από το κόστος διαφήμισης πχ στο facebook. Αυτό γιατί το κόστος των κλικ είναι συνήθως 2 με 3 φορές πιο ακριβό τουλάχιστον. Ειδικά όταν το κοινό είναι πολύ στοχευμένο. Παρόλα αυτά, μπορούμε πάντα να κάνουμε μια δοκιμή με βάση τον προυπολογισμό που έχει ο πελάτης. Ελάχιστο ποσό δοκιμής μπορούμε να πούμε ότι είναι τα 300 ευρώ / μήνα και ανάλογα το πως θα εξελιχθεί η διαφήμιση από την παρακολούθησή των αποτελεσμάτων της στο Google analytics αναδιαμορφώνουμε τον προυπολογισμό με την συμφωνία του πελάτη ή την σταματάμε μετά από 2-3 μήνες αν δεν έχει φέρει αποτελέσματα.