Το κόστος της διαφήμισης στο YouTube μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως ο τύπος της διαφήμισης, η διάρκεια της διαφήμισης, η γεωγραφική θέση του κοινού-στόχου και ο προϋπολογισμός που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε. Σε γενικές γραμμές, το κόστος ανά προβολή (CPV) της διαφήμισης στο YouTube κυμαίνεται από 0,09 έως 0,30 ευρώ ανά ολική προβολή, ανάλογα με τη στόχευση και την προσφορά. Για τις διαφημίσεις Cost Per Mille (CPM), ή διαφημίσεις που βασίζονται στην εντύπωση, οι τιμές μπορεί να κυμαίνονται από 2 έως 20 ευρώ ανά χίλιες προβολές. Αν και αυτό είναι ένα μέσο εύρος τιμών, ορισμένες εκστρατείες μπορεί να πληρώνουν πολύ περισσότερα, ενώ άλλες μπορεί να πληρώνουν λιγότερα. Επιπλέον, οι διαφημιζόμενοι μπορεί να είναι σε θέση να αγοράζουν διαφημίσεις βάσει CPM με κατ’ αποκοπήν αμοιβή, πράγμα που σημαίνει ότι θα πληρώνουν μόνο για τις διαφημίσεις που πραγματικά φτάνουν στο κοινό-στόχο τους. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον προϋπολογισμό της διαφήμισής σας στο YouTube, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τόσο το κοινό-στόχο σας όσο και τον τύπο της διαφήμισης που εκτελείτε.