Το μήνυμα πίσω από τη διαφήμισή σας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της και μπορεί να κάνει ή να καταστρέψει την καμπάνια σας. Πριν αρχίσετε να διαμορφώνετε το μήνυμά σας, θα πρέπει να έχετε κατά νου έναν ξεκάθαρο στόχο. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που να απευθύνεται στο κοινό σας και να μεταφέρει την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη δημιουργία μιας συναρπαστικής και αποτελεσματικής διαφήμισης για τις δημόσιες συγκοινωνίες:
Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας: Πριν αρχίσετε να γράφετε, πρέπει να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Απευθύνεστε γενικά στους μετακινούμενους ή έχετε κατά νου μια συγκεκριμένη ομάδα; Το να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσελκύσετε θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που να απευθύνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.
Να είστε άμεσοι και ουσιαστικοί: Η διαφήμισή σας θα πρέπει να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη και να τον κάνει να ανυπομονεί να μάθει περισσότερα. Αποφύγετε τις μακροσκελείς, ελικοειδείς προτάσεις και χρησιμοποιήστε σύντομες, άμεσες λέξεις για να μεταφέρετε το μήνυμά σας.
Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό: Οι εικόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν το μήνυμά σας και να δώσουν περιεχόμενο στο κοινό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οπτικά στοιχεία όπως γραφήματα και διαγράμματα, εικόνες του λογότυπου ή των προϊόντων σας ή ακόμη και μια εικόνα του αναγνώστη που χρησιμοποιεί το προϊόν σας.
Δοκιμάστε διαφορετικές προσεγγίσεις: Όταν δημιουργείτε τη διαφήμισή σας, μη φοβάστε να πειραματιστείτε και να δοκιμάσετε διαφορετικές μορφές και στυλ. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι βάζετε τον καλύτερό σας εαυτό μπροστά και ότι δίνετε στη διαφήμισή σας τις καλύτερες πιθανότητες να πετύχει.