- Επιλέξτε το σωστό μέσο – Ενώ όλα τα είδη τηλεοπτικής διαφήμισης μπορούν να είναι χρήσιμα για ορισμένες επιχειρήσεις, δεν είναι όλα τα είδη τηλεοπτικών διαφημίσεων ίδια. Για να επιλέξετε το μέσο που λειτουργεί καλύτερα για εσάς, κάντε στον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις: Ποιοι είναι οι πελάτες σας; Ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους; Τι ώρα της ημέρας είναι πιθανότερο να παρακολουθούν τηλεόραση;
- Καθορίστε τους επιχειρηματικούς σας στόχους – Μόλις επιλέξετε τον τύπο τηλεοπτικής διαφήμισης που θέλετε να δημιουργήσετε, είναι σημαντικό να καθορίσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Τι θέλετε να επιτύχει η διαφήμισή σας; Τι θέλετε να λέει;
- Δημιουργήστε ένα storyboard – Το storyboard είναι μια οπτική αναπαράσταση του διαφημιστικού σας σποτ. Αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό και αξιομνημόνευτο διαφημιστικό σποτ, πρέπει πρώτα να βάλετε όλα όσα θέλετε να πείτε σε λέξεις και στη συνέχεια να τα μεταφέρετε σε οπτικό υλικό. Ένα storyboard είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό.
- Επιλέξτε την τοποθεσία και τη συχνότητα προβολής – Μόλις δημιουργήσετε την τηλεοπτική σας διαφήμιση και εγκρίνετε το storyboard, θα πρέπει να αποφασίσετε πού και πότε θα προβληθεί το διαφημιστικό σποτ. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το διαφημιστικό σας, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τα εξής: Τι ώρα της ημέρας το κοινό-στόχος παρακολουθεί τηλεόραση; Ποιο κανάλι θα παρακολουθεί πιθανότατα; Ποια ημέρα της εβδομάδας θέλετε να προβάλλετε το διαφημιστικό σας;
- Κρατήστε το σύντομο – Ενώ το διαφημιστικό σας θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο για να μεταφέρει το μήνυμά σας, θα πρέπει επίσης να είναι αρκετά σύντομο για να κρατήσει τους θεατές σε εγρήγορση. Εάν το διαφημιστικό σας είναι πολύ μεγάλο, οι θεατές θα χάσουν το ενδιαφέρον τους και θα κινδυνεύσετε να χάσετε την επιχείρησή τους.
- Δοκιμάστε, και μετά ξαναδοκιμάστε – Η αποτελεσματικότητα του διαφημιστικού σας βασίζεται στο πόσο καλά προσεγγίζετε το κοινό σας και ποια είναι η γνώμη του για το διαφημιστικό σας. Μόλις το διαφημιστικό σας σποτ βγει στον αέρα, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την αποτελεσματικότητά του. Αν το διαφημιστικό σας δεν προσεγγίζει το κοινό σας ή αν δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, θα πρέπει να κάνετε αλλαγές πριν το διαφημιστικό σας βγει ξανά στον αέρα.
- Να είστε δημιουργικοί – Είναι σημαντικό να είστε δημιουργικοί κατά τη δημιουργία του διαφημιστικού σας, αλλά είναι επίσης σημαντικό να είστε πρωτότυποι. Εάν το διαφημιστικό σας μοιάζει πολύ με ένα διαφημιστικό που προβλήθηκε πρόσφατα, θα μπορούσε να θεωρηθεί παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.