Ένα αποτελεσματικό διαφημιστικό σχέδιο θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που θα είναι ευθυγραμμισμένη με την επωνυμία και τους στόχους μάρκετινγκ σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη διαφήμιση για να οδηγήσετε νέους πελάτες στην επιχείρησή σας ή να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας. Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία της διαφήμισής σας, πρέπει να έχετε μια σύντομη περιγραφή που να περιγράφει τα εξής:
Οι στόχοι σας: Γιατί δημιουργείτε τη διαφήμιση; Τι ελπίζετε να αποκομίσετε από αυτήν; Οι στόχοι σας πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι και εφικτοί.
Το κοινό-στόχος σας: Πρέπει να κατανοήσετε το κοινό σας και ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Ιδανικά, θέλετε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που να απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων, αλλά μπορεί επίσης να θέλετε να στοχεύσετε συγκεκριμένα σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανάλογα με την επιχείρησή σας.
Το μήνυμά σας: Τι θέλετε να λέει η διαφήμισή σας; Ποιος είναι ο κύριος στόχος πίσω από τη διαφήμιση; Το μήνυμά σας θα πρέπει να είναι σαφές, πειστικό και με γνώμονα το όφελος.
Τα μέσα σας: Πού θέλετε να τοποθετήσετε τη διαφήμισή σας; Θέλετε να αναρτήσετε μια διαφήμιση στην πινακίδα της στάσης του λεωφορείου, να δημιουργήσετε ένα περιτύλιγμα λεωφορείου ή να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή διαφήμιση στα μέσα μαζικής μεταφοράς; Ή μήπως θέλετε να αναρτήσετε κοντά σε ένα συγκεκριμένο σημείο που έχει μεγάλη επισκεψιμότητα;