Η ραδιοφωνική διαφήμιση κάνει χρήση ραδιοφωνικών προγραμμάτων για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Τα ραδιοφωνικά σποτ διαρκούν συνήθως 15-30 δευτερόλεπτα και παίζονται σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί αποτελούν μια μορφή μαζικού μάρκετινγκ και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσεγγίσουν ένα ευρύ ακροατήριο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι ραδιοφωνικές διαφημίσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας της μάρκας και την ενίσχυση των πωλήσεων. Είναι πιο αποτελεσματικές όταν είναι εξατομικευμένες ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός συγκεκριμένου δημογραφικού κοινού ή κοινού-στόχου. Οι ραδιοφωνικές διαφημίσεις δημιουργούνται με παρόμοιο τρόπο με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, συχνά με το ίδιο συνεργείο παραγωγής και στο ίδιο στούντιο και παράγονται συχνά από μια εμπορική εταιρεία ραδιοφωνικής παραγωγής.