Ο σχεδιασμός φίλτρου είναι ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να συμπεριληφθεί σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου για να επιτρέπει στους πελάτες να περιορίζουν εύκολα την επιλογή των διαθέσιμων προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η λειτουργία μπορεί να περιλαμβάνει μια ποικιλία διαφορετικών φίλτρων, όπως τιμή, κατηγορία, μέγεθος, χρώμα, υλικό, μάρκα και πολλά άλλα. Επιτρέπει επίσης στους πελάτες να κάνουν αναζήτηση με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις. Οι πελάτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία σχεδιασμού φίλτρων για να συγκρίνουν διαφορετικά προϊόντα για να βρουν το καλύτερο για τις ανάγκες τους. Η λειτουργία σχεδιασμού φίλτρου επιτρέπει στους πελάτες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα το προϊόν που αναζητούν, χωρίς να χρειάζεται να περιηγηθούν σε πολλές σελίδες αντικειμένων. Αυτό συμβάλλει στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και κάνει την εμπειρία των αγορών πιο ευχάριστη.