• Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας είναι εύκολα αναγνωρίσιμη στο ραδιόφωνο: Η διαφήμισή σας πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη στο ραδιόφωνο.
  • Βεβαιωθείτε ότι η ποιότητα παραγωγής της διαφήμισής σας είναι υψηλή: Μια διαφήμιση υψηλής ποιότητας ακούγεται πιο επαγγελματική.
  • Βεβαιωθείτε ότι το σενάριο είναι φυσικό και εύκολα κατανοητό: Αποφύγετε τη χρήση πολλών τεχνικών όρων και κρατήστε το σενάριό σας εύκολα κατανοητό.
  • Δημιουργήστε ένα δέλεαρ / αγκίστρι: Δημιουργήστε ένα ενδιαφέρον αγκίστρι που θα τραβήξει την προσοχή των ακροατών σας και θα τους κάνει να θέλουν να ακούσουν το μήνυμά σας.
  • Κρατήστε το σύντομο: Οι σύντομες διαφημίσεις είναι καλύτερες από τις μακροσκελείς. Η διαφήμισή σας πρέπει να είναι σύντομη και περιεκτική και να έχει ένα σαφές μήνυμα.
  • Επιλέξτε ένα θέμα που ενδιαφέρει το ακροατήριό σας: Η διαφήμισή σας πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα και ελκυστική – γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι είναι κάτι που το ακροατήριό σας θα βρει ενδιαφέρον.