Τι είναι το τεχνικό SEO Audit και πώς μια ιστοσελίδα μπορεί να επωφεληθεί από ένα τεχνικό SEO έλεγχο
Υπάρχουν πολλές μεταβλητές που σχετίζονται με τεχνικό SEO και επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google . Ένας επαγγελματίας στον τομέα του SEO έχει την απαραίτητη εμπειρία για να αναγνωρίσει τα λάθη και να δώσει συμβουλές αλλά και να υλοποιήσει τις τεχνικές εργασίες που απαιτούνται. Το τεχνικό SEO απαιτεί άτομα που καταλαβαίνουν όλες τις δυναμικές SEO και έχουν εμπειρία έτσι ώστε να εντοπίζουν τα λάθη που δεν επιτρέπουν στις ιστοσελίδες να πετύχουν υψηλές κατατάξεις. Πολλές φορές, ο καθορισμός τεχνικών θεμάτων SEO απαιτεί χρόνο και, ανάλογα με τον τρόπο που έχει δημιουργηθεί ένας ιστότοπος, μπορεί να είναι απαραίτητο να επέμβουν προγραμματιστές ώστε διορθώσουν κάποιες λάθος τεχνικές στον κώδικα.
Ποιες περιοχές συνήθως ελέγχουμε όταν πραγματοποιούμε ένα τεχνικό SEO έλεγχο
Στην συνέχεια θα δείτε κάποιες από τις περιοχές που ελέγχουμε σε μια ιστοσελίδα κατά την διάρκεια ενός τεχνικού SEO audit.
Server errors / Σφάλματα διακομιστή: Τα σφάλματα του διακομιστή είναι συχνά υπεύθυνα για την κακή κατάταξη ενός ιστότοπου ή μιας συγκεκριμένης ιστοσελίδας . Υπάρχουν διάφοροι τύποι τέτοιων σφαλμάτων που πρέπει να προσέξουμε. Το τεχνικό SEO μας βοηθά να βρούμε αυτά τα σφάλματα και να τα λύσουμε.
Navigation / Πλοήγηση: Η πλοήγηση είναι μια πολύ σημαντική μεταβλητή που επηρεάζει την SEO απόδοση ενός ιστότοπου. Ενας ιστότοπος με κακή δομή πλοήγησης δεν θα έχει καλές επιδόσεις στα οργανικά αποτελέσματα ή θα αποδόσει χειρότερα από ό, τι η δυναμική του περιεχομένου της κανονικά το επιτρέπει. Η κακή πλοήγηση είναι συχνά ένα ζήτημα στις ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου όπου πριν την δημιουργία της ιστοσελίδας δεν πραγματοποιήθηκε SEO marketing έρευνα.
Redirects / Ανακατευθύνσεις: Αυτό είναι ένα πολύ συνηθισμένο τεχνικό πρόβλημα SEO που δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπιστεί. Υπάρχουν τύποι ανακατευθύνσεων που φαίνονται να λειτουργούν όπως προβλέπεται και να στελνουν τους χρήστες στη σελίδα που θέλουμε να δουν, αλλά δεν συμμορφώνονται με τις αρχές SEO και δεν μεταφέρουν καθόλου SEO juice (SEO δύναμη). Αυτό είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο σε ιστότοπους στους οποίους οι χρήστες πρέπει να ανακατευθύνονται σε άλλες σελίδες ή σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου με εποχιακά προϊόντα ή προϊόντα που δεν προσφέρονται πλέον είτε γιατί δεν είναι πλέον σε παρακαταθήκη είτε γιατί η επιχείρηση σταμάτησε να τα πουλάει και τα αντικατέστησε με άλλα παρόμοια προϊόντα. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιες ανακατευθύνσεις θα πρέπει να χρησιμοποιούμε και γιατί, διαφορετικά ίσως καταλήξουμε να χάσουμε πολύτιμη δύναμη SEO.
Canonical urls: Σε περίπτωση που ο ιστότοπός σας έχει διαφορετικές σελίδες που περιέχουν το ίδιο περιεχόμενο ή σχεδόν το ίδιο περιεχόμενο, είναι σημαντικό να οριστούν canonical urls. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ενημερώνουμε τα bots για το ποια σελίδα επιθυμούμε να ανιχνευθεί και μας επιτρέπει να ανακατευθύνουμε όλο τον SEO χυμό σε μία σελίδα, καθιστώντας την πιο ισχυρή όσο αφορά την SEO δυναμική της.
Τίτλοι σελίδας: Οι τίτλοι που χρησιμοποιούμε σε κάθε ιστοσελίδα είναι πολύ σημαντικοί για τη στόχευση των σωστών λέξεων-κλειδιών. Είναι επίσης σημαντική γιατί επηρεάζουν το κατά πόσο ο χρήστης θα βρει το περιεχόμενό μας ενδιαφέρον έτσι ώστε να κάνει κλικ και να προσγειωθεί στην σελίδα μας.
URLs ιστοσελίδας: Τα urls ή permalinks των ιστοσελίδων είναι επίσης πολύ σημαντικά στοιχεία για τη στόχευση του σωστού συνόλου λέξεων-κλειδιών / θεμάτων.
Duplicate content / Επανάληψη περιεχομένου: Το διπλότυπο περιεχόμενο, ιδίως όταν προέρχεται από τεχνικό σφάλμα, μπορεί να οδηγήσει σε μη ευρετηρίαση μεγάλων τμημάτων του ιστότοπου. Αυτό είναι ένα πολύ συνηθισμένο και σημαντικό τεχνικό SEO λάθος που έχουν πολλοί ιστότοποι.
Metas: Η meta περιγραφή και ακόμη και η meta λέξη / λέξεις παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό που τα ρομπότ διαβάζουν και καταλαβαίνουν όταν επισκέπτονται έναν ιστότοπο. Ιδιαίτερα όταν ένας ιστότοπος είναι νέος ή υπάρχει πολύς ανταγωνισμός στις λέξεις-κλειδιά που στοχεύουμε, το σωστό περιεχόμενο στα metas είναι πολύ ισχυρός σύμμαχος SEO.
H1, H2, strong κλπ .: Οι ετικέτες/tags που χρησιμοποιούνται μέσα στο περιεχόμενο κάθε σελίδας είναι ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που επηρεάζει την απόδοση του SEO και πολλές φορές παραβλέπεται
Sitemaps / Χάρτες ιστοτόπων: Οι χάρτες που δημιουργούμε για τους ιστότοπους, μας βοηθούν να ενημερώσουμε τα bots για όλο το περιεχόμενο ενός ιστότοπου που θέλουμε να διαβαστεί και να καταχωρηθεί στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google. Πολλοί ιστότοποι εξακολουθούν να μην έχουν χάρτες ή οι χάρτες έχουν σφάλματα και δεν μπορούν να διαβαστούν σωστά από τα bots.
Schema markup / Σήμανση σχήματος: Η σήμανση σχήματος μας βοηθά να ενημερώσουμε τα bots σχετικά με ορισμένους τύπους περιεχομένου που περιέχει ένας ιστότοπος. Οι τύποι σχήματος είναι προκαθορισμένοι και βοηθούν τα bots να διαβάζουν το περιεχόμενο ενός ιστότοπου ταχύτερα και πιο δομημένα.
Ποινές Google: Εκτός από τον έλεγχο των παραπάνω μεταβλητων, οι τεχνικοί έλεγχοι SEO μας επιτρέπουν να εντοπίζουμε και τυχόν ζητήματα που σχετίζονται με penalty που δίνει η google σε όσους ιστότοπους δεν συμφωνούν με τους κανόνες πολιτικής της . Υπάρχουν διάφοροι τύποι penalty/ποινής που μπορεί να δώσει η Google. Ανάλογα με τον τύπο ποινής μπορεί να επηρεαστεί η οργανική επισκεψιμότητα ενός ιστότοπου σε μικρό αλλά και μεγάλο βαθμό, σταδιακά είτε απότομα. Είναι σημαντικό να μπορέσουμε να εντοπίσουμε αυτά τα θέματα, ώστε να τα διορθώσουμε ταχύτερα.
Image SEO: Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας SEO που η πλειοψηφία των ιστότοπων δεν ενεργοποιούν ή ακόμα και αν τον λαμβάνουν υπ’όψιν δεν το κάνουν σωστά είναι το SEO που μπορούμε να κάνουμε στις εικόνας. Το SEO στις εικόνες συνήθως απαιτεί αρκετό πρόσθετο χρόνο για να υλοποιηθεί σωστά και για αυτό οι περισσότερες εταιρείες που κατασκευάζουν ιστοσελίδες δεν το κάνουν. Η ανταμοιβή στην οργανική κίνηση όμως μπορεί να είναι τεράστια.
Video SEO: Για τους ιστοτόπους που φιλοξενούν βίντεο και εκείνους που χρησιμοποιούν άλλους τομείς για να ανεβάσουν βίντεο, υπάρχουν κάποιες επιπλέον τακτικές SEO που μπορούν να μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την οργανική κίνηση.
Robots.txt: Αυτό είναι ένα άλλο κρυφό στοιχείο το οποίο πολλές φορές περιέχει λάθος κώδικα και μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία των SEO προσπαθειών.
Ταχύτητα: Η αργή ταχύτητα φόρτωσης μιας σελίδας μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την οργανική επισκεψιμότητα ενός ιστοτόπου και την εμπειρία πλοήγησης του χρήστη.
Βελτιστοποίηση SEO για κινητά και tablets:
Οι ιστότοποι που δεν είναι φιλικοί όσο αναφορά την πλοήγηση από διαφορετικές συσκευές και κατά συνέπεια μεγέθη οθονών επηρεάζουν επίσης αρνητικά το SEO.
Χρειάζεται κάθε ιστότοπός τεχνικό έλεγχο SEO;
Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ναι. Κάθε δικτυακός τόπος χρειάζεται τεχνικό έλεγχο SEO. Αυτό που μπορεί να διαφέρει μεταξύ μικρών και μεγάλων ιστότοπων είναι το πόσο συχνά είναι απαραίτητο να τον κάνετε. Για μικρές ιστοσελίδες που δεν ανανεώνονται πολύ συχνά, πρέπει να γίνει τεχνικός έλεγχος SEO τουλάχιστον μία φορά. Για μεγαλύτερους ιστότοπους με συνεχή ανανέωση του περιεχομένου συστήνω έναν πλήρη τεχνικό έλεγχο SEO που γίνεται κάθε 6 έως 12 μήνες ή κάθε φορά που μια μεγάλη αλλαγή συμβαίνει στην ιστοσελίδα.
Ενδιαφέρεστε για έναν τεχνικό έλεγχο SEO για τον ιστότοπό σας;
Εάν ενδιαφέρεστε για έναν τεχνικό έλεγχο SEO, συμπληρώστε την φόρμα “Αίτηση και προσφορά” και θα σας απαντήσουμε εντός δυο εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε γιατί δεν έχω καθορισμένους τιμοκαταλόγους για τις υπηρεσίες SEO που προσφέρω θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ανάλογα με το μέγεθος μιας ιστοσελίδας, το θέμα/τα θέματα με τα οποία ασχολείται και τον ανταγωνισμό στο αντικείμενο ο χρόνος που θα πρέπει να ασχοληθεί ένας SEO expert για να βρει τα τεχνικά σφάλματα διαφοροποιείτε. Επειδή αυτή είναι μια υπηρεσία που το κόστος της έχει σχέση με τον χρόνο μπορεί να γίνει μια εκτίμηση κόστους αφού δω πρώτα την ιστοσελίδα σας. Αυτό εξασφαλίζει την σύνθεση ενός ποιοτικού αποτελέσματος και όχι μιας υπηρεσίας που γίνεται βιαστικά.
Υπηρεσίες SEO αναλυτικά
Επιτρέψτε μας να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και τους πελάτες σας. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε τις πωλήσεις και το κέρδος της επιχείρησής σας! Η ανάπτυξη είναι ένα αποτέλεσμα που μπορούμε να επιτύχουμε σε συνεργασία!
Γιατί να μας επιλέξετε?
Επιλέξτε την απάντηση που σας ταιριάζει:
- Επειδή προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες
- Επειδή έχουμε πολλά χρόνια εμπειρίας με το WordPress
- Επειδή μπορούμε να υποστηρίξουμε πλήρως την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο
- Επειδή ακούμε τους πελάτες μας
- Επειδή οι πελάτες μας είναι οι καλύτεροι πωλητές μας
- Επειδή προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές
Επιτρέψτε μας να σας δώσουμε την δική μας απάντηση στο παραπάνω ερώτημα.
ΓΙΑΤΙ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι πρέπει να μας επιλέξετε. Επειδή μας ενδιαφέρει η επιχειρηματική σας ιδέα και η επιχείρησή σας και θέλουμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε. Γιατί θα σας πούμε την ειλικρινή μας γνώμη. Επειδή αναπτύσουμε την επιχείρησή μας διατηρώντας τους πελάτες μας ευχαριστημένους και βοηθώντας τους να αναπτυχθούν!
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και ζητήστε μια προσφορά
Πακέτα Κατασκευής Ιστοσελίδων
Δείτε στην συνέχεια τα πακέτα κατασκευής ιστοσελίδων & eshop που διαθέτουμε. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις επικοινωνήστε μαζί μας.
Τα έργα μας
Δείτε στην συνέχεια δείγματα της δουλειάς μας και τα αποτελέσματα που επιτυγχάνουμε.