SEO Κόστος
Σίγουρα ψάχνοντας κανείς για τις τιμές του SEO στην Ελλάδα θα δει πολλά άρθρα που εξηγούν λόγους και δεν αναφέρουν τιμές και άλλα που αναφέρουν τιμές με ενημέρωση για το τι περιέχει το καθένα. Επιπλέον, θα δει και μεγάλη διαφοροποίηση στις τιμές των πακέτων. Για κάποιον που δεν γνωρίζει τι είναι το SEO δεν θα μπορέσει να εκτιμήσει πραγματικά αν μια προσφορά είναι καλή ή όχι. Απλά, θα αναρωτηθεί το γιατί και θα επιλέξει την προσφορά που φαίνεται να του παρέχει τα περισσότερα χαρακτηριστικά… αλλά είναι αυτά πραγματικά αυτά που χρειάζεται όταν αυτά μπουν στην υλοποίηση;
Σε αυτό το άρθρο θα σας πούμε την δική μας άποψη πάνω στο θέμα και θα δείτε τον τρόπο που διαμορφώνονται οι δικές μας τιμές έτσι ώστε να κάνετε την δική σας εκτίμηση για τις υπηρεσίες μας. Στην ενότητα επιπλέον με τα έργα μας, μπορείτε να δείτε case studies που αποδεικνύουν τα επιτυχημένα αποτελέσματα που έχουμε επιτύχει και πετυχαίνουμε για τους πελάτες μας.
Τι είναι το SEO;
Ενας ορισμός ειναι κάτι πολύ απλά για να το περιγράψει. Το πραγματικό SEO περιλαμβάνει μέσα του πολλές λειτουργίες. Λέμε πραγματικό γιατί πολλές εταιρείες στην προσπάθειά τους να το κοστολογήσουν έτσι ώστε να το προσφέρουν σαν υπηρεσία το περιορίζουν. Είναι δύσκολο κανείς να το περιγράψει σαν ένα πακέτο. Γιατί ένα πακέτο είναι από την φύση του προκαθορισμένο αλλά το SEO δεν μπορεί να είναι προκαθορισμένο. Μπορεί να είναι μέχρι ένα βαθμό προκαθορισμένο ας πούμε. Το SEO είναι μια δυναμική υπηρεσία.
Τι εννοούμε με αυτό;
Εννοούμε ότι είναι κάτι που θα προσαρμοστεί στον πελάτη. Ανάλογα με διάφορους παράγοντες που συνδέονται με το εκάστοτε έργο. Πχ:
– Ανάλογα με την τεχνολογία που είναι στημένο το site του πελάτη
– Ανάλογα με την δυναμική του πελάτη στο αντικείμενο του
– Ανάλογα με τον SEO ανταγωνισμό που υπάρχει για στο business του πελάτη
– Το ίδιο το αντικείμενο της επιχείρησης
– Την χώρα και την γλώσσα στο οποίο το κάνουμε
– Το είδος της ιστοσελίδας (πχ ιστοσελίδα εταιρικής παρουσίασης, eshop, ιστοσελίδα περιεχομένου όπως εφημερίδες, περιοδικά κ.α., συγκεκριμένων εφαρμογών κλπ)
Ολο αυτό είναι δύσκολο να το προσαρμόσει κανείς σε πακέτα. Και αυτό γιατί ο χρόνος εργασίας σε κάθε περίπτωση είναι μεταβλητός και ταυτόχρονα όταν πρόκειται για off-page SEO, οι τιμές μεταβάλλονται ανάλογα με τους συνεργάτες που θα βρούμε.
Γενικά το ποιοτικό και αποτελεσματικό SEO απαιτεί χρόνο και χρήματα. Στις απλές περιπτώσεις ιστοσελίδων (π.χ. εταιρική παρουσίαση μιας επιχείρησης που προσφέρει υπηρεσίες) το κόστος του στην Ελλάδα είναι ακόμη σε χαμηλά επίπεδα. Όσο πάμε σε πιο σύνθετα έργα με μεγαλύτερο ανταγωνισμό το κόστος μεταβάλλεται. Στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα σε χώρες όπου η μητρική γλώσσα είναι τα Αγγλικά έχει ξεφύγει κατά πολύ το κόστος του. Εκεί ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και τα ποσά που χρειάζονται για να γίνει ποιοτικά δεν συγκρίνονται με της Ελλάδας. Οι μεγάλες εταιρείες σε αυτές τις χώρες έχουν αναγνωρίσει την σημαντικότητα του εδώ και χρόνια και επενδύουν σε αυτό.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Γιατί το κόστος της digital διαφήμισης ανεβαίνει σταδιακά. Υπάρχουν εταιρείες που μετράνε τα αποτελέσματα της διαφημιστικής τους προβολής όχι μόνο σαν απόδοση πωλήσεων με βάση τα αποτελέσματα του μήνα αλλά και σαν απόδοση επαναληπτικών πωλήσεων. Δηλαδή, αν ένας πελάτης που αγόρασε πρώτη φορά εξαιτίας διαφήμισης που είδε, έκανε επαναληπτικές αγορές στο μέλλον. Γνωρίζουν αυτές οι εταιρείες ότι το να φέρουν έναν καινούργιο πελάτη τους κοστίζει περισσότερο από ότι να τον κάνουν επαναληπτικό πελάτη. Και έτσι είναι διατεθειμένες να πληρώσουν περισσότερο σε διαφήμιση για την πρώτη πώληση. Ακόμα και αν η διαφήμιση τους κοστίσει περισσότερο από ότι το κέρδος που θα πετύχουν από την πώληση. Το πόσο παραπάνω είναι διατεθειμένες να πληρώσουν το καθορίζουν τα στατιστικά νούμερα που παρακολουθούν. Σε κάθε περίπτωση βρίσκουν μέχρι που είναι διατεθειμένες να φτάσουν και με βάση αυτό καθορίζουν το πόσο επιθυμούν να πληρώσουν για ένα κλικ διαφήμισης.
Από τι αποτελείται το SEO
Σε γενικές γραμμές το SEO συμπεριλαμβάνει πολλές διαφορετικές εργασίες:
– Στρατηγική και όραμα που πρέπει να δημιουργηθεί για να ξέρουμε που στοχεύουμε και πόσο γρήγορα
– Διορθώσεις που πρέπει να γίνουν σε μια ιστοσελίδα για να στοχεύσουμε στις λέξεις κλειδιά που μας ενδιαφέρουν
– Διορθώσεις στην δομή και το design μιας ιστοσελίδας
– Εξωτερικές συνεργασίες για την προώθησή της
Για να γίνουν όλα αυτά, σε μεγάλα project συμμετέχουν συνήθως διάφορες ειδικότητες:
– SEO specialist / manager
– Κειμενογράφοι
– Γραφίστες
– Web designer / προγραμματιστές
– Δημιουργοί βίντεο
– Εξωτερικοί ιστότοποι
– Και ο επιχειρηματίας ή η ομάδα του πελάτη όταν πρόκειται η στρατηγική SEO να φέρει αλλαγές στο επιχειρηματικό κομμάτι μιας επιχείρησης.
Αυτοί οι ειδικοί θα πρέπει να συγχρονιστούν για μικρό ή μεγάλο διάστημα (ανάλογα τις απαιτήσεις του έργου). Αν ο πελάτης έχει στην ομάδα του άτομα που εξειδικεύονται σε κάποιες από αυτές τις ειδικότητες το κόστος διαμορφώνεται διαφορετικά. Αν δεν έχει, το κόστος του SEO συνεργάτη είναι πιο μεγάλο.
Για αυτό είναι δύσκολο να το κοστολογήσουμε. Μπορούμε όμως να βγάλουμε πακέτα για συγκεκριμένες περιπτώσεις ιστοσελίδων και συγκεκριμένη αγορά (π.χ. της Ελλάδας).
Πακέτα SEO από την Tryseo
Στην Tryseo, τα πακέτα μας είναι προσαρμοσμένα με βάση τον τύπο ιστοσελίδας (εταιρική παρουσίαση ή eshop) και τον τύπο εργασίας που θα υλοποιήσουμε σε κάθε περίπτωση. Γιατί με αυτό τον τρόπο εμείς μπορούμε να εγγυηθούμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τους πελάτες μας.
Γιατί έχουμε διαμορφώσει με αυτόν τον τρόπο τα SEO πακέτα μας
Πιστεύουμε ότι με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες SEO σε όλα τα μεγέθη εταιρειών. Εμεις ξέρουμε τι θα πρέπει να υλοποιήσουμε σε κάθε έργο και με ποια σειρά. Κάποιες από τις εργασίες SEO που προσφέρουμε χρειάζεται να τις επαναλάβουμε 2 φορές τον χρόνο και κάποιες κάθε μήνα. Αλλά είναι απαραίτητο να τις υλοποιήσουμε για να υποστηρίξουμε ένα ποιοτικό αποτέλεσμα. Σε πολλά πακέτα SEO άλλων εταιρειών για να συμβεί αυτό μια επιχείρηση πρέπει να διαλέξει το πιο ακριβό πακέτο και αυτό είναι κάτι που δεν μπορούν όλες οι επιχειρήσεις να το υποστηρίξουν οικονομικά. Στην Tryseo θέλουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τους πελάτες μας και με αυτό τον τρόπο το πετυχαίνουμε.
Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα να υλοποιήσουμε εργασίες με πιο γρήγορο ρυθμό (αν συνδυάσουμε πακέτα). Το πόσο γρήγορα θα υλοποιήσουμε τις εργασίες και κατά συνέπεια θα φέρουμε αποτελέσματα εξαρτάται από το μηνιαίο budget που μπορεί ο πελάτης να διαθέσει. Για μικρές επιχειρήσεις τοπικού χαρακτήρα, μπορούμε να δώσουμε λύση με ένα χαμηλό budget και αργούς ρυθμούς έτσι ώστε να πετύχουμε ένα αποτέλεσμα μετά από 8-10 μήνες.
Για μεγάλες επιχειρήσεις, πανελλαδικού εύρους ή και παγκόσμιου, το budget αλλάζει με βάση τον ανταγωνισμό που υπάρχει σε SEO επίπεδο και τους στόχους που καλούμαστε να επιτύχουμε.
Εαν δεν είστε σίγουροι πιο πακέτο ή συνδυασμός πακέτων σας ταιριάζουν επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας δώσουμε μια προσφορά αφού δούμε τον ιστότοπό σας και κάνουμε μια σύντομη εκτίμηση των αναγκών του.