Διαφήμιση Google Ads Θεσσαλονίκη / Αθήνα κ.λ.π
Η διαφήμισεις Google στις μέρες μας (γνωστή και με τα ονόματα Google Adwords / Google Ads) αποτελεί μια απαραίτητη επένδυση για τις επιχειρήσεις. Καθώς το διαδίκτυο εισέρχεται ολοένα και περισσότερο στη ζωή μας, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν όλο και ισχυρότερο ανταγωνισμό. Η ύπαρξη ενός αποδοτικού ιστότοπου για κάθε επιχείρηση είναι αναγκαία. Δεν μπορεί όμως από μόνος του ένας ιστότοπος να εγγυηθεί την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Επιπλέον, εάν μια εταιρεία είναι αποφασισμένη να επενδύσει σε υπηρεσίες SEO, θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να φτάσει το επιθυμητό αποτέλεσμα – την απόκτηση σημαντικής οργανικής κίνησης που θα φέρει πωλήσεις. Για ταχύτερα αποτελέσματα, είναι σημαντικό κάθε επιχείρηση να επενδύσει σε online στρατηγική διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις Google Ads είναι ένα εργαλείο που προσφέρει η Google σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο. Πολλές διαφημιστικές εταιρείες προσφέρουν αυτή την υπηρεσία αλλά δεν την παρέχουν πάντα με στόχο το ποιοτικό αποτέλεσμα.
Διαφήμιση Google Κόστος
Πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο Google; Είναι μια εύλογη ερώτηση που ακούμε συχνά, ειδικά από επιχειρήσεις που ετοιμάζονται για πρώτη φορά να προωθήσουν το αντικείμενό τους ή τα προϊόντα / υπηρεσίες τους στο ιντερνέτ με διαφημίσεις Google. Είναι σημαντικό για μια επιχείρηση να μπορεί να υπολογίσει το κόστος μιας τέτοια προβολής. Για αυτό και εμείς θα απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση με βάση την εμπειρία μας αρχικά και σε δεύτερο χρόνο με επιπλέον πληροφορίες που σχετίζονται με τους παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος μιας τέτοια διαφήμισης.
Καταρχήν, είναι δυο τα κόστη που θα πρέπει να υπολογίσει μια επιχείρηση που θέλει να κάνει διαφήμιση στο δίκτυο της Google.
- Το κόστος για την παροχή υπηρεσίας που θα δώσει στην εταιρεία που θα αναλάβει την διεκπεραίωσή της.
- Το κόστος για το διαφημιστικό budget που θα λάβει η Google.
Συνήθως, το δεύτερο είναι πολλαπλάσιο του πρώτου.
Το κόστος της διαφήμισης στο Google διαφέρει πολύ από χώρα σε χώρα, από αντικείμενο σε αντικείμενο. Το χαμηλότερο κόστος με το οποίο μπορούμε εμείς στην Tryseo να αναλάβουμε ένα τέτοιο έργο είναι:
– Για διεκπεραίωση 100 €/μήνα
– Με ελάχιστο budget στην Google 150€/μήνα.
Τέτοια κόστη είναι για πολύ μικρές ιστοσελίδες, οι οποίες θέλουν να κάνουν δοκιμή την προβολή μέσω διαφημίσεων Google και κυρίως το αντικείμενό τους έχει σχέση με υπηρεσίες που παρέχουν τοπικά σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας (π.χ. Αθήνα, Θεσσαλονίκη). Κάνουμε αυτό το διαχωρισμό γιατί έχουμε καταφέρει να φέρουμε αποτελέσματα σε πελάτες μας ακόμα και με τόσο χαμηλό συνολικό διαφημιστικό budget και τις κατάλληλες συνθήκες (π.χ. όμορφη παρουσίαση ιστοσελίδας, επιμελημένα κείμενα, επαγγελματικές υπηρεσίες κλπ).
Οταν μια ιστοσελίδα προωθεί υπηρεσίες σε τοπικό επίπεδο, είναι πιο εύκολο να επιτύχουμε ένα αποτέλεσμα που θα βοηθήσει τον πελάτη να αναπτυχθεί (πχ να επικοινωνήσουν μαζί του μέσω τηλεφώνου ή φόρμας επικοινωνίας και να ζητήσουν προσφορά ή επιπλέον πληροφορίες).
Οταν η ιστοσελίδα προωθεί προϊόντα και όταν αυτά είναι προϊόντα στα οποία η επιχείρηση δεν έχει κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και χρειάζεται συνήθως μεγαλύτερο budget για να προετοιμάσουμε τον λογαριασμό και να τρέξουμε τις διαφημίσεις.
Σε τέτοιες περιπτώσεις το ελάχιστον κόστος είναι:
– 120€ / μήνα για την διεκπεραίωση και
– 300€ / μήνα για το budget.
Θεωρητικά το budget για την Google μπορεί να είναι και 50ευρώ/μήνα αλλά με τέτοια νούμερα δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε ουσιαστικά καμπάνιες και να βγάλουμε συμπεράσματα και κατά συνέπεια να μπορούμε να μιλήσουμε για ένα αποτέλεσμα που θα ικανοποιήσει τον πελάτη.
Για απλές ιστοσελίδες τοπικού χαρακτήρα που προωθούν υπηρεσίες για να γίνει μια καλή προσπάθεια μιας αρχικής προβολής προτείνουμε:
– 100€ / μήνα για την διεκπεραίωση και
– 300€ / μήνα διαφημιστικό budget στη Google.
Σε αυτή την περίπτωση θα αναλάβουμε να συνδέσουμε την διαφήμιση και την ιστοσελίδα με το Google Analytics και θα παρακολουθούμε μέσα από το Google analytics τις αποδόσεις της διαφημιστικής προβολής. Είναι σημαντικό να γίνει αυτό για να μπορούμε να κατανοήσουμε την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
Για ιστοσελίδες eshop αν ο πελάτης έχει την δυνατότητα το συνηθισμένο προτεινόμενο budget που προτείνουμε για ένα καινούργιο site είναι:
– 130€ / μήνα για την διεκπεραίωση και
– 500€ / μήνα διαφημιστικό budget στη Google.
Αυτό, γιατί ανάλογα τον αριθμό προϊόντων που έχει μέσα, θα χρειαστεί να πειραματιστούμε αρκετά και να δοκιμάσουμε διάφορες καμπάνιες για να βρούμε κάτι που θα φέρει αποτέλεσμα. Επιπλέον, στα eshop τα δημιουργικά ανανεώνονται πιο συχνά από ότι στις ιστοσελίδες που προωθούν υπηρεσίες.
Αλλοι παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος διεκπεραίωσης των διαφημίσεων στην Google
- Αριθμός δημιουργίας banner σε μηνιαίο πλαίδιο
- Αν χρειαστεί να προβούμε στην δημιουργία βιντεο δημιουργικών και ο αριθμός τους
- Αν θα χρησιμοποιήσουμε licenses για premium εργαλεία που μπορεί να είναι απαραίτητα για κάποιους λογαριασμούς
- Αν θα χρειαστεί να προτείνουμε ή και να δημιουργήσουμε landing pages σε ιστοσελίδες
- Αν μας ζητηθεί κάτι πολύ συγκεκριμένο όσο αφορά τα μηνιαία report που θέλει να παίρνει ο πελάτης
Παράγοντες που επηρεάζουν γενικά το κόστος του διαφημιστικού budget της Google
Ο τρόπος που η Google χρεώνει το κάθε κλικ είναι πολυδιάστατος. Επηρεάζεται από διάφορες συνθηκες. Οι κυριότερες από αυτές είναι:
- Το αντικείμενο / κλάδος της επιχείρησης
- Ο κύκλος ζωής των πελατών
- Οι τρέχουσες τάσεις
- Πόσο καλά γίνεται η διαχείριση του διαφημιστικού λογαριασμού.
Γενικά, ότι μπορεί να πουλήσει με μεγαλύτερη κερδοφορία και από την πρώτη πώληση αλλά και σε βάθος χρόνου το πιο πιθανό είναι να έχει υψηλότερο κόστος κλικ. Στην Ελλάδα τα φθηνά κλικ πάνω σε στόχευση λέξεων κλειδιών χρηστών που κάνουν αναζήτηση στην Google ξεκινούν από 0.08€/κλικ και μπορεί να φτάσουν και τα 4-5€. Δεν εχουμε δει πιο ψιλά από αυτά. Συνήθως, για eshop κυμαίνονται στα 0.15-0.30€ και για υπηρεσίες (ανάλογα το αντικείμενο και την γεωγραφική στόχευση κλπ) από 0.20-0.50€ σε γενικά πλαίσια.
Κόστη για ιστοσελίδες με ειδικές απαιτήσεις
Υπάρχουν και οι περιπτώσεις ειδικών απαιτήσεων. Παραδείγματος χάρη:
- Μια ιστοσελίδα που διαφημίζεται ήδη και έχει καλά αποτελέσματα και το budget της Google είναι υψηλότερο από τα προαναφερόμενα ποσά (π.χ μπορεί να είναι ήδη μεγαλύτερο από 1000 ευρώ ή και 5000ευρώ κλπ.
Σε αυτή την περίπτωση, γίνεται μια συζήτηση με τον πελάτη για να κατανοήσουμε τις ανάγκες του, είναι θεμιτό επίσης να δούμε αν και ο πελάτης μας το επιτρέψει τον διαφημιστικό λογαριασμό του και να του κάνουμε μια πρόταση μετά από αυτό. Κυρίως γιατί η συγκεκριμένη υπηρεσία που προσφέρουμε είναι παροχή υπηρεσιών που την υπολογίζουμε με βάση τον χρόνο που χρειάζεται να αφιερώσουμε σε κάθε πελάτη και ιστοσελίδες που έχουν καιρό στον χώρο αυτό και έχουν προβληθεί με επιτυχία ή έχουν δυνατότητα να φέρουν πολύ καλά αποτελέσματα, έχουν περισσότερες απαιτήσεις.
- Μια ιστοσελίδα που δεν είναι φτιαγμένη σε WordPress και είναι πολύγλωσση και ο πελάτης θέλει να την προωθήσει σε διάφορες χώρες και με διάφορες γλώσσες.
- Εξειδικευμένα site που είναι κατάλογοι επιχειρήσεων με διαφορετικό αντικείμενο.
- Μεγάλα ενημερωτικά site / εφημερίδες κλπ
Γενικά, υπάρχουν κάποιες ειδικές περιπτώσεις ιστοσελίδων στις οποίες για να δώσουμε πρόταση για το κόστος διαφήμισης της Google θα πρέπει να γνωρίζουμε πιο πολλές πληροφορίες και απαιτείται μια μικρή δική μας έρευνα έτσι ώστε να υπολογίσουμε το τι θα πρέπει να κάνουμε κατά περίπτωση και το πόσο θα το κοστολογήσουμε κατά συνέπεια.
Δεν θα μπούμε σε επιπλέον λεπτομέρειες αναφορικά με το τι άλλο μπορεί να επηρεάσει το κόστος του κλικ στη διαφήμιση Google γιατί θα πρέπει να μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες που δεν είναι ο στόχος του συγκεκριμένου κειμένου.
Διαφήμιση Google Τιμές
Δείτε στην συνέχεια τα πακέτα υπηρεσιών Google διαφημίσεων που προσφέρουμε για επιχειρήσεις που θέλουν να δοκιμάσουν τις διαφημίσεις Google για πρώτη φορά και επικοινωνήστε μαζί μας .
Γιατί να επιλέξω διαφημίσεις Google Ads
Η δυναμική της διαφήμισης Google
Προκειμένου να γίνει κατανοητό πόσο ισχυρή είναι η δύναμη των διαφημίσεων της Google και πόσο απαραίτητες είναι για κάθε εταιρεία. Η εμβέλεια της Google είναι τεράστια. Αυτό σημαίνει ότι οι δυνατότητες προσέγγισης του κοινού-στόχου είναι επίσης τεράστιες. Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για τις διαφημίσεις της Google για το έτος 2017 με βάση το statstica.com:
Η σημασία του δικτύου της Google ανά κανάλι
Η επιρροή της Google στην οικονομική δραστηριότητα των ΗΠΑ
Το 2018 τα εργαλεία έρευνας και διαφήμισης της Google βοήθησαν στην παροχή οικονομικής δραστηριότητας ύψους 335 δισεκατομμυρίων δολαρίων για 1,3 εκατομμύρια αμερικανικές επιχειρήσεις, εκδότες ιστότοπων και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Καμία επιχείρηση δεν είναι διατεθειμένη να επενδύει σε κάτι που δεν φέρνει κέρδος. Αργά ή γρήγορα αν οι διαφημίσεις της Google δεν ενίσχυαν τα κέρδη των επιχειρήσεων, οι επιχειρήσεις θα σταματούσαν να επενδύουν σε αυτές. Στην πραγματικότητα οι διαφημίσεις της Google φέρνουν τόσο επιτυχημένο αποτέλεσμα που καταφέρνουν και διατηρούν κερδοφόρα μια εταιρεία όπως η Google. Και την διατηρούν όχι απλά κερδοφόρα αλλά επιπλέον σε ραγδαία ανάπτυξη.
Πώς λειτουργεί η διαφήμιση Google
Οι διαφημίσεις της Google και οι βασικοί τύποι διαφήμισης.
Που μπορώ να παρουσιάσω τις διαφημίσεις μου μέσα από το δίκτυο Google Ads
Στην συνέχεια παρουσιάζονται τα κανάλια marketing στα οποία που μπορούμε να εμφανίσουμε τις διαφημίσεις Google Ads με στόχο να προσεγγίσουμε υποψήφιους πελάτες.
Μηχανή αναζήτησης Google
Μηχανη αναζητησης Google
Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι διαφημίσεις με κείμενο. Εμφανίζονται στο πάνω και στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων.
Δίκτυο προβολής Google
Δικτυο Google Display
Οι διαφημίσεις δικτύου προβολής είναι κυρίως διαφημίσεις banner (εικόνες με κείμενο) και μπορούν να εμφανιστούν σχεδόν σε κάθε ενημερωτικό ιστότοπο (σχεδόν στο 77,8% των ιστότοπων στις ΗΠΑ).
Το κανάλι Youtube
Το καναλι Youtube
Οι διαφημίσεις στο YouTube μπορούν να είναι στη μορφή banner ή διαφημιστικών βίντεο ή και σε κείμενο. Το 81% του παγκόσμιου πληθυσμού επισκέπτεται το Youtube τουλάχιστον μία φορά κάθε 30 ημέρες.
Χάρτες Google
Χαρτες Google
Οι χάρτες Google επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προβάλλουν πληροφορίες για την εταιρεία, φωτογραφίες, βίντεο, αναρτήσεις κ.α. και η χρήση των διαφημίσεων Google Maps σε αυτό το κανάλι επιτρέπει στους διαφημιστές να επηρεάσουν την κατάταξή αυτών των πληροφοριών μέσα στα αποτελέσματα στο χάρτη της Google.Google Shopping
Google Shopping
Αυτή είναι μια ειδική κατηγορία διαφημίσεων που παρουσιάζει στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google πληροφορίες προϊόντων που διατίθενται μέσα σε eshops. Αυτή η υπηρεσία έχει γίνει εξαιρετικά πολύτιμη για ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στις χώρες που έχει ενεργοποιηθεί.
Google Ads for Apps
Google Ads for Apps
Οι διαφημίσεις Google Ads μπορούν να εμφανιστούν και μέσα σε Apps. Μέσα στα apps μπορούμε να διαφημίσουμε είτε apps είτε άλλα προϊόντα / υπηρεσίες που προσφέρουμε. Αυτό το κανάλι είναι πολύ χρήσιμο όταν τρέχουμε διαφημιστικές καμπάνιες που στόχο τους έχουν να κάνουν δημοφιλή ένα brand.
Υπηρεσίες διαφήμισης ιστοσελίδων
‘Αλλες υπηρεσίες διαφήμισης ιστοσελίδων που παρέχουμε με την χρήση άλλων καναλιών.
Πακέτα Διαφήμισης Ιστοσελίδων
Δείτε στην συνέχεια τα πακέτα διαφήμισης ιστοσελίδων & eshop που διαθέτουμε. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις επικοινωνήστε μαζί μας.
Πως μπορούμε να στοχεύουμε υποψήφιους πελάτες με τις διαφημίσεις της Google
Υπάρχουν διάφορες δυνατότητες όσο αφορά τον τρόπο που μπορούμε να στοχεύσουμε τους υποψήφιους πελάτες σας. Στη συνέχεια παρουσιάζουμε επιγραμματικά κάποιες από τις δυνατότητες που παρέχουν οι διαφημίσεις της Google:
Στόχευση λέξεων-κλειδιών κατά την αναζήτηση στη μηχανή αναζήτησης της Google:
Μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση με λέξεις κλειδιά στην μηχανή αναζήτησης της Google ή συνεργατών της. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να βρούμε τους χρήστες που ψάχνουν κάποια από τις υπηρεσίες ή προϊόντα που προσφέρει μια επιχείρηση ή και ακόμα πληροφορίες που μπορεί να είναι σχετικές με αυτό που προσφέρει μια επιχείρηση.
Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε μια επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες κατασκευής επίπλων στην Θεσσαλονίκη, θα μπορούσαμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας μόνο σε άτομα που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και κάνουν αναζήτηση χρησιμοποιώντας τις λέξεις «κατασκευή επίπλων» ή« επιπλοποιός » .
Τοποθεσία:
Μπορούμε να επιλέξουμε να εμφανίσουμε μια διαφήμιση σε ένα χρήστη ανάλογα με το πού αυτός βρίσκεται όταν κάνει την αναζήτηση. Μπορούμε να στοχεύουμε χώρες, πόλεις, ακόμη και σε ακτίνα μακριά από μια διεύθυνση. Και μπορούμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την στόχευσή μας επιλέγοντας χρήστες που είτε βρίσκονται στη τοποθεσία που μας ενδιαφέρει ή ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρουμε σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
Παράδειγμα: Θέλω να προβάλλω μια διαφήμιση για υπηρεσίες ‘ανακαίνισης σπιτιού’ σε χρήστες που βρίσκονται στην Αθήνα σε ακτίνα 4χλμ μακριά την επιχείρησή μου.
Γλώσσα:
Σύμφωνα με το Google, η στόχευση γλώσσας μας επιτρέπει να επιλέξουμε την γλώσσα που διαβάζει ένας χρήσης όταν είναι online ή την γλώσσα που πληκτρολογεί. Η Google θα προβάλλει τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που χρησιμοποιούν κανάλια της Google (όπως Μηχανή Αναζήτησης ή Gmail) ή επισκέπτονται ιστότοπους στο διαδίκτυο που εμφανίζουν το περιεχόμενο τους στην γλώσσα που επιθυμούμε. Ο συνδυασμός της τοποθεσίας και της γλώσσας είναι πολύ σημαντικός όταν πρέπει να στοχεύσουμε αλλοδαπούς σε μια τοποθεσία!
Παράδειγμα: Θέλω να προβάλλω τις διαφημίσεις μου μόνο σε χρήστες που είναι αλλοδαποί και βρίσκονται στην Αθήνα. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να με ενδιαφέρει να βρω τουρίστες που ψάχνουν για ενοικίαση airbnb στην Αθήνα κ.α..
Συσκευές:
Μπορούμε επίσης να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που σερφάρουν στο internet χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες συσκευές ή μοντέλα συσκευών. Παράδειγμα, χρήστες που χρησιμοποιούν φορητό ή σταθερό υπολογιστή, χρήστες που χρησιμοποιούν tablet, κινητό ή ακόμη και μοντέλα android ή iphone κινητών . Αυτή η δυνατότητα στόχευσης καμπάνιας είναι πολύ ενδιαφέρουσα και για τοπικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να βρουν υποψήφιους πελάτες που ψάχνουν από το κινητό τους υπηρεσίες ή καταστήματα μέσα από το Google maps.
Παράδειγμα: Παρουσίαση διαφημίσεων ακριβών αντρικών ρούχων σε άτομα που χρησιμοποιούν τις πιο ακριβές iPhone συσκευές.
Ημέρες & Ώρα:
Μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας μόνο κάποιες συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας ή σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.
Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε μια επιχείρηση που πωλεί κυρίως καφέδες και πρωινό σε πενθήμερη βάση, μπορούμε να επιλέξουμε να προβάλλουμε τις διαφημίσεις μας το μόνο πρωινές ώρες από Δευτέρα ως Παρασκευή.
Δημογραφικά στοιχεία:
Μπορούμε επίσης να επιλέξουμε να εμφανίσουμε τις διαφημίσεις μας σε ένα συγκεκριμένο κοινό στοχεύοντας σε δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, φύλο, γονική κατάσταση.
Παράδειγμα: Αν θέλουμε να προωθήσουμε μια επιχείρηση που πουλάει εσώρουχα και γυναικεία μαγιό για νεανικές ηλικίες, μπορούμε να περιορίσουμε τις διαφημίσεις μας να εμφανίζονται μόνο σε γυναίκες και να καθορίσουμε και το ελάχιστο και μέγιστο όριο ηλικίας.
Τα ενδιαφέροντα:
Μπορούμε επίσης να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε άτομα που έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Τα ενδιαφέροντα είναι κάτι που οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης της Google εντοπίζουν με βάση την online συμπεριφορά ενός χρήστη (τις ιστοσελίδες που ένας χρήστης επισκέπτεται). Τα ενδιαφέροντα κατηγοριοποιούνται μέσα στα πλαίσια γενικών κατηγοριών (affinity type) αλλά και σε in-market ενδιαφέροντα όταν πρόκειται για έναν χρήστη που κάνει έρευνα αγοράς για να αγοράσει κάτι που τον ενδιαφέρει. Μπορούμε επίσης να φτιάξουμε προσαρμοσμένα είδη κοινού (custom audiences) με την στοχεύοντας χρηστες που επισκέπτονται συγκεκριμένους ιστότοπους ή κάνουν αναζητήσεις σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε μια επιχείρηση camping, μπορούμε να επιλέξουμε να προβάλλουμε τις διαφημίσεις μας σε άτομα που τους αρέσει το κάμπινγκ ή που αναζητούν προϊόντα κάμπινγκ ή ψάχνουν για camping κλπ. Ή εάν θέλουμε να προωθήσουμε ένα γυμναστήριο και δεν είμαστε σίγουροι ποιό είναι το κοινό-στόχος, μπορούμε να στοχεύσουμε στο κοινό των ανταγωνιστών του γυμναστηρίου και να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με το προφιλ των χρηστών που επισκέπτονται τα site των ανταγωνιστών του γυμναστηρίου.
Θέματα / Λέξεις-κλειδιά:
Μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας σε ιστότοπους που παρουσιάζουν πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα ή σε σελίδες των οποίων το περιεχόμενο περιλαμβάνει σημαντικές λέξεις-κλειδιά που μας ενδιαφέρουν.
Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε μια διεθνή εταιρεία μεταφοράς εμπορευμάτων, μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις σε χρήστες που ενδιαφέρονται για θέματα σχετικά με εισαγωγές και εξαγωγές ή σε σελίδες που περιέχουν συγκεκριμένο λεξιλόγιο που σχετίζεται με τις εισαγωγές / εξαγωγές.
Τοποθετήσεις / Ιστότοποι:
Μπορούμε να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε τις διαφημίσεις μας μόνο σε συγκεκριμένους ιστότοπους.
Παράδειγμα: Εάν θέλουμε να προωθήσουμε προϊόντα για νεογέννητα, μπορούμε να επιλέξουμε να προβάλλουμε τις διαφημίσεις μας μόνο σε συγκεκριμένους ιστότοπους / πύλες που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες στις μητέρες.
Επαναληπτικό μάρκετινγκ / remarketing:
Μπορούμε επίσης να επιλέξουμε να παρουσιάσουμε διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη εισέλθει στον ιστότοπό μας.
Παράδειγμα: Εάν ένας χρήστης έχει επισκεφτεί τον ιστότοπο ενός δικηγόρου και διαβάζει κάποιες σελίδες που αφορούν σε εργασιακά δικαιώματα, τότε μετά την έξοδο του χρήστη από τον ιστότοπο, μπορούμε να παρουσιάσουμε σε αυτόν τον χρήστη διαφημίσεις που παρουσιάζουν την εξειδίκευση του δικηγόρου στα εργασιακά δικαιώματα.
Η μεγάλη δύναμη των διαφημίσεων της Google επιτυγχάνεται με της δυνατότητα συνδυασμού όλων των παραπάνω τρόπων segmentation/στόχευσης κοινού και η δυνατότητα εμφάνισής των διαφημίσεων σε μια τεράστια βάση ιστοσελίδων. Για αυτό τον λόγων οι Google διαφημίσεις θα πρέπει να θεωρούνται επένδυση για μια εταιρεία και όχι δαπάνη.
Γιατί οι διαφημίσεις Google είναι σημαντικές για μια επιχείρηση
Επειδή μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε άμεσα ένα τεράστιο κοινό, σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, και μας επιτρέπουν επίσης να επιλέξουμε το κοινό που είναι ο καλύτερος δυνατός υποψήφιος πελάτης για την επιχείρησή μας. Οι δυνατότητες που έχουμε σαν διαφημιστές είναι «ατελείωτες». Το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι μπορούμε να παρακολουθούμε την απόδοση των διαφημίσεών μας σε τέτοιο βαθμό ώστε να μπορούμε να αξιολογήσουμε σε κάθε στάδιο πόσο κερδοφόρες είναι. Το συμπέρασμά μας όσο αφορά την κερδοφορία των Google διαφημίσεων βασίζεται σε στατιστικά στοιχεία και με βάση αυτά τα στοιχεία μπορούμε να τροποποιούμε τις διαφημίσεις μας στοχεύοντας σε καλύτερο αποτέλεσμα.
Διαφήμιση Google από επαγγελματίες
Πολλές επιχειρήσεις έχουν δοκιμάσει την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών τους με την χρήση των διαφημίσεων της Google και δεν είδαν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν κερδοφόρες καμπάνιες γεγονός που συχνά οφείλεται στην ποιότητα των υπηρεσιών που αγόρασαν. Το Google Ads είναι ένα αρκετά σύνθετο εργαλείο. Για την μάθησή του απαιτούνται πολλές ώρες αφιερωμένες σε θεωρία αλλά και ώρες πρακτικής εξάσκησης οι οποίες όμως δεν μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς πραγματικά projects/έργα. Ενας επαγγελματίας διαφημιστής που έχει αφιερώσει πολύ χρόνο στο Google Ads έχει την εμπειρία που απαιτείται και μπορεί να δημιουργήσει επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες με τις πρώτες προσπάθειες που θα κάνει σε έναν λογαριασμό πελάτη. Είναι σημαντικό για τους πελάτες να καταλάβουν ότι το ποσό που πληρώνουν σε μια εταιρεία για την παροχή υπηρεσιών διαφήμισης μέσω Google Ads αντιστοιχεί ουσιαστικά στον χρόνο που μπορεί ένας υπάλληλος μιας εταιρείας να ασχοληθεί με τον πελάτη ανά μήνα. Οσο πιο μικρό το ποσό τόσο λιγότερο χρόνο έχει ένας διαφημιστής να ασχοληθεί με τις καμπάνιες του πελάτη και να βρει την συνταγή/συνταγές που θα φέρουν κερδοφόρο αποτέλεσμα. Τα διαφημιστικά πακέτα που ουσιαστικά περιορίζουν τις υπηρεσίες που παρέχει μια διαφημιστική σε σχέση με τις δυνατότητες του Google Ads / Google Adwords δεν μπορούν να εγγυηθούν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για μια επιχείρηση και κατά συνέπεια πολλές φορές αυτά τα πακέτα είναι και ο λόγος που οι επιχειρήσεις δεν βλέπουν αποτέλεσμα από το Google Ads.
Υπηρεσίες διαφήμισης Google σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες SEO
Το Google Ads / AdWords είναι το τέλειο εργαλείο που μπορεί να τεστάρει αμέσως μια στρατηγική SEO. Οι επιχειρήσεις μπορούν με τις διαφημίσεις της Google να ελέγξουν αν το κοινό-στόχος θα αντιδράσει με τον επιθυμητό τρόπο τη στιγμή που θα επισκεφτεί μια ιστοσελίδα. Οι διαφημίσεις της Google είναι ο τέλειος τρόπος να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητα των σελίδων προορισμού / landing pages. Επιπλέον, η χρήση του Google Ads μπορεί να εμφανίσει επιπλέον λέξεις-κλειδιά σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να είναι πολύ ενδιαφέρουσες για μια επιχείρηση γιατί μπορεί να οδηγήσουν σε πωλήσεις / conversions.
Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες διαφήμισης μέσω Google Ads;
Εάν ενδιαφέρεστε να δοκιμάσετε τις υπηρεσίες διαφήμισης της Google που προσφέρουμε, “επικοινωνήστε μαζί μας“, συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Διαβάστε επιπλέον το άρθρο μας ‘Πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο Google‘.
Τα έργα μας
Δείτε στην συνέχεια δείγματα της δουλειάς μας και τα αποτελέσματα που επιτυγχάνουμε.