Η τηλεοπτική διαφήμιση είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ κατά την οποία οι εταιρείες πληρώνουν για την προβολή διαφημίσεων κατά τη διάρκεια τηλεοπτικών εκπομπών ή προγραμμάτων. Οι διαφημίσεις προβάλλονται κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων του προγράμματος και έχουν ως στόχο να τραβήξουν την προσοχή των τηλεθεατών. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους προώθησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με την δημιουργία τηλεοπτικών σποτ. Υπάρχει από την εφεύρεση του πρώτου εμπορικού τηλεοπτικού συστήματος τη δεκαετία του 1930. Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση εμφανίστηκε το 1941, όταν παρουσιάστηκε μια τηλεοπτική συσκευή Philco από ένα μικροσκοπικό μοντέλο της συσκευής. Αυτή η μορφή διαφήμισης είναι από τα πιο ακριβά είδη διαφήμισης, με κόστος που κυμαίνεται από μερικές χιλιάδες ευρώ έως μεγάλα ποσά για ακόμα και για μια μόνο διαφημιστική καμπάνια. Η τηλεοπτική διαφήμιση είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος προσέγγισης ενός ευρέος κοινού. Οι περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν τηλεόραση σε καθημερινή βάση, γεγονός που την καθιστά έναν εξαιρετικό τρόπο για να προσεγγίσει κανείς μεγάλο αριθμό ανθρώπων ταυτόχρονα.