Πώς να Επιλέξετε τις Σωστές Λέξεις-Κλειδιά για τις Καμπάνιες σας στο Google Ads

Η επιλογή των λέξεων-κλειδιών είναι το θεμέλιο κάθε επιτυχημένης διαφημιστικής στρατηγικής στο Google Ads. Μια καλά στημένη καμπάνια μπορεί να αποτύχει αν οι λέξεις που χρησιμοποιούνται δεν αντιστοιχούν σε αυτό που ψάχνουν πραγματικά οι πελάτες σας. Αντίστροφα, μια σωστή επιλογή keywords μπορεί να απογειώσει τα αποτελέσματα, ακόμη και με περιορισμένο budget.

1. Κατανοήστε την πρόθεση του χρήστη

Η πιο σημαντική αρχή είναι να καταλάβετε τι ακριβώς ψάχνει ο χρήστης. Μια λέξη-κλειδί δεν είναι απλώς ένας όρος – είναι μια πρόθεση. Διαχωρίστε τις αναζητήσεις σε κατηγορίες:

  • Ενημερωτικές – ο χρήστης θέλει να μάθει κάτι (π.χ. “πώς να διαφημίσω την επιχείρησή μου”).
  • Εμπορικές – ο χρήστης εξετάζει επιλογές (π.χ. “υπηρεσίες Google Ads για μικρές επιχειρήσεις”).
  • Συναλλακτικές – ο χρήστης είναι έτοιμος να δράσει (π.χ. “εταιρεία Google Ads Θεσσαλονίκη”).

Οι δύο τελευταίες κατηγορίες έχουν τη μεγαλύτερη αξία για τις επιχειρήσεις, γιατί μετατρέπονται πιο εύκολα σε πωλήσεις ή αιτήματα επικοινωνίας.

2. Επιλέξτε όρους που δείχνουν πρόθεση αγοράς

Οι λέξεις-κλειδιά που περιλαμβάνουν ρήματα δράσης ή ξεκάθαρη πρόθεση αγοράς (“αγορά”, “παραγγελία”, “κλείσε ραντεβού”, “κόστος”) συνήθως φέρνουν πιο στοχευμένο κοινό. Επίσης, όροι που δηλώνουν τοπική πρόθεση, όπως “στην Αθήνα”, “στη Θεσσαλονίκη”, “κοντά μου”, βοηθούν τις καμπάνιες τοπικών επιχειρήσεων να αποδώσουν καλύτερα.

3. Προτιμήστε ακρίβεια αντί ποσότητας

Δεν χρειάζεστε εκατοντάδες keywords για να πετύχετε. Είναι προτιμότερο να έχετε λίγες, αλλά αποδοτικές λέξεις που φέρνουν σταθερές μετατροπές. Οι γενικοί όροι (“διαφήμιση”, “επιχείρηση”) μπορεί να τραβούν πολλή κίνηση, αλλά συχνά δεν οδηγούν σε αποτελέσματα.

4. Ελέγξτε τα αποτελέσματα και προσαρμόστε

Η επιλογή keywords δεν είναι μία απόφαση που παίρνετε μια φορά. Παρακολουθήστε τις επιδόσεις, δείτε ποιοι όροι φέρνουν πραγματικά leads και αναθεωρήστε εκείνους που δεν αποδίδουν. Η συνεχής βελτιστοποίηση κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια μέτρια και μια επιτυχημένη καμπάνια.

5. Αποκλείστε άστοχες αναζητήσεις

Εξίσου σημαντικό είναι να αποκλείετε λέξεις που δεν σας ενδιαφέρουν (π.χ. “δωρεάν”, “σεμινάριο”, “πληροφορίες”). Με αυτόν τον τρόπο μειώνετε το κόστος και εστιάζετε σε χρήστες που έχουν πραγματική πρόθεση να αγοράσουν ή να επικοινωνήσουν.

6. Στρατηγική επιλογή από επαγγελματία

Ένας εξειδικευμένος Google Ads strategist μπορεί να βοηθήσει να εντοπιστούν κερδοφόρες λέξεις-κλειδιά που συνδέονται με τη δική σας αγορά και να δημιουργήσει μια στοχευμένη στρατηγική keyword mapping για μέγιστη απόδοση.

Στην TrySEO εφαρμόζουμε μια διαδικασία επιλογής keywords που βασίζεται σε ανάλυση προθέσεων, ανταγωνισμού και δεδομένων αγοράς, με στόχο να επενδύετε κάθε ευρώ σε λέξεις που φέρνουν αποτέλεσμα.

Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες Google Ads της TrySEO.