Η διαφήμιση των προϊόντων σας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της επιτυχίας του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Με το διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο του ψηφιακού κόσμου, είναι σημαντικό να παραμείνετε μπροστά από το παιχνίδι όταν πρόκειται να προσεγγίσετε και να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες. Για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί, πρέπει να είστε δημιουργικοί και καινοτόμοι όσον αφορά τη διαφήμιση των προϊόντων σας. Ακολουθούν 10 καινοτόμοι τρόποι για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας και να περάσετε το μήνυμά σας στον κόσμο. Από τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου έως την αξιοποίηση των επιρροών και τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αυτές οι στρατηγικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να οδηγήσετε σε μετατροπές. Με τον σωστό συνδυασμό δημιουργικότητας και στρατηγικής, μπορείτε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική διαφημιστική εκστρατεία που θα αφήσει μια διαρκή εντύπωση στους σημερινούς πελάτες.
Αξιοποίηση των επιρροών / influencers
Στον ψηφιακό κόσμο, οι συνεργασίες είναι πιο σημαντικές από ποτέ, επειδή συμβάλλουν στην ενίσχυση του μηνύματός σας. Μπορείτε να επιλέξετε να συνεργαστείτε με influencers που έχουν μεγάλο ενσωματωμένο κοινό ή μπορείτε να αξιοποιήσετε έναν influencer με μικρότερο αλλά αυξανόμενο κοινό. Όταν συνεργάζεστε με έναν influencer, βεβαιωθείτε ότι έχετε κατά νου μια σαφή και αποτελεσματική στρατηγική. Όταν επιλέγετε έναν συνεργάτη, εξετάστε τους ακόλουθους παράγοντες για να σας βοηθήσουν να αποφασίσετε ποιος είναι ο κατάλληλος για την επιχείρησή σας:
- Πόσους followers έχει ο συνεργάτης σας;
- Ποια είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ακολούθων του;
- Πόσο συχνά δημοσιεύουν περιεχόμενο;
- Πόσο συχνά συνεργάζονται με τους οπαδούς τους;
- Ποιο είναι το ποσοστό εμπλοκής τους;
- Ποιοι είναι οι αλγόριθμοί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
- Ποια είναι η στρατηγική του συνεργάτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου
Για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε περισσότερους leads, πρέπει να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο ελκυστικό από τον ανταγωνισμό. Παρόλο που μπορεί να φαίνεται απλή λύση, η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου είναι μια πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ που συχνά παραβλέπεται. Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιγράψουν το ίδιο περιεχόμενο στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και καταλήγουν να παράγουν περιεχόμενο που είναι μισοψημένο. Αντί να αντιγράφετε απλώς ό,τι έχετε ήδη κάνει, αφιερώστε λίγο χρόνο για να δημιουργήσετε μια ελκυστική και ελκυστική στρατηγική περιεχομένου. Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου για να ταιριάζει καλύτερα στο κοινό-στόχο σας. Έχετε πάντα κατά νου ότι η στρατηγική περιεχομένου σας θα πρέπει να στοχεύει στο συγκεκριμένο κοινό σας. Για να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:
- Χρησιμοποιήστε εικόνες που είναι υψηλής ποιότητας και ελκυστικές.
- Μην χρησιμοποιείτε πάρα πολλές διαφημίσεις.
- Βεβαιωθείτε ότι κάθε κομμάτι περιεχομένου είναι σχετικό με την επωνυμία σας.
- Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
- Κάντε το περιεχόμενό σας όσο το δυνατόν μεγαλύτερης διάρκειας.
Αξιοποίηση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες
Στον σημερινό κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες (UGC) είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Το UGC μπορεί να μην αποφέρει τόσα έσοδα όσο το πληρωμένο περιεχόμενο, αλλά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε το εμπορικό σήμα σας και να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Εάν έχετε μια επιχείρηση λιανικής πώλησης, μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινότητα όπου οι πελάτες μπορούν να ανεβάζουν τις δικές τους φωτογραφίες του προϊόντος σας για να βοηθήσουν στην οικοδόμηση της μάρκας σας. Εάν έχετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλεί προϊόντα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ενότητα περιεχομένου που ανήκει στον πελάτη (COC) στον ιστότοπό σας, όπου οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν φωτογραφίες του προϊόντος που κατέχουν. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε την παρουσία της μάρκας σας μεταξύ των καταναλωτών.
Ενσωμάτωση βίντεο
Το βίντεο είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τύπους περιεχομένου στον ψηφιακό χώρο. Με την άνοδο των φορητών συσκευών, το βίντεο έχει γίνει πιο σημαντικό μέρος της στρατηγικής σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Το βίντεο είναι μια αποτελεσματική μέθοδος προσέγγισης και εμπλοκής μεγάλου αριθμού ανθρώπων. Κατά τη δημιουργία του περιεχομένου βίντεο, βεβαιωθείτε ότι ενσωματώνετε τα εξής:
- Παραγωγή υψηλής ποιότητας.
- Μια σαφή και συναρπαστική ιστορία.
- Ενσωμάτωση εικόνων και υπότιτλων σχετικών με την επωνυμία, το προϊόν και το κοινό-στόχο σας.
- Προσέξτε να μην το παρακάνετε με τη διάρκεια του βίντεο.
Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ σήμερα. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν διαρκώς, οπότε πρέπει να παρακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις και στρατηγικές. Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να έχετε κατά νου ότι ο σκοπός κάθε ανάρτησης είναι διαφορετικός. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θέλετε να επικεντρωθείτε στην κοινοποίηση περιεχομένου στα ψηφιακά κανάλια που είναι πιο σημαντικά για την επιχείρησή σας. Για να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο, ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές:
- Δημιουργήστε περιεχόμενο που είναι διασκεδαστικό αλλά και ενημερωτικό.
- Συνδυάστε κείμενο, εικόνες και βίντεο για να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη ανάρτηση.
- Βεβαιωθείτε ότι κάθε ανάρτηση είναι βελτιστοποιημένη για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Βεβαιωθείτε ότι κάθε ανάρτηση είναι σχετική με την επωνυμία και τα προϊόντα σας.
- Βεβαιωθείτε ότι κάθε ανάρτηση δεν ξεπερνά τις 100 λέξεις.
- Βεβαιωθείτε ότι επεξεργάζεστε τις αναρτήσεις σας πριν τις δημοσιεύσετε.
- Κάντε αναρτήσεις σε πολλαπλά κανάλια.
- Προγραμματίστε τις αναρτήσεις, ώστε να υπάρχουν συνεκτικές αναρτήσεις σε όλα τα κανάλια.
Προσφέρετε εκπτώσεις και προσφορές
Αν θέλετε να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, θα πρέπει να προσφέρετε εκπτώσεις και προσφορές στον ιστότοπό σας. Αν και πολλές μάρκες αποφεύγουν αυτού του είδους τις προσφορές, αποτελούν σημαντικό μέρος της κίνησης της επισκεψιμότητας στις σελίδες των προϊόντων σας. Το κλειδί είναι να διατηρείτε τις προσφορές σας σχετικές με την επωνυμία, τα προϊόντα και τους πελάτες σας.
Συμμετοχή σε podcasts
Τα podcasts είναι μία από τις πιο δημοφιλείς μορφές ψηφιακού περιεχομένου. Με σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες για περιεχόμενο, μπορείτε να επιλέξετε από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Αν έχετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, μπορείτε να επιλέξετε να δημιουργήσετε ένα περιεχόμενο μόνο σε ήχο, το οποίο μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικό με ένα γραπτό.
Επένδυση στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Μία από τις πιο σημαντικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ είναι να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας μια έρευνα SEO, βελτιστοποίηση SEO και άλλες SEO τεχνικές. Αυτό επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύουν και να επεξεργάζονται το περιεχόμενό σας.
Χρήση του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να οδηγήσετε τους καταναλωτές στον ιστότοπό σας και να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προωθήσετε τα προϊόντα σας και να δημιουργήσετε τη λίστα πελατών σας. Κατά τη δημιουργία περιεχομένου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πρέπει να θυμάστε ότι ο σκοπός κάθε ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι διαφορετικός. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θέλετε να επικεντρωθείτε στην προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Αυτό μπορεί να γίνει με την προώθηση της επισκεψιμότητας σε μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος ή με την προώθηση μιας ειδικής εκδήλωσης.
Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα
Μια από τις νεότερες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα. Αυτές οι εφαρμογές συχνά σχεδιάζονται για να λύσουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα, όπως για παράδειγμα να σας βοηθήσουν να προγραμματίσετε τη μέρα σας ή να σας βοηθήσουν να βρείτε το πλησιέστερο εστιατόριο. Όπως και με άλλες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ, πρέπει να αναπτύξετε μια αποτελεσματική στρατηγική για να βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή σας είναι βελτιστοποιημένη για τα καταστήματα εφαρμογών. Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις των καταστημάτων εφαρμογών, εξετάζοντας τις τάσεις σε ιστότοπους όπως το AppAnchor.com.
Συμπέρασμα
Καθώς το επιχειρηματικό τοπίο αλλάζει, είναι σημαντικό να παραμείνετε μπροστά από το παιχνίδι και ανταγωνιστικοί στον ψηφιακό κόσμο. Με τις σωστές στρατηγικές, μπορείτε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη εκστρατεία ψηφιακής διαφήμισης που θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να οικοδομήσετε το εμπορικό σας σήμα. Αν χρειάζεστε κάποια βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας.