• Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας τηλεοπτικής διαφήμισης είναι να αποφασιστεί ποιο είναι το κοινό-στόχος της επιχείρησης. Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία που θα διαφημιστεί προορίζεται για ένα γενικό κοινό, η στόχευση μιας συγκεκριμένης ομάδας θα είναι πιθανότατα πιο δύσκολη ή και αδύνατη.
  • Το πρώτο βήμα για τη στόχευση του σωστού κοινού είναι να επιλεχθεί ένα μέσο που να προσεγγίζει το είδος των ανθρώπων που θέλουμε να προσεγγίσουμε. Αν θέλουμε να στοχεύσετε σε μια συγκεκριμένη ομάδα, η τηλεόραση μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή.
  • Αφού επιλέχθεί το μέσο, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε δημογραφικά στοιχεία, ψυχογραφικά στοιχεία και το κοινωνικό κλίμα για να βρούμε το κοινό σας.
  • Μόλις γίνει κατανοητό ποιον θέλουμε να προσεγγίσουμε, μπορούμε να δημιουργήσουμε τη διαφήμισή σας με γνώμονα αυτό το κοινό.
  • Το τηλεοπτικό σποτ μπορεί να γίνει πιο ελκυστικό για το κοινό-στόχο μιας επιχείρησης, χρησιμοποιώντας γλώσσα και οπτικά στοιχεία που απευθύνονται σε αυτή την ομάδα.