Project Description
Το έργο αυτό αφορά ένα κατάστημα εργαλείων ξηράς δόμησης που βρίσκεται στην Σόφια της Βουλγαρίας. Ο πελάτης ήρθε σε επαφή μαζί μας το διάστημα που έστηνε το κατάστημα και ήθελε μια ιστοσελίδα αλλά δεν ήταν σίγουρος ότι ήθελε η ιστοσελίδα να είναι τύπου eshop. Ο πελάτης μέχρι τότε ασχολούταν με την κατασκευή κτιρίων και ήταν και η πρώτη φορά που θα έμπαινε στον χώρο του εμπορίου. Οπότε όλα ήταν καινούργια για αυτόν σε αυτό το θέμα και χρειαζόταν συμβουλευτική για το τι θα ήταν προτιμότερο να κάνει. Και αυτό το έργο μας αποτελεί ένα επιτυχημένο case study και έχει φέρει τον πελάτη στα πρώτα αποτελέσματα της google για πολλές από τις λέξεις κλειδιά που τον ενδιαφέρουν.
Εδρα επιχείρησης: Σόφια
Δραστηριότητα: Κατάστημα εργαλείων ξηράς δόμησης
Γλώσσα Ιστοσελίδας: Βουλγάρικα
Ολοκληρωση Εργου: Ιούνιος 2018
Η Ιστορία
Ο πελάτης όταν ήρθε σε επαφή μαζί μας είχε στο μυαλό του ότι ήθελε μια ιστοσελίδα. Δεν γνώριζε τίποτα περισσότερο και ήθελε κατεύθυνση όσο αφορά το τι θα ήταν καλό να κάνουμε. Αφού συζητήσαμε μαζί του αποφάσισε η ιστοσελίδα να είναι τύπου eshop και έτσι ξεκινήσαμε την SEO marketing έρευνα έτσι ώστε να κατανοήσουμε τον τρόπο που ο υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν τα προϊόντα της επιχείρησής. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να χρησιμοποιηθεί στην συνέχεια για να σχεδιαστεί η δομή της ιστοσελίδας. Αφού ολοκληρώσαμε την seo έρευνα δώσαμε την πρότασή μας στον πελάτη και με την βοήθειά του οριστικοποιήσαμε την δομή που θα δίναμε στην ιστοσελίδα και ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό και την κατασκευή. Μόλις ολοκληρώθηκε η δομή έγινε εκπαίδευση σε προσωπικό του καταστήματος έτσι ώστε να αρχίσουν να ανεβάζουν προϊόντα και προχωρήσαμε σε λεπτομέρειες που αφορούσαν το design και το seo της σελίδας.
Δυσκολίες
- Ο πελάτης δεν ήξερε τι ακριβώς ήθελε
Αρκετά δυνατός ανταγωνισμός σε επίπεδα SEO
Ο ελεύθερος χρόνος που είχε ο πελάτης να ασχοληθεί με το έργο αυτό ήταν πολυ περιορισμένος
Δυνατά Σημεία
Καλή γνώση του αντικειμένου
Ο πελάτης στόχευσε σε μια κατηγορία προϊόντων που μπορεί να θεωρηθεί niche
Ο πελάτης είχε πολύ καλές τιμές σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό στα προϊόντα που προωθεί
Ο πελάτης αναλαμβάνει και επισκευές στα προϊόντα που πουλάει
Επιθυμία για συνεργασία
Εμπιστοσύνη στην συνεργασία μας
Τι Κάναμε – Πρώτα Βήματα
Επιλογή domain name
Δημιουργήσαμε έναν ιστότοπο με βάση τα αποτελέσματα της SEO marketing έρευνας
Μόλις ανεβάσαμε το νέο site, το προωθήσαμε με διαφημίσεις Google
Δημιούργησε σελίδες σε social media (facebook & instagram, Youtube, Google+, Pinterest, Twitter, Linkedin)
Προσθέσαμε την επιχείρηση του πελάτη στους χάρτες της Google
Πως Συνεχίζουμε
Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα digital marketing
- Υποστήριξη ιστοσελίδας
Τα Αποτελέσματα με Στατιστικά Στοιχεία
Δείτε στην συνέχεια τα αποτελέσματα που επιτύχαμε για τον πελάτη μας μέσα από στατιστικά στοιχεία
Μέσα σε 18.5 μήνες
Πετύχαμε για τον πελάτη μας τα ακόλουθα.
ΧΡΗΣΤΕΣ
PAGEVIEWS
CONVERSION RATE
Παρούσα Κατάσταση – Φεβρουάριος 2020
Το site του πελάτη εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google για περισσότερες από 900 διαφορετικές λέξεις κλειδιά τον μήνα και για περίπου 190 λέξεις κλειδιά που αφορούν προϊόντα που πουλάει είναι στις θέσεις 1-4 στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google.
Αυτή την στιγμή δεν τρέχουμε κάποια διαφήμιση και δεν κάνουμε SEO γιατί ο πελάτης δεν θέλει κάτι περισσότερο από αυτό το αποτέλεσμα (τουλάχιστον σε αυτήν την περίοδο).
Η συνεργασία μας συνεχίζεται όσο αφορά την συντήρηση και υποστήριξη της ιστοσελίδας και γενικά υπάρχει μια καλή συνεργασία.