Το έργο αυτό αφορά ένα φροντιστήριο Ιταλικών στην Σόφια της Βουλγαρίας. Όταν ο πελάτης ήρθε σε επαφή μαζί μας σε μια φάση που είχε αποφασίσει να διακόψει την λειτουργία ενός προηγούμενου φροντιστηρίου ξένων γλωσσών που είχε και ήταν έτοιμος να ξεκινήσει ένα νέο φροντιστήριο με συνέταιρο. Και αυτό το project αποτελεί ένα επιτυχημένο case study και μας δείχνει πως η κατασκευή μιας ιστοσελίδας με την χρήση της SEO marketing έρευνας και με επαγγελματικό αισθητικό αποτέλεσμα μπορεί να φέρει κορυφαία αποτελέσματα σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα.
Εδρα επιχείρησης: Σόφια
Δραστηριότητα: Φροντιστήριο Ιταλικών
Γλώσσα Ιστοσελίδας: Βουλγάρικα
Ανάθεση Εργου: Δεκέμβριος 2017
Η Ιστορία
Ο πελάτης μας δεν διέθετε ιστότοπο για την νέα του επιχείρηση. Οταν ήρθε σε εμας ήταν σχεδόν απελπισμένος γιατί είχε ήδη συμφωνήσει να κατασκευάσει την ιστοσελίδα του με μια άλλη εταιρεία πληροφορικής αλλά το έργο τους δεν προχωρούσε για 3ης μήνες και αυτό τους είχε φέρει σε πολύ δύσκολη θέση. Είχαν ήδη νοικιάσει ένα μεγάλο χώρο και ήταν τέλη Αυγούστου του 2017. Ηθελαν να έχουν την ιστοσελίδα άμεσα έτοιμη γιατί τα έξοδα είχαν αρχίσει να τρέχουν και η σχολική χρονιά είχε σχεδόν ξεκινήσει. Στην πρώτη συζήτηση που είχαμε και ενώ μας είχαν δείξει τα σχέδια που είχαν ετοιμάσει για το πως ήθελαν να είναι η ιστοσελίδα τους είπαμε την ειλικρινή μας γνώμη. Δεν συμφωνούσαμε με το περιεχόμενο που προτειναν και εκτός των άλλων είχαν και ένα eshop μέσα στον σχεδιασμό τους ενώ δεν σκόπευαν να προσφέρουν μαθήματα από απόσταση με βιντεο. Συζητήσαμε εκτεταμένα το γιατί και το πως θα μπορούσαν να γίνουν κάποια πράγματα και ενώ στην αρχή υπήρχε αρκετή αντίσταση από τον πελάτη στο τέλος συμφώνησε να κάνουμε μια SEO marketing έρευνα και να του δώσουμε την δική μας πρόταση. Ετσι ξεκινήσαμε και από την στιγμή που καταθέσαμε την πρότασή μας και μετά ξεκίνησε μια πολύ ωραία συνεργασία και μας τίμησε ειλικρινά το γεγονός ότι δέχτηκαν να ακολουθήσουν όλες μας τις προτάσεις. Ηταν άλλωστε βασισμένες σε στατιστικά και την εμπειρία μας στο αντικείμενο τους γιατί είχαμε ήδη έναν ακόμα πελάτη με φροντιστήριο Βουλγαρικών και αυτά που προτείναμε τα είχαμε δει ήδη να λειτουργούν.
Δυσκολίες
Δυνατά Σημεία
Τι Κάναμε – Πρώτα Βήματα
Πως Συνεχίζουμε
Τα Αποτελέσματα
Με συνεχή και συντονισμένη προσπάθεια καταφέραμε να αποτελεί ο πελάτης μας πλεον ένα από τα δημοφιλέστερα γραφεία ανακαινίσεων στην Αθήνα αλλά και την Ελλάδα συνολικά.
Το Αποτέλεσμα
Από τότε που ξεκινήσαμε την συνεργασία η ιστοσελίδα του πελάτη έχει επανασχεδιαστεί δύο φορές, καθώς πρέπει να ανανεώνουμε το ύφος της για να φαίνεται σύγχρονη και συγχρόνως για να ακολουθούμε όλες τις τάσεις του SEO. Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες που παρουσιάζουν πως ήταν ο ιστότοπος που είχε ο πελάτης (Βήμα 0) όταν μας προσέγγισε. Ο παλιός ιστότοπος υπάρχει ακόμα εδώ. Μπορείτε επίσης να δείτε πώς φαίνεται η πρώτη μορφή του ιστότοπου (Βήμα 1) που παραδώσαμε – τώρα φαίνεται έτσι μόνο στα Αγγλική έκδοση (house renovation athens). Τέλος, πώς φαίνεται ο ιστότοπος τώρα (βήμα 2) (ανακαίνιση σπιτιού).
Τα Αποτελέσματα με Στατιστικά Στοιχεία
Δείτε στην συνέχεια τα αποτελέσματα που επιτύχαμε για τον πελάτη μας μέσα από στατιστικά στοιχεία
Μέσα σε 21 μήνες
Πετύχαμε για τον πελάτη μας τα ακόλουθα.
ΧΡΗΣΤΕΣ
PAGEVIEWS
CONVERSION RATE
Παρούσα Κατάσταση – Ιούλιος 2019
Τον Ιούλιο του 2019 την ιστοσελίδα του πελάτη την επισκέφτηκαν 5748 μοναδικοί χρήστες εκ των οποίων 4643 ήρθα από την μηχανή αναζήτησης της Google και 706 από διαφημίσεις Google. Η σπουδαιότητα του SEO για τον πελάτη με βάση αυτά τα στοιχεία είναι πολύ μεγάλη. Αυτή τη στιγμή το κόστος της πληρωμένης διαφήμισης μέσω Google για την λέξη ‘ανακαίνιση σπιτιού’ έχει 0.95ευρώ / κλικ. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία οι 4643 οργανικοί χρήστες θα είχε κόστον για τον πελάτη 4411ευρώ/μήνα μόνο σε budget για την Google. Σε ετήσιο πλαίσιο αυτό σημαίνει 4411*12=52932 ευρώ. Ενα τέτοιο νούμερο σε budget διαφήμισης είναι τεράστιο για μια μικρομεσαία επιχείρηση στην Ελλάδα πόσο μάλλον για σχετικά νέα εταιρεία.
Το conversion rate (αποστολή φορμών και smart goals) τον Ιούλιο ήταν 2.41% για την οργανική κίνηση και 4.17% για την κίνηση από διαφημίσεις της Google. Αυτό το conversion rate δεν συμπεριλαμβάνει μέσα τα τηλέφωνα που δέχεται ο πελάτης τα οποία είναι τουλάχιστον τα διπλάσια ανά digital channel. Με αυτά τα νούμερα προκύπτει οτι ο πελάτης δέχεται περίπου 8-10 ζητήσεις για προσφορές ανακαίνισης σπιτιού την ημέρα.
Το site του πελάτη εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google για περισσότερες απο 1000 διαφορετικές λέξεις κλειδιά τον μήνα και περισσότερες από 100 λέξεις κλειδιά που περιλαμβάνουν την λέξη ανακαίνιση είναι στην θέση Νο1 των αποτελεσμάτων της Google.
Η συνεργασία μας συνεχίζεται σε μηνιαία βάση και αποτελούμε ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας του πελάτη. Εχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη του και για εμας είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα έργα της δουλειάς μας που το ξεκινήσαμε από επίπεδο startup και το φτάσαμε σε επίπεδο market leader με μικρό budget αλλά με μεγάλη διάθεση να φτάσουμε και να ξεπεράσουμε τον επιθυμητό αρχικό στόχο.
Σχόλια Πελάτη
Συνεργάζομαι εδώ και πολλά χρόνια με την Σοφία. Η Σόφια, έκανε το digital marketing plan για την εταιρεία μου που περιλάμβανε ανάλυση περιεχομένου, στρατηγική SEO και στρατηγική social media καθώς και την κατασκευή της ιστοσελίδας με βάση αυτό το πλάνο. Συνεργαζόμαστε σε μηνιαία βάση και υποστηρίζει την εταιρεία μου σε θέματα digital marketing, SEO, online business growth καθώς και συντήρησης και ανανέωσης της ιστοσελίδας.
Η Σοφία είναι πολύ έμπειρη και δημιουργική στη δουλειά της και αποτελεί έναν πολύ σημαντικό και έμπιστο συνεργάτη για την επιχείρησή μου. Η ιστοσελίδα μου είναι στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google για όλες τις λέξεις που έχουμε στοχεύσει. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την συνεργασία μας σε όλα τα επίπεδα που εξειδικεύεται.