Το έργο αυτό αφορά ένα φροντιστήριο βουλγαρικών στην Σόφια της Βουλγαρίας. Η πελάτισσά μας ήταν καθηγήτρια Αγγλικών και Βουλγαρικών που δούλευε σε freelance βάση. Αυτό το έργο αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως μια επαγγελματική ιστοσελίδα σε συνδυασμό με σωστά στοχευμένο digital marketing (SEO & Google Ads) μπορούν να οδηγήσουν στην επιτυχία και να δημιουργήσουν ένα brand.

Εδρα επιχείρησης: Σόφια

Δραστηριότητα: Φροντιστήριο Βουλγαρικών

Γλώσσα: Αγγλικά & λίγα Βουλγάρικα

Ανάθεση Εργου: Αύγουστος 2016

Η Ιστορία

Η πελάτισσα μας είχε κάνει μόνη της ήδη ένα ερασιτεχνικό site το οποίο δεν είχε καταφέρει να τις φέρει κάποιον μαθητή. Αρχικά για την προώθηση των υπηρεσιών της είχε ασχοληθεί με το facebook. Οταν αρχίσαμε να συζητάμε το project της είχε ήδη την διάθεση να κάνει νέα ιστοσελίδα. Στην συζήτησή μας αναφέραμε το ενδεχόμενο να δοκιμάσει επίσης και τις διαφημίσεις της Google και το SEO και φάνηκε να δείχνει ενδιαφέρον. Αυτό που ενδιέφερε την πελάτισσα ήταν να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα που να φαίνεται επαγγελματική και να μπορεί να πείσει το κοινό-στόχο της να ξεκινήσουν μαθήματα. Δεν είχε καν στόχο να δημιουργήσει ένα φροντιστήριο Βουλγαρικών γιατί αυτό και σαν σκέψη σε εκείνη την φάση θα ήταν πολύ φιλόδοξη.

Δυσκολίες

  • Πολύ μικρό budget

  • Η κύρια γλώσσα του site θα ήταν η Αγγλική γεγονός που κάνει τον ανταγωνισμό σε SEO επίπεδο πολύ μεγάλο

  • ‘Ολη η προσπάθεια ήταν κάτι εντελώς νέο για την πελάτισσα. Ξεκινήσαμε από το μηδέν

Δυνατά Σημεία

  • Ισχυρή θέληση για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα και από την πλευρά του πελάτη και από την πλευρά την δική μας

  • Καλή επικοινωνία και κατανόηση

  • Εμπιστοσύνη στην αποδοχή των προτάσεών μας

  • Αυξημένη ζήτηση όσο αφορά την εκμάθηση βουλγαρικών στην Σόφια (πολλοί αλλοδαποί μετακομίζουν στη Σόφια)
  • Χαμηλός τοπικός ανταγωνισμός στην διδασκαλία της βουλγαρικής γλώσσας

Τι Κάναμε – Πρώτα Βήματα

  • Αλλαγή του domain name

  • Κατασκευή ενός εντελώς νέο ιστότοπο βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας SEO
  • Μόλις ανεβάσαμε την ιστοσελίδα, την προωθήσαμε με το Google Adwords

  • Καταχωρήσαμε την επιχείρηση στους χάρτες της Google

Πως Συνεχίζουμε

  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα digital marketing
  • Υποστήριξη WordPress ιστότοπου

Τα Αποτελέσματα

Με το που ανεβάσαμε την ιστοσελίδα και τρέξαμε την διαφήμιση η πελάτισσα μας είχε τρομερή ζήτηση. Αυτή τη στιγμή το Edno School είναι το πιο γνωστό φροντιστήριο Βουλγαρικών στην Σόφια στο οποίο διδάσκου 5 καθηγητές.

Το Αποτέλεσμα

Η πελάτισσα μας ήταν έτοιμη να ξεκινήσει την πρώτη της επίσημη σχολική χρονιά και ήταν πολύ απασχολημένη να οργανώσει όλα όσα χρειαζόταν. Καθώς ο χρόνος δεν ήταν αρκετός για να υλοποιήσουμε όλες τις προτάσεις μας (γιατί μας έλειπαν κάποια κείμενα που θα έγραφε η πελάτισσά μας) αποφασίσαμε να ανεβάσουμε την νέα ιστοσελίδα με τα βασικά στοιχεία που είχαμε ετοιμάσει έτσι ώστε να μπορέσουμε να διαφημίσουμε μέσο Google τα μαθήματά της. Από τότε ο πελάτισσα μας είναι πάντα πολύ απασχολημένη και ακόμη και σήμερα δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να υλοποιήσουμε όλες τις προτάσεις που είχαμε κάνει. Αυτή τη στιγμή η επιχείρηση στεγάζεται σε μια μεγάλη οικία και έχει πέντε αίθουσες διδασκαλίας και 5 καθηγητές καθώς και επιπλέον αίθουσες για δραστηριότητες κλπ. Στην συνέχεια θα δείτε πώς φαινόταν η ερασιτεχνική ιστοσελίδα της πελάτισσάς μας πριν ξεκινήσουμε την συνεργασία και το πώς φαίνεται η ιστοσελίδα του φροντιστηρίου τώρα.

Τα Αποτελέσματα με Στατιστικά Στοιχεία

Δείτε στην συνέχεια τα αποτελέσματα που επιτύχαμε για τον πελάτη μας μέσα από στατιστικά στοιχεία

Μέσα σε 2 χρόνια

Πετύχαμε για τον πελάτη μας τα ακόλουθα.

10.8Κ

ΧΡΗΣΤΕΣ

41.6K

PAGEVIEWS

2.23%

CONVERSION RATE

Παρούσα Κατάσταση – Αύγουστος 2019

Τον Αύγουστο του 2019 την ιστοσελίδα του πελάτη την επισκέφτηκαν 471 μοναδικοί χρήστες εκ των οποίων 293 ήρθαν από την μηχανή αναζήτησης της Google και οι υπόλοιποι από διάφορα άλλα κανάλια. Κάθε 2μηνο τέχουμε διαφημίσεις μέσω Google έτσι ώστε να ενισχύσουμε την ζήτηση και να γεμίσουν όλες οι ταξεις. Ο Αύγουστος είναι νεκρός μήνας και έτσι την διαφήμιση την ξεκινάμε Σεπτέμβρη. Το conversion rate της οργανικής κίνησης είναι 3% και το conversion rate της διαφήμισης 2.5% χωρίς να υπολογίζουμε και στα 2 τα τηλέφωνα και τις επισκέψεις που δέχεται το φροντιστήριο στην έδρα του που είναι τουλάχιστον τα διπλάσια. Με αυτόν τον τρόπο γεμίζουμε τις τάξεις του φροντιστηρίου με νέους μαθητές και η πελάτισσά μας δεν αγχώνεται για την πληρότητα των τάξεων.

Επιπλέον, με την διαφήμιση της Google έχουμε καταφέρει να κάνουμε το όνομα του φροντιστηρίου γνωστό σε μια μεγάλη μερίδα αλλοδαπών που βρίσκεται στην Σόφια και αυτό φαίνεται στα στατιστικά γιατί μια από τις κύριες λέξεις κλειδιά που φέρνουν οργανική κίνηση στην ιστοσελίδα είναι το όνομα του σχολείου. Να σημειωθεί ότι η πελάτισσά μας δεν τρέχει άλλες μορφές πληρωμένης διαφήμισης μέσω κάποιου άλλου καναλιού.

Η συνεργασία μας συνεχίζεται σταθερά και αποτελούμε ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας του πελάτη. Εχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη της και έχουμε καταφέρει να βοηθήσουμε ώστε να γίνουν τα επαγγελματικά της όνειρα πραγματικότητα. Αυτό για εμας αποτελεί μια επιτυχία και σε προσωπικό επίπεδο γιατί καταφέραμε να βοηθήσουμε μια ατομική προσπάθεια να μεγαλώσει τόσο πολύ σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

Σχόλια Πελάτη

When I first came across Sofia Tsenekidou services, my language school was still at a stage where it was more a passion than a business. I wanted to dream big and I did, but I lacked the courage and knowledge to pursue those dreams. Then Sofia asked me whether I wanted to use something called SEO. It sounded familiar and interesting but there wasn’t much to optimize on my website at the time – it was a horrible piece of work!

Then it all began. The transformation of my business! She did a very thorough research to find out whether what I offered was actually of interest to the world. It certainly was. This helped me believe that what I was investing my time and efforts in, was full of potential.

The next thing Sofia did was to make me put some structure into what I wanted to be a language school one day. Up to that point, I was looking at my business purely from teacher’s perspective. But designing a website not only states your online presence; it gives a name and identity to your ideas, it gives structure to your dreams. If you want to share and develop those, you need to make them clear, appealing, pleasant and discoverable so others can join you.

Once she had combined her research with my services and desires, I started producing the content. I was so optimistic at first but it takes time, inspiration, skills… It is a lot harder than it seems!

So far we have run several Google AdWords campaigns all of which a great success! The website has brought about 75% of our new students and we have received a lot of praise from them – people say it is clear, well structured, and informative. We have also tried other ways of advertising but most of them haven’t brought even a single new student.

The truth is that I haven’t stopped looking at my school as a teacher. On the contrary, I have been able to keep that perspective because Sofia’s work created the virtual space, image and interest in what we do discoverable. She helped us focus on our teaching services without worrying too much about finding new clients. She is the invisible part of our team, helping us keep up with the virtual world!
I would absolutely recommend Sofia Tsenekidou’s services to anyone who is ready to push their business forward!

Ellie Zareva
Manager of Edno School

Εργα μας: Case study από άλλα έργα μας