Το έργο αυτό αφορά ένα αρωματοπωλείο στην Θεσσαλονίκη. Οταν ο πελάτης ήρθε σε επαφή μαζί μας μας ενημέρωσε ότι είχε ήδη μια ιστοσελίδα αλλά δεν είχε πάρει παραγγελίες από αυτή. Η ιστοσελίδα ήταν τύπου παρουσίασας και όχι eshop. Γενικά υπήρχε ενδιασμός στο αν ένα eshop μπορεί να φέρει αποτελέσματα όταν το προίόν αφορά άρωμα γιατί αυτό το προιόν οι πελάτες συνήθως το δοκιμάζουν για να το επιλέξουν. Το θετικό ήταν ότι το φυσικό κατάστημα του πελάτη πουλούσε επίσης απομιμήσεις γνωστών αρωμάτων και βασιστήκαμε σε αυτό. Ξεκινήσαμε το project με SEO marketing research και βασιστήκαμε στα αποτελέσματά της και στις πληροφορίες που λάβαμε από τον πελάτη έτσι ώστε να σχεδιάσουμε την δομή του eshop, τις κατηγορίες των προϊόντων κλπ. Αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς από τότε που το έργο ανέβηκε (Οκτώβριο του 2020) έχουμε ήδη καταφέρει να είναι στις πρώτες θέσεις στην αναζήτηση της Google για λέξεις σχετικές με τα προϊόντα του.

Εδρα επιχείρησης: Θεσσαλονίκη

Δραστηριότητα: Αρωματοπωλείο

Γλώσσα Ιστοσελίδας: Ελληνικά

Ανάθεση Εργου: Μάρτιος 2020

Δυσκολίες

  • Το έργο ξεκίνησε μερικές μέρες πριν το πρώτο Covid 19 lockdown

  • Δυνατός ανταγωνισμός σε επίπεδα SEO

  • Ο πελάτης χρειαζόταν αρκετή εκπαίδευση έτσι ώστε να νιώθει αυτοπεποίθηση έτσι ώστε να ανεβάσει προϊόντα και γενικά να διαχειριστεί το eshop

  • Η επαφή με έναν νέο πελάτη σε αυτό το αντικείμενο φέρνει καλύτερα αποτελέσματα όταν γίνεται σε κατάστημα.

Δυνατά Σημεία

  • Ο πελάτης είχε πολύ καλή γνώση του αντικειμένου

  • Ο πελάτης κάνει εισαγωγή τα αρώματα απευθείας από Γαλλία και κατά συνέπεια έχει την δυνατότητα να φέρει και την ποικιλία που επιθυμεί αλλά και να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές

  • Εμπιστοσύνη στην συνεργασία μας στις προτάσεις που καταθέσαμε και καταθέτουμε

  • Πολύ καλή επικοινωνία

Τι Κάναμε – Πρώτα Βήματα

  • Αγορά νέου domain name

  • Δημιουργήσαμε έναν εντελώς νέο ιστότοπο για τις υπηρεσίες του πελάτη με βάση τα αποτελέσματα της SEO marketing έρευνας

  • Μόλις ανεβάσαμε το νέο site, το προωθήσαμε με διαφημίσεις Google

  • Αλλάξαμε τα στοιχεία της επιχείρηης στους χάρτες της Google

  • Προτετοιμάσαμε το eshop για remarketing διαφήμιση (Google & Facebook)

Πως Συνεχίζουμε

Τα Αποτελέσματα με Στατιστικά Στοιχεία

Τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου έργου είναι μικρότερης κλίμακας από ότι θα ήταν αν δεν υπήρχε η κρίση του covid. Αυτό γιατί τα αρώματα είναι ένα είδος που ο κόσμος τα φοράει πολύ όταν βγαίνει έξω για να διασκεδάσει. Παρόλα αυτά σε επίπεδο λέξεων κλειδιών και θέσεων στα αποτελέσματα της Google τα αποτελέσματα ως τώρα είναι πολύ καλά για ένα τόσο νέο eshop.

Δείτε στην συνέχεια τα αποτελέσματα που επιτύχαμε για τον πελάτη μας μέσα από στατιστικά στοιχεία

Εργα μας: Case study από άλλα έργα μας