Το έργο αυτό αφορά ένα αρωματοπωλείο στην Θεσσαλονίκη. Οταν ο πελάτης ήρθε σε επαφή μαζί μας μας ενημέρωσε ότι είχε ήδη μια ιστοσελίδα αλλά δεν είχε πάρει παραγγελίες από αυτή. Η ιστοσελίδα ήταν τύπου παρουσίασας και όχι eshop. Γενικά υπήρχε ενδιασμός στο αν ένα eshop μπορεί να φέρει αποτελέσματα όταν το προίόν αφορά άρωμα γιατί αυτό το προιόν οι πελάτες συνήθως το δοκιμάζουν για να το επιλέξουν. Το θετικό ήταν ότι το φυσικό κατάστημα του πελάτη πουλούσε επίσης απομιμήσεις γνωστών αρωμάτων και βασιστήκαμε σε αυτό. Ξεκινήσαμε το project με SEO marketing research και βασιστήκαμε στα αποτελέσματά της και στις πληροφορίες που λάβαμε από τον πελάτη έτσι ώστε να σχεδιάσουμε την δομή του eshop, τις κατηγορίες των προϊόντων κλπ. Αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς από τότε που το έργο ανέβηκε (Οκτώβριο του 2020) έχουμε ήδη καταφέρει να είναι στις πρώτες θέσεις στην αναζήτηση της Google για λέξεις σχετικές με τα προϊόντα του.
Εδρα επιχείρησης: Θεσσαλονίκη
Δραστηριότητα: Αρωματοπωλείο
Γλώσσα Ιστοσελίδας: Ελληνικά
Ανάθεση Εργου: Μάρτιος 2020
Δυσκολίες
Δυνατά Σημεία
Τι Κάναμε – Πρώτα Βήματα
Πως Συνεχίζουμε
Τα Αποτελέσματα με Στατιστικά Στοιχεία
Τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου έργου είναι μικρότερης κλίμακας από ότι θα ήταν αν δεν υπήρχε η κρίση του covid. Αυτό γιατί τα αρώματα είναι ένα είδος που ο κόσμος τα φοράει πολύ όταν βγαίνει έξω για να διασκεδάσει. Παρόλα αυτά σε επίπεδο λέξεων κλειδιών και θέσεων στα αποτελέσματα της Google τα αποτελέσματα ως τώρα είναι πολύ καλά για ένα τόσο νέο eshop.
Δείτε στην συνέχεια τα αποτελέσματα που επιτύχαμε για τον πελάτη μας μέσα από στατιστικά στοιχεία