Project Description

Το έργο αυτό αφορά το ωδείο Ams στην Θεσσαλονίκη. Οταν ο πελάτης ήρθε σε επαφή μαζί μας το ωδείο ήταν στο 2ο χρόνο λειτουργίας του και σας μια καινούργια επιχείρηση χρειαζόταν επιπλέον μαθητές. Ο πελάτης είχε ήδη μια ιστοσελίδα η οποία όμως δεν θα έπειθε αν τρέχαμε διαφήμιση και έτσι συζητήσαμε το ενδεχόμενο να κάνουμε ένα μίνι redesign της ιστοσελίδας και όσο αφορά το αισθητικό κομμάτι αλλά και το περιεχόμενο. Πρωταρχικός στόχος ήταν να καταφέρουμε να πείσουμε τους χρήστες του site που θα φέρναμε με διαφήμιση και σε δεύτερη φάση να ανεβάσουμε την σελίδα του ωδείο και στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Τα αποτελέσματα φάνηκαν αμέσως από τον πρώτο και όλας μήνα και την πρώτη χρονιά της συνεργασίας μας το ωδείο μέσα σε διάστημα 3 μηνών έκανε 50 εγγραφές νέων μαθητών.

Εδρα επιχείρησης: Θεσσαλονίκη

Δραστηριότητα: Ωδείο

Γλώσσα Ιστοσελίδας: Ελληνικά

Ανάθεση Εργου: Αύγουστος 2017

Η Ιστορία

Ο πελάτης μας είχε ήδη μια ιστοσελίδα την οποία είχε κάνει ο ίδιος και αρχικά μας ζήτησε να την προωθήσουμε με διαφημίσεις. Αφού την μελετήσαμε του είπαμε ότι αν τρέχαμε διαφήμιση δεν θα έφαιρνε αποτελέσματα. Επρεπε να γίνουν αρκετές αλλαγές πριν τρέξουμε διαφήμιση. Μας εμπιστεύτηκε και έτσι συνεργαστήκαμε μαζί του για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αλλάξαμε αρκετά την δομή της ιστοσελίδας αλλά επειδή δεν υπήρχε αρκετό budget για να κάνουμε μια ολοκληρωμένη νέα πρόταση δουλέψαμε σε ορισμένες σελίδες της ιστοσελίδας. Κυρίως στα μαθήματα που αργότερα θα προωθούσαμε και στην κεντρική σελίδα. Παράλληλα με αυτές τις αλλαγές κάναμε και βελτιστοποίηση των στοιχείων του ωδείου στο Google maps (google my  business) έτσι ώστε να βοηθήσουμε και τα αποτελέσματα της οργανικής κίνησης αλλά και τα αποτελέσματα της διαφήμισης της Google. Τα αποτελέσματα  ήταν καλύτερα από ότι και εμείς τα περιμέναμε σε όλους τους τομείς (διαφήμιση, οργανικά και google maps).

Δυσκολίες

  • Πολύ μικρό budget

  • Το ωδείο ήταν νέο

  • Δυνατός ανταγωνισμός από άλλα δημοφιλή ωδεία της Θεσσαλονίκης

  • Πολύ σύντομο χρονικό διάστημα για να κάνουμε τις αλλαγές στο site και παράλληλα να ξεκινήσουμε την διαφήμιση

Δυνατά Σημεία

  • Ισχυρή θέληση για δουλειά με διάθεση για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα και από την πλευρά του πελάτη και από την δική μας

  • Πολύ καλή επικοινωνία με τον πελάτη και ας συναντηθήκαμε πρώτη φορά 2,5 χρόνια μετά την έναρξη της συνεργασίας μας

  • Εμπιστοσύνη στην συνεργασία μας στις προτάσεις που καταθέσαμε και καταθέτουμε

  • Το πνεύμα της επιχείρησης συμβαδίζει με αυτό που επιθυμούν οι σπουδαστές και από άποψη μαθημάτων αλλά και από άποψη εμπειρίας

  • Το ωδείο έχει πολύ έμπειρο διδακτικό προσωπικό

  • Το ωδείο διοργανώνει συχνά σεμινάρια που έχουν σχέση με την διδασκαλία μουσικών οργάνων αλλά και μουσικά event στα οποία συμμετέχουν οι μαθητές του

Τι Κάναμε – Πρώτα Βήματα

  • SEO marketing έρευνα για να δούμε τι αναζητούν αυτοί που ενδιαφέρονται για μαθήματα μουσικής κλπ.
  • Αλλάξαμε εντελώς την δομή και το περιεχόμενο ορισμένων σελίδων της ιστοσελίδας του ωδείου

  • Μόλις ανεβάσαμε το νέο site, το προωθήσαμε με διαφημίσεις Google

  • Προσθέσαμε την επιχείρηση του πελάτη στους χάρτες της Google και κάναμε βελτιστοποιήσεις μέσα στο google my business.

Πως Συνεχίζουμε

Τα Αποτελέσματα

Το ωδείο πλέον είναι ένα από τα δημοφιλή ωδεία της Θεσσαλονίκης.

Στην συνέχεια ακολουθούν κάποια στατιστικά από τα αποτελέσματα που πετύχαμε το πρώτο διάστημα της συνεργασίας μας.

Εργα μας: Case study από άλλα έργα μας