Το έργο αυτό αφορά το ωδείο Ams στην Θεσσαλονίκη. Οταν ο πελάτης ήρθε σε επαφή μαζί μας το ωδείο ήταν στο 2ο χρόνο λειτουργίας του και σας μια καινούργια επιχείρηση χρειαζόταν επιπλέον μαθητές. Ο πελάτης είχε ήδη μια ιστοσελίδα η οποία όμως δεν θα έπειθε αν τρέχαμε διαφήμιση και έτσι συζητήσαμε το ενδεχόμενο να κάνουμε ένα μίνι redesign της ιστοσελίδας και όσο αφορά το αισθητικό κομμάτι αλλά και το περιεχόμενο. Πρωταρχικός στόχος ήταν να καταφέρουμε να πείσουμε τους χρήστες του site που θα φέρναμε με διαφήμιση και σε δεύτερη φάση να ανεβάσουμε την σελίδα του ωδείο και στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Τα αποτελέσματα φάνηκαν αμέσως από τον πρώτο και όλας μήνα και την πρώτη χρονιά της συνεργασίας μας το ωδείο μέσα σε διάστημα 3 μηνών έκανε 50 εγγραφές νέων μαθητών.
Εδρα επιχείρησης: Θεσσαλονίκη
Δραστηριότητα: Ωδείο
Γλώσσα Ιστοσελίδας: Ελληνικά
Ανάθεση Εργου: Αύγουστος 2017
Η Ιστορία
Ο πελάτης μας είχε ήδη μια ιστοσελίδα την οποία είχε κάνει ο ίδιος και αρχικά μας ζήτησε να την προωθήσουμε με διαφημίσεις. Αφού την μελετήσαμε του είπαμε ότι αν τρέχαμε διαφήμιση δεν θα έφαιρνε αποτελέσματα. Επρεπε να γίνουν αρκετές αλλαγές πριν τρέξουμε διαφήμιση. Μας εμπιστεύτηκε και έτσι συνεργαστήκαμε μαζί του για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αλλάξαμε αρκετά την δομή της ιστοσελίδας αλλά επειδή δεν υπήρχε αρκετό budget για να κάνουμε μια ολοκληρωμένη νέα πρόταση δουλέψαμε σε ορισμένες σελίδες της ιστοσελίδας. Κυρίως στα μαθήματα που αργότερα θα προωθούσαμε και στην κεντρική σελίδα. Παράλληλα με αυτές τις αλλαγές κάναμε και βελτιστοποίηση των στοιχείων του ωδείου στο Google maps (google my business) έτσι ώστε να βοηθήσουμε και τα αποτελέσματα της οργανικής κίνησης αλλά και τα αποτελέσματα της διαφήμισης της Google. Τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα από ότι και εμείς τα περιμέναμε σε όλους τους τομείς (διαφήμιση, οργανικά και google maps).