Πόσο κοστίζει ένα eshop

Θέλετε να μάθετε πόσο κοστίζει ένα eshop; Είναι μια πολύ συχνή ερώτηση που κάθε επιχείρηση και επαγγελματίας σκέφτεται πριν αποφασίσει να κάνει ένα eshop.

Η απάντηση είναι σύνθετη. Σε γενικά πλαίσια ένα eshop στην Ελλάδα μπορεί να κοστίσει από 500ευρω έως και 5000ευρω όταν είναι εντελώς καινούργιο. Γιατί υπάρχουν και οι περιπτώσεις που γίνεται αναβάθμιση ενός ήδη υπάρχον eshop και το κόστος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες τους οποίους δεν θα αναλύσουμε στο συγκεκριμένο άρθρο.

Θα αναρωτηθηκατε ήδη ‘τι θα πει από 500 έως και 5000 χιλιάδες;‘ :)… Αλλά έτσι είναι. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Είναι όπως μια αγορά αυτοκινήτου. Υπάρχουν φθηνά αυτοκίνητα και ακριβά αυτοκίνητα. Καθώς επίσης υπάρχει μεγάλη γκάμα ενδιάμεσου κόστους αυτοκινήτων. Και παρόλο που η τιμή πολλές φορές δηλώνει μια ποιότητα αυτό δεν σημαίνει πάντα ότι ένα ακριβό eshop θα είναι και το καλύτερο, αλλά ούτε και το ότι ένα φθηνό site θα είναι ευκαιρία. Όπως και στα αυτοκίνητα έτσι και στα eshop υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που καθορίζουν την τιμή. Το πιο σημαντικό είναι να επιλέξει μια επιχείρηση το eshop της με βάση τις ανάγκες της και την οικονομική της δυνατότητα. Όπως και με τα αυτοκίνητα υπάρχουν λύσεις για όλες τις περιπτώσεις.

Τι καθορίζει την τιμή σε ένα eshop

– Εάν θα δημιουργηθεί σε κάποια γνωστή πλατφόρμα CMS (content management system) π.χ. WordPress
– Εάν θα γραφτεί κώδικας κατά παραγγελία ή θα χρησιμοποιηθεί κώδικας που ήδη υπάρχει
– Εάν θα χρησιμοποιηθεί κάποια υπάρχουσα μακέτα για τον σχεδιασμό ή αν το design της ιστοσελίδας θα δημιουργηθεί από γραφίστα κατά παραγγελία
– Το περιεχόμενο του eshop. Αν υπάρχουν πολλές κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων καθώς και μεγάλος αριθμός προϊόντων ή αν είναι ένα απλό eshop με λίγα προϊόντα πχ 200.
– Εάν θα γίνει σύνδεση με κάποιο ERP ή όχι.
– Εάν θα γίνει έρευνα SEO για να επιλέγουν δημοφιλείς λέξεις κλειδιά.
– Εαν θα προσφερθεί συμβουλευτική υπηρεσία μέσα στην τιμή ή όχι. Γιατί αυτό που χρειάζεται μια επιχείρηση αρχικά είναι συβουλευτικές υπηρεσίες έτσι ώστε να αποφασίσει λαμβάνοντας υπ΄ όψιν παράγοντες που πρέπει να κατανοήσει.
– Εάν θα έχει σύνθετο υπολογισμό μεταφορικών ή θα είναι κάτι απλό.
– Εάν θα υπάρχουν περισσότερες από μία γλώσσες ή νομίσματα.
– Εάν θα φιλοξενηθεί σε shared πακέτο φιλοξενίας ή σε αποκλειστικό και τι δυνατότητες θα έχει αυτό.
– Εάν θα πουλάει μόνο λιανική ή αν θα έχει και χονδρική.
– Εάν θα συνδέεται με τράπεζες για πληρωμές ή θα περιλαμβάνει μόνο πληρωμές αντικαταβολή.
– Εάν θα συνδέεται με εργαλεία της Google.
– Εάν θα συνδέεται με το skroutz.
– Εάν επιθυμείτε εφαρμογή δημιουργίας newsletter ή όχι.
– Αν χρησιμοποιηθεί ένα CMS όπως πχ το WordPress αν το θέμα θα δημιουργηθεί με κώδικα ή αν θα χρησιμοποιηθεί κάποιο premium έτοιμο θέμα.
– Αν τα προϊόντα θα μπουν με το χέρι ή αν θα μπουν αυτόματα.
– Αν τα προϊόντα ανέβουν με το χέρι αν θα γίνει ανάθεση του έργου σε καταχωρητή ή θα το αναλάβει κάποιος υπάλληλος της επιχείρησης.
– Αν τα κείμενα της ιστοσελίδας θα τα γράψει επαγγελματίας κειμενογράφος.

Τα παραπάνω είναι κάποιοι από τους πιο συχνούς παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος δημιουργίας ενός eshop. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο θα κατασκευαστεί το eshop επηρεάζει και το κόστος συντήρησης του. Για παράδειγμα, εάν μια επιχείρηση επιλέξει να κάνει το eshop της με κώδικα που θα γραφτεί κατά παραγγελία για αυτή, το κόστος συντήρησης το πιο πιθανό είναι να είναι πολλαπλάσιο από μια επιχείρηση που θα επιλέξει έτοιμο κώδικα και θα αλλάξει απλά πράγματα, κυρίως για να διαφοροποιήσει την εμφάνιση του eshop και όχι την λειτουργικότητα του.

Κώδικας κατά παραγγελία ή έτοιμος;

Για μικρές επιχειρήσεις που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του ίντερνετ θα προτείναμε να ξεκινήσουν με έτοιμο κώδικα. Αυτό γιατί θα επιτρέψουν στην επιχείρηση να δοκιμάσει το eshop της γρήγορα και με χαμηλό κόστος. Εάν το eshop φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα μπορεί πάντα να γίνει αναβάθμιση αν χρειάζεται.

Για επιχειρήσεις που έχουν ήδη κάποιο eshop που δεν τους καλύπτει ή είναι επιχειρήσεις με εξειδικευμένες απαιτήσεις τότε είναι προτιμότερο να επιλέξουν να κάνουν το eshop τους με κώδικα κατά παραγγελία. Γιατί το πιο πιθανό είναι ότι θα χρειαστούν ευελιξία για να φτιάξουν το eshop με τον τρόπο που επιθυμούν και αυτή η ευελιξία δεν είναι 100% διαθέσιμη όταν ένα eshop χρησιμοποιεί έτοιμο κώδικα.

Ποια είναι μια λογική τιμή για την κατασκευή ενός μέσου eshop

Για ένα συνηθισμένο eshop που θα γίνει με έτοιμο κώδικα θα λέγαμε ότι μια λογική τιμή είναι μεταξύ 1000-1500 ευρώ. Και για ένα eshop που θα γίνει με κώδικα κατά παραγγελία μια συνηθισμένη τιμή είναι 2500-3500 ευρώ.

Υπάρχουν και eshop με χαμηλότερο κόστος αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει πάντα να αναρωτηθείτε… Πόσο χρόνο θα μπορέσει να αφιερώσει μια έταιρεια πληροφορικής σε έναν πελάτη της αν του έχει δώσει προσφορά για κατασκευή eshop με 600 ευρώ. Όλα έχουν σχέση με τον χρόνο σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί, τον χρόνο υπολογίζουν οι εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα eshop. Αν αυτό που θα κάνουν απλά είναι να στήσουν το eshop και τις κατηγορίες του και όλα τα άλλα τα αναλάβετε εσείς, ναι, τότε η τιμή των 600 ευρώ έχει λογική. Το θέμα είναι στην τιμή των 600 ευρώ δεν υπάρχει καμμιά συμβουλευτική υπηρεσία και ουσιαστικά εσείς θα παίξεται με την τύχη σας. Αν πάει καλά πήγε, αν δεν πάει δεν πήγε. Είναι όλα θέμα επιλογής.

Τι θα σας προτείναμε εμείς

Θα σας προτείναμε να επιλέξετε μια εταιρεία πληροφορικής που έχει εμπειρία στην κατασκευή eshop και συγχρόνως προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες στους πελάτες της έτσι ώστε να δουν και αποτελέσματα από ένα eshop. Το καλύτερο eshop εμφανισιακά δεν σημαίνει ότι θα φέρει και το καλύτερο αποτέλεσμα. Σε κάποια αντικείμενα η εμφάνιση είναι πολύ σημαντική αλλά είναι σημαντικό επίσης να το βρίσκουν οι χρήστες καθώς και αφού το βρουν να οδηγούν τον χρήστη στην αγορά. Αλλιώς, χρειάζεται έντονη προώθηση με διαφήμιση και αυτό σημαίνει ότι η επιχείρηση θα πρέπει να υπολογίσει επιπλέον budget για την διαφήμιση.

Εμείς θα σας προτείνουμε να επιλέξτε το eshop σας με βάση τις ανάγκες σας και τις δυνατότητές σας και όχι με βάση τον τρόπο που δουλεύει μια εταιρεία πληροφορικής. Η εταιρεία πληροφορικής μπορεί να έχει ένα συγκεκριμένο τρόπο που κατασκευάζει eshop έτσι ώστε να τα διαχειρίζεται πιο εύκολα. Αλλά, αυτό δεν σημαίνει πάντα ότι αυτός ο τρόπος είναι ο καλύτερος για εσας δεδομένων των συνθηκών σας. Αν μια εταιρεία πληροφορικής δεν μπορεί να συμφωνήσει σε αυτό που θέλετε γιατί δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο, απλά βρείτε μια που λειτουργεί με τον τρόπο που σας ταιριάζει έτσι ώστε να σας δώσει και την λύση που σας ταιριάζει.

Αν θέλετε μια προσφορά από την Tryseo.gr για την κατασκευή του δικού σας eshop επικοινωνήστε μαζί μας.

Αναπτύξτε την επιχείρησή σας

Εμπιστευτείτε μας και θα σας βοηθήσουμε να αυξήσετε το κέρδος της επιχείρησής σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ