Πόσο κοστίζει ένα eshop
Θέλετε να μάθετε πόσο κοστίζει η κατασκευή ενός eshop; Είναι μια πολύ συχνή ερώτηση που κάθε επιχείρηση και επαγγελματίας σκέφτεται πριν αποφασίσει να κάνει ένα eshop.
Η απάντηση είναι σύνθετη. Σε γενικά πλαίσια ένα eshop στην Ελλάδα μπορεί να κοστίσει από 500ευρω έως και 5000ευρω όταν είναι εντελώς καινούργιο. Γιατί υπάρχουν και οι περιπτώσεις που γίνεται αναβάθμιση ενός ήδη υπάρχον eshop και το κόστος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες τους οποίους δεν θα αναλύσουμε στο συγκεκριμένο άρθρο.
Θα αναρωτηθηκατε ήδη ‘τι θα πει από 500 έως και 5000 χιλιάδες;‘ :)… Αλλά έτσι είναι. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Είναι όπως μια αγορά αυτοκινήτου. Υπάρχουν φθηνά αυτοκίνητα και ακριβά αυτοκίνητα. Καθώς επίσης υπάρχει μεγάλη γκάμα ενδιάμεσου κόστους αυτοκινήτων. Και παρόλο που η τιμή πολλές φορές δηλώνει μια ποιότητα αυτό δεν σημαίνει πάντα ότι ένα ακριβό eshop θα είναι και το καλύτερο, αλλά ούτε και το ότι ένα φθηνό site θα είναι ευκαιρία. Όπως και στα αυτοκίνητα έτσι και στα eshop υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που καθορίζουν την τιμή. Το πιο σημαντικό είναι να επιλέξει μια επιχείρηση το eshop της με βάση τις ανάγκες της και την οικονομική της δυνατότητα. Όπως και με τα αυτοκίνητα υπάρχουν λύσεις για όλες τις περιπτώσεις.
Τι καθορίζει την τιμή σε ένα eshop
– Εάν θα δημιουργηθεί σε κάποια γνωστή πλατφόρμα CMS (content management system) π.χ. WordPress, Opencart, Prestashop, Magento, Shopify, Drupal, Joomla
– Εάν θα γραφτεί κώδικας κατά παραγγελία ή θα χρησιμοποιηθεί κώδικας που ήδη υπάρχει
– Εάν θα χρησιμοποιηθεί κάποια υπάρχουσα μακέτα για τον σχεδιασμό ή αν το design της ιστοσελίδας θα δημιουργηθεί από γραφίστα κατά παραγγελία
– Το περιεχόμενο του eshop. Αν υπάρχουν πολλές κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων καθώς και μεγάλος αριθμός προϊόντων ή αν είναι ένα απλό eshop με λίγα προϊόντα πχ 200.
– Εάν θα γίνει σύνδεση με κάποιο ERP ή όχι.
– Εάν θα γίνει έρευνα SEO για να επιλέγουν δημοφιλείς λέξεις κλειδιά.
– Εαν θα προσφερθεί συμβουλευτική υπηρεσία μέσα στην τιμή ή όχι. Γιατί αυτό που χρειάζεται μια επιχείρηση αρχικά είναι συβουλευτικές υπηρεσίες έτσι ώστε να αποφασίσει λαμβάνοντας υπ΄ όψιν παράγοντες που πρέπει να κατανοήσει.
– Εάν θα έχει σύνθετο υπολογισμό μεταφορικών ή θα είναι κάτι απλό.
– Εάν θα υπάρχουν περισσότερες από μία γλώσσες ή νομίσματα.
– Εάν θα φιλοξενηθεί σε shared πακέτο φιλοξενίας ή σε αποκλειστικό και τι δυνατότητες θα έχει αυτό.
– Εάν θα πουλάει μόνο λιανική ή αν θα έχει και χονδρική.
– Εάν θα συνδέεται με τράπεζες για πληρωμές ή θα περιλαμβάνει μόνο πληρωμές αντικαταβολή.
– Εάν θα συνδέεται με εργαλεία της Google.
– Εάν θα συνδέεται με το Skroutz.
– Εάν επιθυμείτε εφαρμογή δημιουργίας newsletter ή όχι.
– Αν χρησιμοποιηθεί ένα CMS όπως πχ το WordPress αν το θέμα θα δημιουργηθεί με κώδικα ή αν θα χρησιμοποιηθεί κάποιο premium έτοιμο θέμα.
– Αν τα προϊόντα θα μπουν με το χέρι ή αν θα μπουν αυτόματα.
– Αν τα προϊόντα ανέβουν με το χέρι αν θα γίνει ανάθεση του έργου σε καταχωρητή ή θα το αναλάβει κάποιος υπάλληλος της επιχείρησης.
– Αν τα κείμενα της ιστοσελίδας θα τα γράψει επαγγελματίας κειμενογράφος.
Τα παραπάνω είναι κάποιοι από τους πιο συχνούς παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος δημιουργίας ενός eshop. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο θα κατασκευαστεί το eshop επηρεάζει και το κόστος συντήρησης του. Για παράδειγμα, εάν μια επιχείρηση επιλέξει να κάνει το eshop της με κώδικα που θα γραφτεί κατά παραγγελία για αυτή, το κόστος συντήρησης το πιο πιθανό είναι να είναι πολλαπλάσιο από μια επιχείρηση που θα επιλέξει έτοιμο κώδικα και θα αλλάξει απλά πράγματα, κυρίως για να διαφοροποιήσει την εμφάνιση του eshop και όχι την λειτουργικότητα του.
Κώδικας κατά παραγγελία ή έτοιμος;
Για μικρές επιχειρήσεις που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του ίντερνετ θα προτείναμε να ξεκινήσουν με έτοιμο κώδικα. Αυτό γιατί θα επιτρέψουν στην επιχείρηση να δοκιμάσει το eshop της γρήγορα και με χαμηλό κόστος. Εάν το eshop φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα μπορεί πάντα να γίνει αναβάθμιση αν χρειάζεται.
Για επιχειρήσεις που έχουν ήδη κάποιο eshop που δεν τους καλύπτει ή είναι επιχειρήσεις με εξειδικευμένες απαιτήσεις τότε είναι προτιμότερο να επιλέξουν να κάνουν το eshop τους με κώδικα κατά παραγγελία. Γιατί το πιο πιθανό είναι ότι θα χρειαστούν ευελιξία για να φτιάξουν το eshop με τον τρόπο που επιθυμούν και αυτή η ευελιξία δεν είναι 100% διαθέσιμη όταν ένα eshop χρησιμοποιεί έτοιμο κώδικα.
Ποια είναι μια λογική τιμή για την κατασκευή ενός μέσου eshop
Για ένα συνηθισμένο eshop που θα γίνει με έτοιμο κώδικα θα λέγαμε ότι μια λογική τιμή είναι μεταξύ 1000-1500 ευρώ. Και για ένα eshop που θα γίνει με κώδικα και design κατά παραγγελία μια συνηθισμένη τιμή είναι 2500-3500 ευρώ. Τα eshop που είναι αξίας μικρότερης από 1000 ευρώ (π.χ. 500-600ευρώ) συνήθως περιέχουν τις πιο βασικές λειτουργίες και φιλοξενούνται σε πακέτα hosting χαμηλών δυνατοτήτων. Μπορούν όμως και αυτά μια αρχή για επιχειρήσεις που δεν έχουν πολλά προϊόντα (π.χ. έχουν 100-200 προϊόντα) και θέλουν να κάνουν ένα ξεκίνημα και να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους στον κόσμο των αγορών μέσω internet. Βέβαια, σε τέτοιες περιπτώσεις είναι χρήσιμο να αναρωτηθείτε… Πόσο χρόνο θα μπορέσει να αφιερώσει μια έταιρεια πληροφορικής σε έναν πελάτη της αν του έχει δώσει προσφορά για κατασκευή eshop με 600 ευρώ; Όλα έχουν σχέση με τον χρόνο σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί, τον χρόνο υπολογίζουν οι εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα eshop. Αν αυτό που θα κάνουν απλά είναι να στήσουν το eshop και τις κατηγορίες του και όλα τα άλλα τα αναλάβετε εσείς, ναι, τότε η τιμή των 600 ευρώ έχει λογική. Το θέμα είναι στην τιμή των 600 ευρώ δεν υπάρχει οποιαδήποτε συμβουλευτική υπηρεσία ή εσείς θα παίξεται καθαρά με την τύχη σας; Αν πάει καλά πήγε, αν δεν πάει δεν πήγε. Είναι όλα θέμα επιλογών.
Ποια είναι τα πάγια κόστη ενός eshop;
Η δημιουργία ενός eshop μπορεί να είναι ένα απίστευτα επικερδές εγχείρημα για μια επιχείρηση, αλλά συνοδεύεται από ορισμένα πάγια έξοδα που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Το έξοδα αυτά μπορεί να διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με το μέγεθος, τον τύπο και την πολυπλοκότητα του eshop και μπορεί να κυμαίνονται από σχετικά μικρά ποσά έως επενδύσεις που απαιτούν σημαντική οικονομική δέσμευση. Πριν από την έναρξη λειτουργίας ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να κατανοήθούν ποια θα είναι τα πάγια έξοδα, ώστε να μπορέσετε να υπολογίσετε τον κατάλληλο προϋπολογισμό και να διασφαλίσετε ότι το κατάστημα μπορεί να είναι κερδοφόρο. Στην συνέχεια θα αναφέρουμε κάποια από αυτά τα έξοδα:
Εξοδα αναφορικά με τις υπηρεσίες πληροφορικής
-
- Κόστος ανανέωσης domain name: Το κόστος της ανανέωσης ονόματος τομέα ποικίλλει ανάλογα με ορισμένους παράγοντες, όπως τον καταχωρητή που χρησιμοποιείτε, τον τύπο του ονόματος τομέα που θέλετε να ανανεώσετε (π.χ. .gr, .com, .net, κ.λπ.) και το αν δικαιούστε ή όχι εκπτώσεις ή προσφορές. Σε γενικές γραμμές, το κόστος ανανέωσης ονόματος τομέα κυμαίνεται συνήθως από περίπου 10 έως 30 ευρώ ετησίως. Ορισμένοι καταχωρητές ενδέχεται επίσης να προσφέρουν εκπτώσεις εάν συμφωνήσετε να υπογράψετε συμβόλαιο μεγαλύτερης διάρκειας (π.χ. δύο ή περισσότερα έτη). Επιπλέον, ορισμένα ονόματα τομέα ενδέχεται να απαιτούν πρόσθετα τέλη ανανέωσης λόγω της φύσης του ίδιου του ονόματος τομέα. Για παράδειγμα, τα ονόματα χώρου υψηλής ποιότητας (όπως αυτά που έχουν κατάληξη .com) μπορεί να είναι πιο ακριβά από άλλους τύπους ονομάτων χώρου.
- Κόστος ανανέωσης hosting / φιλοξενίας: Το κόστος της ανανέωσης της φιλοξενίας ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο του πακέτου φιλοξενίας που επιλέγετε. Γενικά, τα κοινά πακέτα φιλοξενίας είναι τα πιο προσιτά και συνήθως κοστίζουν μεταξύ 5 και 15 ευρώ το μήνα (είναι για μικρά eshop ή εντελώς νέα eshop). Τα πακέτα φιλοξενίας VPS είναι πιο ακριβά και συνήθως κοστίζουν από 20 έως 50 ευρώ ανά μήνα (είναι για eshop μεσαίων απαιτήσεων). Τα αφιερωμένα πακέτα φιλοξενίας είναι τα πιο ακριβά και μπορεί να κοστίζουν από 100 έως 300 ευρώ το μήνα (είναι για eshop υψηλών απαιτήσεων). Μπορεί επίσης να χρειαστεί να πληρώσετε πρόσθετα τέλη για την καταχώριση ονόματος τομέα, την ασφάλεια του ιστότοπου ή άλλες υπηρεσίες. Επιπλέον, ορισμένες εταιρείες φιλοξενίας προσφέρουν εκπτώσεις εάν επιλέξετε να πληρώσετε για πολλούς μήνες τη φορά.
- Κόστος συντήρησης πλατφόρμας: Οποιαδήποτε δημοφιλή πλατφόρμα και αν επιλέξετε για το eshop σας που χρειάζεται hosting υπηρεσίες θα χρειαστεί να την συντηρήσετε έτσι ώστε ο κώδικάς της να είναι ασφαλής και να συμβαδίζει με τις αλλαγές στην τεχνολογία. Το κόστος συντήρησης θα επηρεάστεί από την πλατφόρμα που θα επιλέξετε καθώς και το μέγεθος του eshop σας και τις απαιτήσεις του. Η πιο φθηνή λύση σε πολύ μικρά eshop μπορεί να αρχίζει από 50ευρώ το μήνα και το κόστος αυτό μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει και τα 1000ευρώ ανάλογα και την λειτουργικότητα που θα προσθέσετε μέσα στο eshop σας. Ενα συνηθισμένο κόστος συντήρησης για νέα eshop μέχρι και μεσαίων απαιτήσεων είναι περίπου 250-300ευρώ το χρόνο.
Κόστος αναφορικά με την διαχείρισή του / κόστος προσωπικού
Ένα eshop χρειάζεται την συντήρησή του σε επίπεδο επιχειρηματικότητας. Όλα αυτά που μπορεί να χρειαστεί να κάνει μια επιχείρηση μέσα σε ένα φυσικό κατάστημα πρέπει να γίνουν και σε ένα digital κατάστημα όπως είναι τα eshop. Για παράδειγμα:
-
-
- Συντήρηση τιμών προϊόντων
- Ανανέωση και κατάργηση προϊόντων
- Φωτογραφίσεις προϊόντων
- Εξυπηρέτηση πελατών από το τηλέφωνο, τα social media κλπ
- Διαχείριση αποστολών παραγγελιών
-
Οι παραπάνω εργασίες απαιτούν προσωπικό και κατά συνέπεια δημιουργούν ένα επιπλέον κόστος σε σύγκριση με μια επιχείρηση που δεν έχει προσωπικό που να γνωρίζει και να έχει τον χρόνο να ασχολείται με τις παραπάνω εργασίες.
Κόστος πληρωμένης προβολής & προώθησης
Συνήθως, η κατασκευή ενός eshop δεν συνεπάγεται και αυτόματες πωλήσεις. Ειδικά όταν η επιχείρηση δεν έχει ήδη το κοινό της που την παρακολουθεί (πχ στα social media) απαιτείται χρόνος για να αρχίσουν να επισκέπτονται υποψήφιοι πελάτες το eshop και να κάνουν αγορές. Και ακόμα και όταν αυτό γίνεται πολλές φορές χρειάζεται υπενθύμιση. Που σημαίνει, κόστος διαφήμισης και προβολής για την ιστοσελίδα σας. Η στρατηγική μάρκετινγκ που θα επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μπορεί να διαφέρει ως προς το κόστος, τη διάρκεια και την αποτελεσματικότητα, επομένως είναι σημαντικό να επιλέξετε προσεκτικά μια λύση που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τον προϋπολογισμό σας. Υπάρχει μια ποικιλία διαφορετικών λύσεων μάρκετινγκ για να επιλέξετε, όπως:
– Διαφήμιση στo κανάλι της Google
– Διαφήμιση στο Facebook
– Διαφήμιση στο Instagram
– Διαφήμιση στο Tiktok
– Προβολή με email marketing
– Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
κ.α.
Κάθε λύση μάρκετινγκ έχει τα δικά της οφέλη και το δικό της κόστος, επομένως είναι σημαντικό να επιλέξετε προσεκτικά μια λύση που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τον προϋπολογισμό σας. Θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας το κόστος πρόσληψης μιας ομάδας μάρκετινγκ ή ενός οργανισμού μάρκετινγκ, εάν αποφασίσετε να αναθέσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σε εξωτερικούς συνεργάτες. Είναι σημαντικό να επιλέξετε μια λύση μάρκετινγκ που έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Δεν έχει νόημα να ξοδέψετε ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για το μάρκετινγκ, αν δεν έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί μαζί με την επιχείρησή σας. Είναι επίσης σημαντικό να λάβετε υπόψη σας το κόστος συντήρησης των λύσεων μάρκετινγκ, ώστε να παραμένουν αποτελεσματικές και συμβατές με την επιχείρησή σας καθώς αυτή αναπτύσσεται.
Τι σας προτείνουμε εμείς
Εμεις, σας προτείνουμε να επιλέξετε μια εταιρεία πληροφορικής που έχει εμπειρία στην κατασκευή eshop και συγχρόνως προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες στους πελάτες της έτσι ώστε να δουν και αποτελέσματα μετά την κατασκευή του. Το καλύτερο eshop εμφανισιακά δεν σημαίνει ότι θα φέρει και το καλύτερο αποτέλεσμα. Σε κάποια αντικείμενα η εμφάνιση είναι πολύ σημαντική. Είναι επίσης σημαντικό όμως να το βρίσκουν και οι χρήστες και αφού το βρουν να μπορούν εύκολα να οδηγηθούν εκεί που επιθυμούν με τελικό στόχο την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Αν ένα eshop δεν κατασκευαστεί σωστά από πλευράς τεχνικών SEO για την βελτιστοποίησή του στα οργανικά αποτελέσματα της Google, χρειάζεται έντονη προώθηση με διαφήμιση και αυτό σημαίνει ότι η επιχείρηση θα πρέπει να υπολογίσει επιπλέον budget για διαφήμιση. Εμείς σας προτείνουμε να επιλέξτε το eshop σας με βάση τις ανάγκες σας και τις δυνατότητές σας και όχι με βάση τον τρόπο που δουλεύει μια εταιρεία πληροφορικής. Η εταιρεία πληροφορικής μπορεί να έχει ένα συγκεκριμένο τρόπο που κατασκευάζει eshop έτσι ώστε να τα διαχειρίζεται πιο εύκολα. Αλλά, αυτό δεν σημαίνει πάντα ότι αυτός ο τρόπος είναι ο καλύτερος για εσας δεδομένων των συνθηκών σας. Αν μια εταιρεία πληροφορικής δεν μπορεί να συμφωνήσει σε αυτό που θέλετε γιατί δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο, απλά βρείτε μια που λειτουργεί με τον τρόπο που σας ταιριάζει έτσι ώστε να σας δώσει και την λύση που σας ταιριάζει.
Αν θέλετε μια προσφορά από την Tryseo.gr για την κατασκευή του δικού σας eshop επικοινωνήστε μαζί μας.
Πακέτα Κατασκευής Eshop
Δείτε στην συνέχεια τα πακέτα κατασκευής eshop που προσφέρουμε. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις ή για μια αξατομικευμένη προσφορά για στα μέτρα της επιχείρησής σας επικοινωνήστε μαζί μας.
Αλλες σχετικές υπηρεσίες
Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες
Οι influencers είναι άνθρωποι που έχουν μεγάλη απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και που είναι παθιασμένοι με τον κλάδο σας. Αποτελούν εξαιρετικές πηγές επισκεψιμότητας και μπορούν να βοηθήσουν στην εδραίωση της μάρκας σας στα μάτια του κοινού-στόχου σας. Μπορείτε να συνεργαστείτε με τους influencers με έναν από τους δύο τρόπους – συνεργαζόμενοι μαζί τους ή προσλαμβάνοντάς τους. Η συνεργασία με τους influencers είναι μια αμοιβαία επωφελής σχέση που προσφέρει οφέλη και στα δύο μέρη. Από την άλλη πλευρά, η πρόσληψη ενός influencer σας δίνει τον πλήρη έλεγχο της καμπάνιας. Οι influencers είναι ένας επιπλέον πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε το eshop σας.
Εκτός από την αύξηση της επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, θα θελήσετε επίσης να αυξήσετε τον χρόνο παραμονής των ανθρώπων στον ιστότοπό σας. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε δημιουργώντας έναν ιστότοπο που ανταποκρίνεται και είναι φιλικός προς τα κινητά. Άλλοι τρόποι αύξησης της διαδικτυακής ορατότητας περιλαμβάνουν:
- Χρήση πιασάρικων τίτλων: Οι τίτλοι είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι επισκέπτες όταν έρχονται στον ιστότοπό σας. Ως εκ τούτου, πρέπει να είναι πιασάρικοι και ελκυστικοί, διότι θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το αν ένας επισκέπτης αποφασίσει να παραμείνει στον ιστότοπό σας ή όχι.
- Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου: Οι επισκέπτες θα παραμείνουν στον ιστότοπό σας μόνο αν βρίσκουν το περιεχόμενό σας ελκυστικό. Ως εκ τούτου, πρέπει να δημιουργείτε ελκυστικό περιεχόμενο που λύνει τα προβλήματα των πελατών σας.
- Χρήση εικόνων: Οι εικόνες και τα οπτικά στοιχεία βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη και βοηθούν τους επισκέπτες να κατανοήσουν καλύτερα τις πληροφορίες που παρέχετε. Οι εικόνες συμβάλλουν επίσης στην αύξηση των ποσοστών κλικ, της δέσμευσης και στη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης.
- Χρήση video: Σε πολλές περιπτώσεις η χρήση βίντεο που δείχνουν το πως χρησιμοποιείται ένα προϊόν ή πως φαίνεται όταν πχ φοριέται μπορεί να βοηθήσουν πολύ στην αύξηση των πωλήσεων και ταυτόχρονα κρατούν τους υποψήφιους πελάτες ενός eshop περισσότερη ώρα μέσα στον ιστότοπο.
- Βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τις μηχανές αναζήτησης: Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης, προκειμένου να κατατάσσεται υψηλότερα και να ξεπερνά τους ανταγωνιστές σας.
- Δημιουργία λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας. Επιπλέον, είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αύξησης της διαδικτυακής προβολής.
- Δημιουργία μιας κοινότητας γύρω από την επωνυμία σας: Μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία σας φιλοξενώντας διαδικτυακές εκδηλώσεις και δημιουργώντας ομάδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εκτός από την παροχή ελκυστικού και χρήσιμου περιεχομένου, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη σε σχέση με το eshop σας. Ορισμένοι από αυτούς περιλαμβάνουν:
- Διαδικασία πληρωμής: Βελτιώνοντας τη διαδικασία πληρωμής προσφέροντας εναλλακτικές επιλογές πληρωμής, παρέχοντας δωρεάν αποστολή και δημιουργώντας έναν ιστότοπο με γρήγορη φόρτωση.
- Πολιτική επιστροφών και ανταλλαγών: Δημιουργώντας μια γενναιόδωρη πολιτική επιστροφών και ανταλλαγών.
- Σχεδιασμός ιστότοπου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Δημιουργώντας έναν ιστότοπο με μελετημένο σχεδιασμό και πλάνο καθώς και συνοχή στον τρόπο που επικοινωνείτε το προφιλ της επιχείρησής σας στα social media.
- Εξυπηρέτηση πελατών: Παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών (είτε τηλεφωνική, είτε μέσα από τα email ή chat).
- Αξιοπιστία: Δημιουργώντας ένα αξιόπιστο εμπορικό σήμα.
- Εγγυήσεις: Να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη προσφέροντας εγγυήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Οι επισκέπτες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος συχνά αναζητούν λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή τους ζωή. Για να μετατρέψετε με επιτυχία αυτούς τους επισκέπτες σε πελάτες, θα πρέπει να τους παρέχετε τις πληροφορίες που χρειάζονται. Το κλειδί εδώ είναι να γράψετε περιεχόμενο που να έχει απήχηση στους πελάτες σας και να λύνει τα προβλήματά τους. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε κατανοώντας το κοινό σας και δημιουργώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες του. Το πλεονέκτημα αυτού του τρόπου είναι ότι θα κατατάσσεστε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης για τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι πελάτες σας.
Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κατασκευής eshop στην Ελλάδα είναι οι Woocommerce + WordPress, Magento, Prestashop, Opencart και Shopify. Το Woocommerce είναι μια πλατφόρμα ανοικτού κώδικα που είναι δημοφιλής λόγω της ευελιξίας και των δυνατοτήτων προσαρμογής της. Προσφέρει μια μεγάλη γκάμα από plugins και θέματα για να διαλέξετε για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το τέλειο κατάστημα. Το Magento είναι μια άλλη δημοφιλής επιλογή, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών και εργαλείων που σας βοηθούν να δημιουργήσετε ένα ισχυρό ηλεκτρονικό κατάστημα. Παρέχει επίσης υψηλό επίπεδο ασφάλειας και επεκτασιμότητας. Το Prestashop είναι μια άλλη δημοφιλής επιλογή, προσφέροντας μια σειρά χαρακτηριστικών που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Διαθέτει επίσης μεγάλη ποικιλία θεμάτων και πρόσθετων προγραμμάτων που σας βοηθούν να προσαρμόσετε το κατάστημά σας. Το Opencart είναι μια άλλη δημοφιλής επιλογή, προσφέροντας μια σειρά από χαρακτηριστικά που είναι εύκολα στη χρήση και τη διαχείριση. Τέλος, το Shopify είναι μια δημοφιλής πλατφόρμα που είναι γνωστή για την ευκολία χρήσης και το ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών της. Προσφέρει επίσης μια ποικιλία θεμάτων και plugins που σας βοηθούν να προσαρμόσετε το κατάστημά σας.
Το ERP πρόγραμμα / λογισμικό (Enterprise Resource Planning) είναι μια ολοκληρωμένη σειρά επιχειρηματικών εφαρμογών που χρησιμοποιούνται για την αυτοματοποίηση και τη διαχείριση πολλών από τις βασικές επιχειρηματικές διαδικασίες ενός οργανισμού. Τα συστήματα ERP περιλαμβάνουν συνήθως έναν συνδυασμό ενοτήτων λογισμικού που διαχειρίζονται τις οικονομικές λειτουργίες, την αλυσίδα εφοδιασμού, την παραγωγή, τους ανθρώπινους πόρους και άλλους τομείς ενός οργανισμού. Τα συστήματα ERP παρέχουν στους οργανισμούς μια ολοκληρωμένη εικόνα των επιχειρηματικών τους διαδικασιών, επιτρέποντάς τους να αναλύουν και να ελέγχουν καλύτερα τις δραστηριότητές τους. Επιπλέον, τα συστήματα ERP επιτρέπουν στις εταιρείες να παρακολουθούν τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς τους να λαμβάνουν γρήγορες αποφάσεις και να ανταποκρίνονται γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς.
Το λογισμικό ERP παρέχει στις επιχειρήσεις μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση των λειτουργιών, των σχέσεων με τους πελάτες και των οικονομικών στοιχείων. Μπορεί να βοηθήσει στον εξορθολογισμό των διαδικασιών, στην αυτοματοποίηση των επιχειρηματικών ροών εργασίας και στη βελτίωση της λήψης αποφάσεων.
Τα κύρια χαρακτηριστικά ενός λογισμικού ERP περιλαμβάνουν:
- Αυτοματοποίηση: Το λογισμικό ERP αυτοματοποιεί τις χειροκίνητες διαδικασίες και συμβάλλει στον εξορθολογισμό των λειτουργιών. Αυτό βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων και βελτιώνει την ακρίβεια των δεδομένων.
- Ασφάλεια δεδομένων: Τα συστήματα ERP παρέχουν ασφαλή αποθήκευση όλων των δεδομένων σας και συμβάλλουν στην προστασία τους από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.
- Αναφορές: Το λογισμικό ERP επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν γρήγορα και εύκολα αναφορές σχετικά με τους πελάτες, τα προϊόντα, τα οικονομικά, τις πωλήσεις και πολλά άλλα.
- Ολοκλήρωση: Τα συστήματα ERP ενσωματώνουν τις διάφορες επιχειρηματικές διαδικασίες, δίνοντας στους χρήστες πρόσβαση σε μια ενιαία εικόνα των δεδομένων τους.
- Προσαρμογή: Το λογισμικό ERP μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες κάθε οργανισμού.
- Συνεργασία: Τα συστήματα ERP επιτρέπουν τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων, διευκολύνοντας την ανταλλαγή δεδομένων και τη συνεργασία.
- Επεκτασιμότητα: Το λογισμικό ERP έχει σχεδιαστεί για να κλιμακώνεται μαζί με την επιχείρησή σας και να αναπτύσσεται καθώς εξελίσσεται ο οργανισμός σας.
- Εξοικονόμηση κόστους: ERP
Το ERP (Enterprise Resource Planning) και το CRM (Customer Relationship Management) είναι δύο συστήματα διαχείρισης επιχειρήσεων που χρησιμοποιούνται για τη διαχείριση διαφορετικών πτυχών μιας επιχείρησης. Το ERP είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για την ενσωμάτωση και την αυτοματοποίηση διαφόρων επιχειρηματικών διαδικασιών, όπως η λογιστική, η διαχείριση αποθεμάτων, η εξυπηρέτηση πελατών και άλλα. Λειτουργεί με τη συλλογή δεδομένων από διαφορετικά τμήματα και την ενσωμάτωσή τους σε ένα ενιαίο σύστημα. Αυτό επιτρέπει την εύκολη ανάκτηση δεδομένων και την αποτελεσματική παρακολούθηση των επιχειρηματικών λειτουργιών.
Το CRM, από την άλλη πλευρά, είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, παρακολουθώντας τις αλληλεπιδράσεις των πελατών και επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες. Βοηθά επίσης τις επιχειρήσεις να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους, παρέχοντάς τους μια πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας μαζί τους. Το CRM βοηθά επίσης τις επιχειρήσεις να εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών τους, διευκολύνοντας την ταχεία ανταπόκριση σε ερωτήματα και παράπονα πελατών.
Το λογισμικό διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) είναι ένα ισχυρό σύστημα που μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις βασικές τους λειτουργίες πιο αποτελεσματικά. Ένα σύστημα ERP επιτρέπει στις εταιρείες να εξορθολογίζουν τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες, να αυτοματοποιούν χειροκίνητες εργασίες και να αποκτούν πολύτιμες πληροφορίες για τα δεδομένα τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών, ταχύτερους χρόνους απόκρισης και μεγαλύτερη εξοικονόμηση κόστους.
Τα κύρια οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος ERP είναι:
- Βελτιωμένη αποδοτικότητα: Ένα σύστημα ERP βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις βασικές τους διαδικασίες πιο αποτελεσματικά. Αυτοματοποιώντας τις χειροκίνητες εργασίες, ένα σύστημα ERP μπορεί να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση των εργασιών ρουτίνας. Αυτό συμβάλλει στη βελτίωση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας.
- Αυξημένη ορατότητα: Με ένα σύστημα ERP, οι επιχειρήσεις έχουν μεγαλύτερη ορατότητα στα δεδομένα τους. Αυτό διευκολύνει τον εντοπισμό τάσεων και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Ένα σύστημα ERP παρέχει επίσης αναφορές σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις επιδόσεις τους και να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις.
- Εξοικονόμηση κόστους: Ένα σύστημα ERP μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εξοικονομήσουν χρήματα από το κόστος εργασίας βελτιώνοντας τη λειτουργική αποδοτικότητα και μειώνοντας τις χειροκίνητες εργασίες. Μπορεί επίσης να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος των αποθεμάτων τους, παρέχοντας καλύτερη ορατότητα στην αλυσίδα εφοδιασμού τους.
- Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών: Ένα σύστημα ERP μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους παρέχοντάς τους ταχύτερη πρόσβαση σε πληροφορίες. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται γρήγορα στα ερωτήματα των πελατών και να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Συνολικά, ένα σύστημα ERP μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τη λειτουργική τους αποδοτικότητα, να μειώσουν το κόστος και να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Με τον εξορθολογισμό των επιχειρηματικών τους διαδικασιών και την απόκτηση πολύτιμων πληροφοριών σχετικά με τα δεδομένα τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις και να αυξάνουν την κερδοφορία τους.
Πριν αποφασίσετε να αγοράσετε ένα σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP), υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Πρώτον, είναι σημαντικό να αξιολογηθεί το μέγεθος και η πολυπλοκότητα των λειτουργιών μιας επιχείρησης. Μικρότερες επιχειρήσεις/οργανισμοί μπορεί να μην απαιτούν ένα μεγάλο, πολύπλοκο σύστημα ERP, αλλά μπορεί να εξακολουθούν να χρειάζονται βασικές λειτουργίες, όπως η λογιστική και η διαχείριση αποθεμάτων. Από την άλλη πλευρά, μεγαλύτερες επιχειρήσεις μπορεί να έχουν πιο σύνθετες λειτουργίες που απαιτούν μια πιο ολοκληρωμένη λύση ERP.
Δεύτερον, είναι σημαντικό να καθοριστεί το είδος των πληροφοριών που χρειάζεται η επιχείρηση / οργανισμός. Διαφορετικοί τύποι συστημάτων ERP έχουν σχεδιαστεί για την παρακολούθηση διαφορετικών τύπων δεδομένων, όπως παραγγελίες πελατών, αποθέματα, οικονομικά αρχεία και άλλα. Είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα σύστημα ERP που μπορεί να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες του οργανισμού.
Τρίτον, η επιχείρηση θα πρέπει να διενεργήσει αξιολόγηση του υφιστάμενου συστήματος ERP, εάν υπάρχει. Η αξιολόγηση αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει ανάλυση των δυνατοτήτων του συστήματος και της ικανότητάς του να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του οργανισμού. Εάν το τρέχον σύστημα είναι ανεπαρκές, τότε η επιχείρηση θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο αναβάθμισης ή αντικατάστασής του με ένα νεότερο, πιο ικανό σύστημα.
Τέλος, η επιχείρηση / οργανισμός θα πρέπει να λάβει υπόψη του τον προϋπολογισμό του κατά την επιλογή ενός συστήματος ERP. Οι λύσεις ERP διατίθενται σε διάφορες τιμές και δυνατότητες, επομένως είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα σύστημα που να ταιριάζει στον προϋπολογισμό του οργανισμού και να καλύπτει τις ανάγκες του. Επιπλέον, θα πρέπει να εξεταστεί το κόστος της εφαρμογής και της συντήρησης του συστήματος ERP με την πάροδο του χρόνου.
Λαμβάνοντας υπόψη αυτούς τους παράγοντες, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το ποιο σύστημα ERP ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και τον προϋπολογισμό τους.
Ο συγχρονισμός των επιπέδων αποθεμάτων και προϊόντων γίνεται αυτόματα. Μπορείτε να αποθηκεύσετε τις φωτογραφίες του ERP σας στο eshop σας. Επιπλέον, να συγχρονίσετε τις κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων, τις καρτέλες των πελατών σας, τις παραγγελίες σας με δημιουργία μονόδρομης γέφυρας ή και αμφίδρομης (ανάλογα τις απαιτήσεις τις επιχείρησής σας και την επιθυμία σας). Διατίθενται επίσης λύσεις κατά περίπτωση αλλά και η γέφυρα για περισσότερες από μια γλώσσες αν έχετε τέτοιες ανάγκες. Ολα αυτά σημαίνουν πολύ μικρότερο κόστος διαχείρισης για την επιχείρησή σας.
Η διαφήμιση του eshop σας έχει πολλά οφέλη. Ίσως το πιο προφανές όφελος είναι ότι μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων. Κάνοντας περισσότερους ανθρώπους να επισκεφθούν το κατάστημά σας και να δουν τα προϊόντα σας, θα πουλήσετε φυσικά περισσότερα προϊόντα.
Η διαφήμιση μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και στην προσέγγιση ενός ευρύτερου κοινού. Εάν οι άνθρωποι βλέπουν τις διαφημίσεις σας και εξοικειώνονται με το εμπορικό σήμα σας, είναι πιο πιθανό να σας θυμούνται και να σας σκέφτονται όταν χρειαστεί να αγοράσουν κάτι που πουλάτε.
Επιπλέον, η διαφήμιση μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία μιας αίσθησης επείγοντος και να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αγοράσουν τώρα και όχι αργότερα. Εάν οι άνθρωποι δουν ότι έχετε μια πώληση σε εξέλιξη ή ότι τα προϊόντα σας είναι σε περιορισμένη προμήθεια, μπορεί να είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά πριν να είναι πολύ αργά.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να διαφημίστεί ένα eshop και η καλύτερη προσέγγιση εξαρτάται από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάει, τον προϋπολογισμό, και την αγορά-στόχο της επιχείρησης. Χρειάζεται πειραματισμός με διαφορετικές στρατηγικές για να βρεθεί αυτή που λειτουργεί καλύτερα για κάθε eshop. Ορισμένοι συνήθεις τρόποι διαφήμισης / προβολής ενός eshop περιλαμβάνουν:
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση οργανικής επισκεψιμότητας από άτομα που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες όπως σχετικά με αυτά που προσφέρει το eshop.
Pay-per-click (PPC) διαφήμιση: Αυτή είναι μια μορφή διαδικτυακής διαφήμισης όπου πληρώνετε ένα ποσό κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Η PPC μπορεί να είναι αποτελεσματική εάν στοχεύετε στις σωστές λέξεις-κλειδιά και δημιουργείτε διαφημίσεις που είναι σχετικές με το κοινό-στόχο σας.
Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων: Η δημιουργία και η κοινοποίηση περιεχομένου σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram, μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες.
Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Η αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες και υποψήφιους πελάτες μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις και να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Μάρκετινγκ συνεργατών: Αυτό περιλαμβάνει τη συνεργασία με άλλους ιστότοπους ή φορείς επιρροής στη θέση σας για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Συνήθως πληρώνετε μια προμήθεια για κάθε πώληση που πραγματοποιείτε μέσω των συνεργατών σας.
Μάρκετινγκ περιεχομένου: Η δημιουργία και η κοινοποίηση χρήσιμου, ενημερωτικού και ελκυστικού περιεχομένου μπορεί να προσελκύσει νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σας και να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα πιστό κοινό.
Υπάρχουν μερικά κοινά λάθη που κάνουν άπειροι διαφημιστές ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν εύκολα να αποφευχθούν. Θα αναφέρουμε μερικά από αυτά. Πρώτον, θα πρέπει να αποφεύγουν τη χρήση γενικών όρων και να χρησιμοποιούν πιο συγκεκριμένους όρους που σχετίζονται με το προϊόν τους. Δεύτερον, θα πρέπει να βεβαιώνονται ότι το διαφημιστικό τους κείμενο είναι σαφές, περιεκτικό και περιεκτικό στο θέμα. Τρίτον, θα πρέπει να στοχεύουν τις διαφημίσεις τους σε ένα συγκεκριμένο κοινό και να μην προσπαθούν να προσεγγίσουν τους πάντες. Τέταρτον, θα πρέπει να παρακολουθούν τα αποτελέσματά τους και να προσαρμόζουν ανάλογα τις καμπάνιες τους. Τέλος, θα πρέπει πάντα να δοκιμάζουν νέα πράγματα για να δουν τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή τους.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να προσεγγίσουν αποτελεσματικά τους δυνητικούς πελάτες τους. Ένας τρόπος είναι να χρησιμοποιούν τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για να εξασφαλίσουν ότι ο ιστότοπός τους εμφανίζεται όσο το δυνατόν πιο ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για να προσεγγίσουν τους δυνητικούς πελάτες εκεί όπου αυτοί είναι ήδη ενεργοί και ασχολούνται στο διαδίκτυο. Επιπλέον, τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να χρησιμοποιήσουν στοχευμένη διαφήμιση για να προσεγγίσουν τους δυνητικούς πελάτες που είναι πιθανότερο να ενδιαφέρονται για αυτό που έχουν να προσφέρουν. Τέλος, είναι πάντα σημαντικό να παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία χρήσης στον ιστότοπό σας και να διευκολύνετε τους δυνητικούς πελάτες να βρουν αυτό που ψάχνουν. Εάν μπορείτε να κάνετε όλα αυτά τα πράγματα, θα είστε σε καλό δρόμο για να προσεγγίσετε τους δυνητικούς πελάτες σας και να επιτύχετε επιτυχία με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Μια διαφημιστική εταιρεία μπορεί να βοηθήσει έναν επιχειρηματία που έχει ένα eshop αναπτύσσοντας και εκτελώντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ και διαφήμισης. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη δημιουργία ευαισθητοποίησης για την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, την προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.
Μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ και διαφήμισης μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας επιτυχημένης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου και μιας επιχείρησης που αγωνίζεται να ξεκινήσει. Μια διαφημιστική εταιρεία διαθέτει την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να αναπτύξει και να εκτελέσει ένα σχέδιο που θα φέρει αποτελέσματα.
Ορισμένοι από τους συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους μια διαφημιστική εταιρεία μπορεί να βοηθήσει έναν επιχειρηματία με μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνουν:
- Δημιουργία ταυτότητας μάρκας και μηνυμάτων που να έχουν απήχηση στην αγορά-στόχο
- Ανάπτυξη δημιουργικού και συναρπαστικού διαφημιστικού υλικού και υλικού μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός και αγορά διαφήμισης που να προσεγγίζει τους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή
- Δημιουργία και διαχείριση εκστρατειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Ανάλυση δεδομένων και αποτελεσμάτων για τη συνεχή βελτίωση των αποτελεσμάτων
Μια διαφημιστική εταιρεία μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο συνεργάτη για να βοηθήσει έναν επιχειρηματία να δημιουργήσει μια επιτυχημένη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναπτύσσοντας και εκτελώντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ και διαφήμισης, ένα πρακτορείο μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της.
Το WordPress σαν CMS και το πρόσθετο (WooCommerce) που θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του eshop είναι ένας συνδιασμός που δεν δημιουργεί προβλήματα στους χρόνους φόρτωσης. Αυτό που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα είναι η επιλογή πακέτου hosting, και το πόσο σύνθετο θα είναι το θέμα που θα χρησιμοποιηθεί καθώς και αν θα γίνει σωστή επεξεργασία στις φωτογραφίες έτσι ώστε να φορτώνουν γρήγορα. Στην Tryseo.gr φροντίζουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα για τους πελάτες μας.
Ναι μπορείτε να διαλέξετε ότι design θέλετε αν επιλέξετε το WordPress για το eshop σας. Και μάλιστα, το WordPress προσφέρει άπειρες επιλογές αναφορικά με το design (είτε δωρεάν θέματα, είτε πληρωμένα). Μπορείτε επίσης να φτιάξετε το θέμα σας / design από το μηδέν. Σε γενικές γραμμές εμεις στουε περισσότερους πελάτες μας προτείνουμε να αγοράσουν ένα έτοιμο θέμα/design γιατί το κόστος του είναι χαμηλότερο από ότι να φτιαχτεί κάτι από το μηδέν. Αν οι ανάγκες του πελάτη είναι πολύ εξειδικευμένες τότε συζητάμε και για διαφορετικές λύσεις. Αλλά πάντα να γνωρίζετε ότι η εξειδικευμένη λύση κοστίζει πιο ακριβά στην δημιουργία της και στην συντήρησή της.
Η απάντηση είναι όχι. Δεν θα έχετε κανένα απολύτως θέμα. Το WordPress προσφέρει πολλές διεξόδους ασφάλειας πληρωμών και γενικά ασφάλειας του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας. Αυτό που θα χρειαστεί είναι να ενημερώνετε συχνά με νέες εκδόσεις, κάτι που κάθε εταιρεία πληροφορικής που ασχολείται με κατασκευή eshop σε WordPress γνωρίζει και φροντίζει να κάνει.
Η απάντηση στην συγκεκριμένη ερώτηση είναι πολυσύνθετη. Στην Tryseo.gr χρειαζόμαστε από 1 εως 2 μήνες για να υλοποιήσουμε την κατασκευή του eshop με WordPress. Αλλά αυτός ο χρόνος συμπεριλαμβάνει το δικό μας κομμάτι εργασίας. Ο πελάτης έχει το δικό του. Και αυτό είναι να ανεβάσει τα προϊόντα του και να ετοιμάσει το κείμενα που θα του ζητηθούν. Ανάλογα τον πελάτη και τον χρόνο που έχει να διαθέσει ο χρόνος τελικής υλοποίησης με βάση την εμπειρία μας συνήθως είναι 4-6 μήνες.
Θεωρητικά ναι μπορείτε να το δημιουργήσετε μόνος σας ακόμα και αν δεν έχετε ιδιαίτερες γνώσεις προγραμματιστή. Oμως, αν δεν έχετε ασχοληθεί καθόλου με τέτοιο αντικείμενο θα πρέπει να αφιερώσετε πολλές ώρες για να μάθετε πως γίνεται και δεν είναι όλοι πολύ εξοικειωμένοι με την τεχνολογία σε αυτό το επίπεδο. Σίγουρα, θα κάνετε λάθη και το πιθανό είναι ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάνετε και μεγάλα λάθη (μιλάμε εκ πείρας). Αν θέλετε πάντως να το επιχειρήσετε γιατί σας ενδιαφέρει αυτός ο χώρος υπάρχει πολύ μεγάλη κοινότητα online που μοιράζετε συμβουλές και πληροφορίες αναφορικά με την κατασκευή eshop με WordPress. Εμείς για όσους θέλουν να δημιουργήσουν μόνοι τους το eshop τους σε WordPress προσφέρουμε το πακέτο: Eshop basic που είναι μια ενδιάμεση λύση. Ετοιμάζουμε εμείς το στύσιμο στην πιο απλή μορφή του και σας το παραδίδουμε για όλα τα υπόλοιπα.
Το κόστος κατασκευής ενός eshop με WordPress επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Εν συντομία θα μπορούσαμε να πούμε ότι στις πιο συνηθισμένες περιπτώσεις μπορεί να κυμαίνεται από 500 εως 3000ευρώ. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα αναφορικά με το γιατί μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας ‘πόσο κοστίζει ένα eshop‘.
Γιατί να μας επιλέξετε?
Επιλέξτε την απάντηση που σας ταιριάζει:
- Επειδή προσφέρουμε επαγγελματικές υπηρεσίες
- Επειδή έχουμε πολλά χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή και διαφήμιση eshop
- Επειδή μπορούμε να υποστηρίξουμε πλήρως την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο
- Επειδή ακούμε τους πελάτες μας
- Επειδή οι πελάτες μας είναι οι καλύτεροι πωλητές μας
- Επειδή προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές
Επιτρέψτε μας να σας δώσουμε την δική μας απάντηση στο παραπάνω ερώτημα.
Γιατί νοιαζόμαστε για το αποτέλεσμα!
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι πρέπει να μας επιλέξετε. Επειδή μας ενδιαφέρει η επιχειρηματική σας ιδέα και η επιχείρησή σας και θέλουμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε. Γιατί θα σας πούμε την ειλικρινή μας γνώμη. Επειδή αναπτύσουμε την επιχείρησή μας διατηρώντας τους πελάτες μας ευχαριστημένους και βοηθώντας τους να αναπτυχθούν!
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και ζητήστε μια προσφορά
Τα έργα μας
Δείτε στην συνέχεια δείγματα της δουλειάς μας και τα αποτελέσματα που επιτυγχάνουμε.